تاثیر کرونا بر اینستاگرام

تاثیر کرونا بر اینستاگرام

تاثیر کرونا بر اینستاگرام

تاثیر کرونا بر اینستاگرام -مانند هجوم بیگانگان فضایی متخاصم ویروس کووید 19 به گونه ی بشری حمل کرده و با هیچ کسی مذاکره نمی کند . این ویروس به ملیت ایدئولوژی سیاست یا مذهب اهمیتی نمی دهد . مبارزه با این دشمن همگانی فقط مستلزم یک تلاش جهانی به کمک روش ها و ابزار علمی است . نه فقط یک تفکر ماورایی و جادویی .شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف دنیا علاوه بر تبعات و آثار جدی که در حوزه های مختلف به جا گذاشته از لحاظ روانی نیز جوامع را تحت تاثیر قرار داده است . در این میان برخی افراد سود جو با ادعای درمان این بیماری از طریق روش های غیر علمی و موهومی قصد فریب مردم را دارند . بنابراین بهترین کار قبل از کشف واکسن یا درمان قطعی رعایت نکاتی است که متخصصان پزشکی می گویند .

و اما در دوران قرنطینه یکی از بیشترین سرگرمی هایی که وجود دارد لایو گذاشتن در شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد . تا در آن کاربران می توانند مصاحبه و سخنرانی خود را در آن انجام دهند .و البته ویروس کرونا باعث شده است که اکثر انسان های کره ی زمین از بیرون به داخل خانه بروند .ویروس کرونا وقتی آمد که در بالاترین مرتبه از ارتباطات می باشیم . برای همین ذهن ما نمی تواند به راحتی برای خود رها باشد و تنها خیال بافی انجام دهد . و همین طور ذهن های ما برای هر اتفاق و عاداتی که در دوران در خانه بمانیم از اختیارشان خارج می شود و راه های جدیدی را جایگزین خواهد کرد . و همچنین قابلیت تازه ای برای معاشرت کردن می باشد که این یکی از همین جایگزیی ها است .وهمین طور قطعا شما و کاربران دیگر هم در قرنطینه مانده اید T ساعت های زیادی را بی کار بوده اید و به مقدار زیاد از در خانه ماندن خسته شده اید.  تنها راهی که برای فرار از این حوصله سر رفتن شما پیدا می کنید گشت و گذار در فضای مجازی است . در واقع اکثر مردم برای وقت گذارندن و سرم گرم کردن  به اینستاگرام رو اورده اند همه تاثیر کرونا بر اینستاگرام هست . و چه بسا در بین مخاطب های اینستاگرام زیاد شده است . و همین طور شما افراد زیادی را در شبکه مجازی اینستاگرام می بینید که لایو می گذارند و شما هر شب آن ها را می بینید . ولی تا قبل از به وجود آمدن کرونا ویروس حضوری کمتری را داشتند . عده ای از مردم پر تلاش در اینستاگرام برای روحیه بخشیدن به مردم جهان مطالب جذابی را لایو می کنند .

و هم چنین همان که که فهمیدید به گزارش های که در اینستاگرام وجود دارد ، هم زمان با شیوع زیادتر و بیشتر شدن ویروس کرونا خطرناک و مرگ بار برای تمامی سنین کرونا بسیاری از شرکت‌ های بزرگ و معتبری و شبکه های اجتماعی و هم چنین فضای مجازی تلاش های زیادی را  به منظور مقابله با اشتراک گذاری اخبارها و رسانه ها و اطلاعات غلط و گمراه کننده و همین طور گیج کننده داشته باشد و سیاست‌های محدود کننده تازه ای را ایجاد کرده‌اند و اینستاگرام از فعالیت های افراد شیاد و سو استفاده گر جلوگیری می کند که به خواطر این افران جان مردم به خطر بزرگی نیفتد .و در این روز های که تمام انسان ها در یکی از دشوارترین و غم انگیز ترین روز ها و شرایط  قرار گرفته اند و عزیزترین های خود را از دست داده اند یا از خانواده خود دور مانده اند و یا هم چنین عزیزهای زندگی آن ها در معرض بیماری و  آسیب جدی قرار گرفته است ، همان طور که دیده اید نگرانی ‌هایی و استرس هایی در انجام تشخیص به‌موقع  و پیش گیری از زیاد شدن غیر منتظره ویروس کرونا و بیماری کرونا و آسیب‌های غیر قابل جبران آن بر جای مانده و می‌ماند و جهان در غم بزرگی قرار گرفته است.

