عکس پروفایل اینستاگرام

عکس پروفایل اینستاگرام

عکس پروفایل اینستاگرام

عکس پروفایل اینستاگرام  ابزاری است بسیار مهم و موثر که ببینندگان اولین چیزی که نظرشان را جلب می کند عکس پروفایل داشتن است . تصویری که برای عکس پروفایل خود انتخاب می کنید سعی کنید واضح و قابل تشخیص باشد در این صورت برای کاربران جذاب خواهد بود .و اما می رسیم به ویژگی های یک پروفایل خوب که اینستاگرام را کامل می کند : اول این که سعی کنید پروفایلی که برای خود در فضای مجازی اینستاگرام انتخاب می کنید باید به صورت عمومی باشد (غیر شخصی ) پروفایل اینستاگرام باید به صورت عمومی باشد تا تمام کاربران بتوانند آن را مشاهده کنند .و اما اگر محتوای پیج اینستاگرام شما برای کسب و کار باشد عکس پروفایل شما هم باید عمومی باشد تا کاربران را جذب کند و پست های شما را ببینند و از برند و لگو شما لذت ببرند و در صورت نیاز فالوو کنند . و اما اگر پیج شما در اینستاگرام یک پیج شخصی باشد در آن صورت کاربران و مخاطبان در صورت بسته بودن پست های شما را نمی توانند ببینند و و در نتیجه تمایلی به دنبال کردن شما هم نخواهند داشت .

برای این که مطمئن باشد که پیج ما عمومی می باشد و تمام کاربران می توانند از پست ها و استوری های شما دیدن کنند شما باید به بخش options که در دستگاه هاس اندروید به صورت سه نقطه ای و در دستگاه های ios به شکل یک چرخنده می باشد که در آن گزینه privateaccount خاموش باشد .دوم این که نام کاربری که انتخاب می کنید باید قابل تشخیص باشد و هم چنین قابل جستجو باشد . مطمئن شوید نام کاربری که برای مثلا کسب و کار خود انتخاب می کنید حتما قابل جستجو باشد و هم چنین بتوان آن را تشخیص داد . تا کاربرانی که به دنبال نام برند شما یا اسم کاربری شما باشند به راحتی پیدا کنند .برای این که بخواهید نام کاربری خود را تغیییر دهید و آن را ویرایش کنید به صفحه پیج خود رفته و روی گزینه edit profile کلیک کنید و بعد بر روی متنی که در سمت راست آیکون شما قرار گرفته است بزنید و نام کاربری دلخواه خود را ویرایش کنید .سوم این که نامی که انتخاب می کنید سعی کنید تجاری باشد تا به راحتی بتوانید جستجو کرد . در این قسمت باید نام کاربری تجاری خود را در کسب و کار به طور کامل در قسمت نام پروفایل اضافه کنید . این نام در زیر عکس پروفایل قرار می گیرد که به هنگام جستجو در قسمت پایین نام کاربری قرار می گیرد و به کاربران اینستاگرام نمایش داده می شود .

عکس مناسب برای پروفایل اینستاگرام (عکس پروفایل اینستاگرام)

و چهارم این که باید تصویری که در اینستاگرام برای خود انتخاب می کنید باید کار و کسب و کاری که دارید هم خوانی داشته باشد برای یک عکس مناسب و پروفایل خوب باید تصویری که انتخاب می کنید این گونه باشد .اکثر کسب و کارها عکس و یا تصویر پروفایل خود را به عنوان یک لوگو و نماد اینستاگرام بازدیدکنندگان و کاربران اینستاگرام می بینند . و همانطور که گفته شد حتما عکس خود را مرتبط با کسب و کارتان باشد تا ایجاد تعامل با پیجتان را برقرار کنددر اینستاگرام عکسی که شما برای پروفایل خود آپلود می کنید باید به صورت دایره اما  آپلود نشده باشد اینستاگرام تصویری که برای پروفایل شما می خواهد آپلود کند به صورت دایره ای و با قطر 110پیکسل برش می دهد .اینستاگرام قابلیت این را دارد که شما هر عکسی که انتخاب کنید خودش به صورت دایره ای در پیج شما به نمایش می گذارد و نیازی نیست شما عکس را به صورت دایره ای برش بزنید . و همین طور حداقل تصویر شما برای پروفایل اینستاگرام 110 *110 پیکسل می باشد . برای همین زیاد از این اندازه فاصله نداشته باشید اندازه تصویر زیر 200*200 پیکسل توصیه می شود تا کاربران و بازدید کنندگان با عکسی کشیده و یا تار و مبهم مواجه نشوند .

(عکس پروفایل اینستاگرام) -به طور مثال عکسی که مربع می باشد اینستاگرام تصویر شما را به صورت مربع در می آورد وشما تصویری که گذاشتید را به صورت دایره ای مشاهده می کنید بنابراین دقت داشته باشید عکسی که انتخاب می کنید به مشکل مواجهه نشود و کامل و با کیفیت برای مخاطب دیده شود .و همین طور شما می توانید گاهی اوقات تصویر خود را یا عکس پروفایلی که در اینستاگرام گذاشته اید را به صورت موقت تغییر دهید و با استفاده از ویرایش کردن آن را تعویض کنید مانند مواقعی که برای بزرگ داشت و مناسبت های خاص تصویر و عکس پروفایل خود را به طور موقت تغییر بدهید تا توجه کاربران و دنبال کنندگان خود را به خود جلب کنید و آن ها متوجه توجه و احترام شما باشند .بیشتر برندهای اینستاگرام برای انتخاب عکس پروفایل خود از لگوهای منحصر به فردی استفاده می کنند که هم با برند خود و محتوای خود در ارتباط می باشد و هم با دنیایی امروزی مطابقت دارد و به روز می باشد برای همین برای مخاطبان اینستاگرام می تواند جذاب و جالب باشد و ارتباط خوبی با آن برقرار کند .

همان که اول گفتیم انتخاب عکس از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و کاربران خیلی اهمیت می دهند که شما چه سلیقه ای را دارید و رنگ هایی که انتخاب می کنید نظر کاربران را به خود درگیر کند و اما چیزی که در پروفایل ما خیلی به چشم میذخورد بیو می باشد در قسمت بیو ما می توانیم محتوای پیج خود را به طور خلاصه بیان کنیم و همینذطور از لینک های قابل دسترس استفاده کنیم تا کاربران راحت تر با ما در ارتباط باشند.برای همین بیشتر پروفایل های تجاری برای کسب و کار خود مایل هستند در قسمت بیو همین لینک وب سایت خود را قرار بدهند که در آن به معرفی کالا و یا محصولات خود پرداخنه است . با این کار کاربران و دنبال کننده ها به راحتی می توانند به طور مستقیم وارد وب سایت و وبلاگ یا یک کمپین خاص شما شوند.شما نمی توانید در هر قسمتی از اینستاگرام که علاقه داشتید لینک قرار دهید همان طور که قبلا گفته شد لینک را فقط در بیو می توان گذاشت و فقط مجاز هستید یک وب سایت را در قسمت بیو اینستاگرام خود بگذارید .هنگامی که کاربری وارد پیج شما می شود اولین عکسی که مشاهده میکند (عکس پروفایل اینستاگرام) شما است و سپس عکس های پست شما بنابراین (عکس پروفایل اینستاگرام) که انتخاب می کنید همیشه سعی کنید با کیفیت باشد زیرا تاثیر زیادی را در فالوو کردن و رشد پیج شما خواهد داشت .