چالش در اینستاگرام

چالش در اینستاگرام

و حالا می خواهیم از چالش در اینستاگرام به عنوان راه حلی برای توسعه و کسب‌ و‌ کار شما از طریق شبکه ‌های اجتماعی اینستاگرام استفاده می ‌شود. مسابقه ها و چالش های اینستاگرام به شما , کمک می کند که شما هر روز می توانید در رابطه با برند خودتان یک موضوع تازه و خلاق داشته باشید که توسط مخاطب های شما ایجاد می‌ شوند. بنابراین این یک راه فوق العاده برای تعامل با فالوور های شما می باشد . اگر چالش مناسبی را به طور درست برای برند خود پیاده سازی کنید، نتیجه آن شما را شگفت زده خواهد کرد.

نحوه راه‌ اندازی یک چالش اینستاگرام

و همچنین چطور می ‌توانید یک چالش در اینستاگرام را داشته باشید؟ و اما فقط در چند قدم می‌ توانید برای خودتان یک چالش اینستاگرام راه‌ اندازی و آن را پیاده‌ سازی کنید. نکته: این آموزش برای چالش اینستاگرام  #CCPhotoADay و همین طور مربوط به سایت  Constant Contact ارائه می شود.

  • و حالا انتخاب موضوعی در ارتباط با کسب‌ و‌کارو یا صنعت شما

  • سایت  Constant Contact در چالش #CCPhotoADay با سازمان ها و کسب ‌و‌ کار های کوچک کار کرده است. سپس ما در ساخت چالش خود از موضوع های مرتبط استفاده می کنیم و آن را پروموت می کنیم که صاحب های آن کسب ‌و‌ کار و درآمد زایی را تشویق می ‌کند که هویت آن ها را نشان دهند و همچنین در پشت صحنه کسب‌ و‌ کار ای خود مخاطب های آن ها را جذب کنند.
  • و اما در ادامه باید بدانید که آن ها موضوع های خود را تا حد امکان عمومی نگه داشته اند به ‌صورتی که هر کسی در این چالش شرکت کند و همچنین بتواند چیز هایی را برای گرفتن یک عکس در کسب‌ و‌ کار خود یا در طول روتین روزانه خود هر روز از چالش پیدا کند.
    • و می رسیم به انتخاب هشتگ مناسب برای چالش

    • و اما هنگامی که شما لیست هایی از ایده‌ ها را استوری می کنید و همچنین آن‌ ها را با مخاطب های خود به اشتراک می‌ گذارید، پس در واقع شما می ‌خواهید مخاطب های خودتان را تشویق کنید که در چالش شما شرکت کنند .سپس از آن‌ ها بخواهید که در کپشن عکس هایی که برای چالش شما انتخاب می‌ کنند ،و همین طور از یک هشتگ استفاده کنند.
    • سپس ما می ‌توانید همه ی عکس ها را اکسانی که در ارتباط با چالش شما منتشر می‌ کنند، حالا پیدا و ردیابی کنید. خب برای مثال، Constant Contact برای چالش اینستاگرام خود از هشتگ #CCPhotoADay استفاده کرد. سپس پیدا کردن کسانی که چالش آن‌ ها را با این هشتگ دنبال کرده بودند خیلی آسان بود. هنگامی که عکس خودتان را در اینستاگرام به اشتراک می گذارید ، مطمئن شوید که هشتگ ‌های دیگری را که به کسب ‌و‌ کار شما مربوط هستند به عکس خود اضافه کرده ‌اید.
    • اما شما چگونه به راحتی می ‌توانید هشتگ ‌های مرتبط با کسب‌ و‌ کار های خود را پیدا کنید؟ همچنین شما برای این کار می‌ توانید از ابزار هایی مانند Iconosquare  یا  Instagramtags.com استفاده کنید و پر طرفدار ترین هشتگ‌ هایی را در ارتباط با این پیدا کنید.