تاثیر کرونا بر اینستاگرام و اثر گذاری بر فعالیت های هنرمندان و سلبریتی ها

و همان طور که هنرمندان و سلبریتی ها و افراد معروف و فعال های شبکه های اجتماعی با انجام اقدامات متفاوت در تلاش هستند که علاوه بر آگاهی رسانی در خصوص ابعاد متفاوت این ویروس کرونا به فرهنگ سازی تمام انسان ها  و تشویق آن ها در به خانه ماندن  می باشد و هر شخصی بنا به سلیقه خود به راهی برای ارتباط با همه ی انسان ها و اوقات فراغت و شکستن ایام دشوار و سرد روز های قرنطینه تلاش می کنند.و ما در این میان و در این هنگام فضای مجازی اینستاگرام با صفحه ای روبرو می شویم که رویکرد ساده اما مختلفی را با ماهیت خود ویروس کرونا دارد و کسانی که ایده می دهند و این صفحه که به تازگی شکل گرفته سعی کرده اند با نگاهی نو و البته عمیق به برقراری ارتباط بیشتر مردم با ویروس کرونا در جهت کم شدن استرس و نگرانی ناشی از شیوع آن بپردازند.

تاثیر کرونا بر اینستاگرام

تمامی کاربران و اشخاصی که به اینستاگرام علاقه ی بسیاری دارند با برگذاری لایو های جذاب و حتی چه بسیار کنسرت ها و فن میتینگ هایی که توسط سلبریتی ها بصورت لایو در اینستاگرام برای مردم انجام شد و مبالغ زیاد و چشم گیر از طریق این کنسرت ها جمع اوری شد که در راستای نابودی کرونا و خرید الکل و ماسک برای مردم این مبالغ زیاد خرج شد . جنیفر لوپز سلبریتی و خواننده و بازیگر معروف  در راستای این هدف با برگزاری کنسرت های خود به صورت لایو در اینستاگرام کمک بسیاری به مردم کرد.و اما گفته های جانی دپ، هنر پیشه آمریکایی که تا کنون در شبکه اجتماعی اینستاگرام حساب کاربری و اکانت نداشته است و برای ایجاد ارتباط با انسان ها و هم چنین و تشویق آن ها به خانه ماندن در روز های قرنطینه و با وجود ویروس کرونا عضو این شبکه اجتماعی می باشد و هم چنین شما برای اولین دفعه در فضای اینستاگرام ویدیویی را منتشرکرد و گذاشت گفت: «هیچ وقت فکر نمی‌ کردم علت خاصی برای پیوست خود به شبکه‌ های اجتماعی وجود داشته باشد اما حالا زمان برقراری یک گفت و گو می باشد .و همین طور حالا که تهدید این دشمن نامرئی باعث تراژدی‌ها و خسارت هایی بر زندگی تمام مردم می باشد و وقت برقراری یک گفت گو می باشد » در ادامه جانی دپ که در این ویدیویی که به نظر در درون یک غار نشسته بود، علت خود از پیوستن به فضای اینستاگرام را تشویق مردم و به ماندن در خانه برای قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا را عنوان کرد.تاثیر کرونا بر اینستاگرام

تنها چند ساعت پس از پیوستن دپ به اینستاگرام میزان فاووِر(دنبال کنندگان) او به ۱میلیون و ۹۰۰ هزار نفر رسید.هنرپیشه «دزدان دریایی کارائیب» از طرفداران خود در خواست کرد که در این شرایط بحران کرونا مراقب یک دیگر باشند و اظهار داشت که نباید تسلیم این شرایط سخت و یک نواخت شویم. بلکه از این لحظات استفاده کنید، تفکر کنید، نقاشی بکشید، با گوشی تلفن همراه خود یک فیلم بسازید خلاصه بیکار ننشینید و از وقت خود استفاده کنید.اینستاگرام هم چنین اطلاعاتی را که مقام‌های بهداشتی هر کشور منتشر می‌کنند، در اختیار کاربران آن کشور قرار خواهد داد تا آن‌ها بتوانند اطلاعات موثق و رسمی را راحت‌تر در اختیار داشته باشند.کاربران این شبکه‌ی اجتماعی هم چنین در صورت مشاهده‌ی محتوایی که آژانس‌های صحت‌سنجی آن‌ها را جعلی تشخیص داده‌اند؛ اما موفق به حذف آن‌ها نشده‌اند، یک اخطار مرتبط دریافت خواهند کرد و ان را از فضای اینستاگرام به صورت کلی حذف خواهند کرد.