اشتراک گذاری اینستاگرام

اشتراک گذاری اینستاگرام

اشتراک گذاری اینستاگرام

اشتراک گذاری اینستاگرام که هر کاربری در اینستاگرام خود مشاهده کرده است و حالا یک پست و یا در عکسی یا ویدیویی باشد اشتراک گذاری اینستاگرام در استوری ها هم به اشتراک گذاشته می شود و اما اشتراگ گذاری در اینستاگرام فقط برای این نیست که شما برای مثال پستی را دانلود کرده و بعد در صفحه اینستاگرام خود به اشتراگ بگذارید .

اشتراک گذاری اینستاگرام

در واقع اشتراک گذاری از سوی پیج شما می تواند مانند ارسال یک دایرکت به کاربران و دنبال کنندگان خود باشد . هم چنین اشتراک گذاری یکی از فعالیت های مختلف و پرکاربرد و قابل استفاده در اینستاگرام می باشد که از اشتراک گذاری استوری گرفته است تا یک پست در گروه هایی که در اینستاگرام هستند و انواع بسیار متعددی دارد .اشتراگ گذاری یک پست و یا یک استوری برای کاربران اینستاگرام و دنبال کنندگان خود مانند یک پیغام دایرکتی در اینستاگرام است . مانند وقتی که در اینستاگرام به یک ویدیو یا تصویر علاقه پیدا کردیم و ما را جذب خود کرد و دوست داشتید این پست یا استوری با محتوای زیبا و جذب کننده را دوستان و اشنایان و دنبال کنندگان و طرفداران خود ارسال کنید و بگذارید که دیگر کاربران اینستاگرام از این پست یا استوری نهایت لذت را ببرند و این این پست و استوری مورد تحسین واقع شود.

اشتراک گذاری اینستاگرام–  همان طور که گفته شد ارسال و یا اشتراک گذاری پست به دایرکت پیج های دیگر مانند مراحل زیر می باشد. یک : همان طور که مشاهده کردید در قسمت پایین هر پستی یک علامت پیکان مانندی وجود دارد که درست شبیه به قسمت دایرکت اینستاگرام می باشد. شما باید بر روی آن کلیک کرده و سپس برای شما کادری باز خواهد شد .دو : کادری که باز شده است تصویری را به نمایش می گذارد که شما پیج دل بخواه خود را جستجو می کنید و بعد گزینه آبی رنگ ارسال را انتخاب کنید و بعد ارسال می کنید . و سوم : شما هم چنین قادر هستید با کشیدن کادر به بالا و انتخاب گزینه و پیج دل بخواه خود پست مربوطه را برای گروهی که می خواهید بفرستید .و اما برای اشتراک گذاری استوری برای دایرکت پیج های دیگر مانند آموزش قبل می باشد فقط با این اختلاف که آن نماد اشتراک گذاری د قسمت پایین استوری و در گوشه صفحه می باشد . و شما با کلیک کردن بر روی آن ارسال خود را انجام داده اید .و شما اگر بخواهید یک پستی را از یک پیج دیگری در پیج خود به اشتراک بگذارید باید بر روی پست دلخواه خود بروید و بعد سه نقطه ای که وجود دارد را لمس کنید و سپس share link… را انتخاب می کنیم و سپس از راه هایی که وجود دارد دانلود از اینستاگرام پست دل بخواه خودمان را دانلود می کنیم و سپس در گالری گوشی خود ذخیره می سازیم و بعد در پیج خود به اشتراک می گذاریم .همان طور که گفته شد اشتراک گذاری ویدیو در اینستاگرام هم به همین صورت می باشد و هیچ گونه فرقی ندارد . که آن پست عکس باشد یا یک فیلم شما به آسانی با استفاده از برنامه های مخصوص دانلود کرده و آن ها را به اشتراگ بگذارید .

اشتراک گذاری اینستاگرام

و اما می رسیم به اشتراگ گذاری در استوری همان طور که گفته شد اشتراک گذاری استوری فضای مجازی اینستاگرام هم یک چالش جالب و خوبی است که شما می توانید محتوای و پست های خود و حتی دیگران را یعنی اکانت دیگری را بدون هیچ دردسری در استوری پیج خود به اشتراک بگذارید .و برای این کار شما باید همان علامتی که در اینستاگرام وجود دارد به معنای اشتراک گذاری است را لمس کرده و بعد پیج دلخواه را بزنید . و بعد باید علامت اشتراک گذاری را در پایین هر پستی کلیک کنید و بعد نوشته آبی رنگ به نام add post را لمس کنید .شما با اجرای این کار مستقیم وارد استوری پیج خود می شوید که با این اختلاف که ان پستی که شما می خواستید آن را در استوری خود به اشتراک بگذارید و حالا شما می توانید خود آن را تغییر دهید و بعد استوری را به اشتراگ بگذارید .و اما یکی از جذاب ترین چیز هایی که وجود دارد این است که ما می توانیم استوری کاربران دیگری را در استوری خود اشتراگ گذاری کنیم برای این کار شما وقتی وارد اینستاگرام می شوید . البته برای این که این کار را انجام دهید باید در آن استوری منشن شده باشید و وقتی که شما در یک پیجی منشن باشید .

و وقتی که در دایرکت اعلانی مبنی بر این که شما منشن شده اید ارسال می شود شما بعد از این که آن پیام را باز کردید در بالای آن نوشته شده  add this to your story است و وقتی که شما آن را لمس کردید وارد استوری خود شده اید و با انتخاب گزینه your story استوری شما به اشتراک گذاشته می شود .و مورد دیگری که وجود دارد این است که یک پست را دوباره به اشتراک بگذارید . این روش یک روش غیر معمول ولی یک روشی کاملا جذاب برای صرف وقت در زمان می باشد . اگر در قدیم با اشتراگ گذاشتن پست هایی که باعث توجه افراد شده باشد .شما می توانید برای این که یک بار دیگر شانس خود را امتحان کنید و یا حتی از قدیم هم زیادتر حرف ما این نیست که یک پست را سه یا چهار بار در ماه به اشتراک بگذارید شما باید حرفه  ای تر و نور پست را تغییر دهید . و یا این که در ماهیت پست اثر نگذاشته  باشد می تواند تولد دوباره ای را به شما ببخشدو اما اشتراک گذاری در اینستاگرام یک موضوع اجتناب ناپذیر می باشد و کاربران اینستاگرامی وقتی که می بینند یک پست حالا چه عکس باشد چه فیلم ترغیب می شود . تا آن پست را منتشر کند . و هم چنین این موضوع برای استوری های که منتشر شده باشد که در اینستاگرام هم همین طور می باشد .

اشتراک گذاری اینستاگرام-اشتراک گذاری در استوری اینستاگرام هم می تواند چالش جالبی و جذابی باشد با این که شما بتوانید پست و محتوایی که تولید می کنید چه برای خود چه برای کاربران دیگر را بدون دردسری در استوری منتشر کنید و یا این که استوری های پیج های کاربران دیگری را منتشر کنیدو گذاشتن پست در داخل استوری در مطالب قبلی در مورد نحوه share برای شما در اینستاگرام را بیان کردیم و شما باید علامت پیکان مانندی را لمس کنید و بعد اکانت های انتخاب شده انتخاب می کنید . و سپس شما باید علامتی که شکل اشتراک گذاری است را کلیک کنید و همین طور کادری که باز می شود یک متن آبی رنگ add post را لمس می کنیم .