عکس ها پرطرفدار ترین محتوا ها در اینستاگرام می باشند ولی برای تنوع شما می‌ توانید انواع متفاوت دیگری از عکس ها را با هم ترکیب کنید. همچنین شما می توانید از ابزارهای رایگانی مانند PicMonkey یا Canva به صورت دسکتاپ (و بعد از ارسال به خودتان و ذخیره در تلفن همراه برای آپلود در اینستاگرام) یا اپلیکیشن‌ هایی مانند Word Swag برای ساخت متن نوشته یا نقل قول ‌ها، حقیقت ها، آمار یا نکات بر روی یک عکس یا تصاویر پس‌زمینه استفاده کنید.و اما البته بهتر می باشد که برای انجام این کار از فتوشاپ استفاده کنید و عکس های استاندارد، با کیفیت بالاتری را داشته باشید اما قابلیت های بالا هم می ‌توانند به شما کمک کنند. و همین طور شما مجبور نمی باشید که هر روز موضوع تازه ای ررا ایجاد کنید.بلکه شما به راحتی می‌ توانید از محتوا هایی که برای شبکه ‌های اجتماعی دیگری، سایت، بلاگ یا ایمیل خبرنامه خود ساخته ‌اید هم نیز استفاده کنید. و اما استفاده دوباره از موضوع هایی که در جای دیگری به اشتراک گذاشته اید در زمان شما نیز صرفه ‌جویی می‌کند.ولی باید این را هم بدانید که تنها مطمئن شوید که موضوع محتوا با چالش شما در تناسب باشد. علاوه بر این حتماً باید کپشن یا همان توضیح زیر تصویر را به صورتی تغییر دهید که بازتابی از گفتگویی باشد که در اینستاگرام (پیرامون چالش شما) در جریان باشد.و اما این را شما فراموش نکنید که در شبکه‌ های اجتماعی دیگر و ایمیل‌ های شما درباره ی چالش عکس خود حرف بزنید. و حالا شما برای این که چالش خود را به دامنه بیشتر‌ی از مخاطب ها را نشان دهید همین طور شما باید در سایت خود و در یک پست بلاگ به آن لینک دهید و یا این که دامنه‌ ای از عکس ها را که شامل هشتگ می باشند ، با استفاده از قابلیت هایی مانند HashAtIt گسترش دهید.

همچنین کسانی که شما را در شبکه‌ های دیگر دنبال می‌ کنند، دنبال کنندگان ایمیل‌ های شما یا کسانی که مطالب بلاگ شما را می‌ خوانند ممکن است ندانند که شما حساب کاربری اینستاگرام دارید، برای همین اگر در جاهای دیگری هم درباره ی چالش خودتان حرف بزنید، و تعداد بازدید خودتان را زیاد می کنید .همان طور که گفته شد اغلب کسانی که دوست دارند که چالش‌ ها را در اول ماه شروع کنند اما شما به راحتی می‌ توانید هر وقتی که چالش خود را کامل کردید، آن را پروموت کنید. و به طور کلی چالش های اینستاگرام یکی از ترفند های افزایش فالوور اینستاگرام و بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد. و سپس شما هم می‌ توانید چالش اینستاگرام خود را طراحی و پیاده سازی کنید.و حالا اجرای و شرکت در یک چالش تصویر به مدت یک ماه به کمی برنامه ‌ریزی نیاز است. از اطرافیان و همکاران خود بخواهید که در پیدا کردن ایده برای همه موضوع ها به شما کمک کنند و همچنین برای چالش شما عکس بگیرند و یا این که تصویر جدیدی را ایجاد کنند.و به یاد داشته باشید که در تقویم خودتان برای تصاویر ‌های چالش یک یادآوری روز به روز را  تنظیم کنید. گاهی در بعضی از شرکت‌ کنندگان چالش عکسی از عکس چالش پیش‌رو اسکرین شات می‌ گیرند و آن‌ ها را به‌ صورت عکس پس زمینه خود انتخاب می‌ کنند سپس هنگامی که تلفن همراه خود را چک کنند، آن‌ ها می ‌بینند.

منابع :https://resanehlab.com/blog/