محدودیت های اینستاگرام

محدودیت های اینستاگرام

محدودیت های اینستاگرام

محدودیت های اینستاگرام -در این جا (محدودیت های اینستاگرام) را که وجود دارد را برای شما شرح می دهیم و انواع ان را برای شما به صورت کامل و تخصصی توضیح می دهیم .شاید برای شما هم  پیش آمده باشد که گاهی دایرکت بدهید و پیامی را ارسال کنید اما دایرکت شما ارسال نشود یا این که پستی را لایک کنید اما لایک نشود یا این که قادر به گذاشتن کامنت در زیر پست های مختلف نشوید . شما در ساعت فقط می توانید 20 عدد صفحه ی اینستاگرام را فالوو کنید ،تنها 120 عدد پست را لایک کنید ، 50کامنت برای انواع پست ها با محتواهای مختلف و متعدد قرار دهید در غیر این صورت از محدودیت هایی که اینستاگرام برای شما گذاشته است و اجازه ی زیاده روی و سود جویی به شما را نداده است به راحتی با روشی اسان شما می توانید از این محدودیت های اینستاگرام گذر کنید و دچار مشکلات این چنینی در ارتباط با محدودیت ها نشوید.

محدودیت های اینستاگرام

و محدودیت هایی که اینستاگرام برای فعالیت در روز شما در نظر گرفته است :  شمامل 200 عدد کامنت ، 70 عدد دایرکت ، 200فالوو و دنبال کردن ، 1000عدد لایک می باشد که شما باید این محدودیت ها را در نظر داشته باشید و بسیار مراقب این نوع محدودیت ها باشید .در متن قبل با چند تا از خط قرمز ها و یا محدودیت های اینستاگرام اشنا شدید و اما مورد بعدی که وجود دارد وقتی کاری کنید که توسط چند اکانت بلاک یا ریپورت شدید این اتفاق پیش می آید . مانند وقتی که شما از ربات هایی برای دریافت فالوور استفاده کنید و یا از محتوای +18 استفاده کرده باشید هم به همین شکل می باشد .راه حلی که در این موارد وجود دارند این است که برای اینستاگرام درخواست بازبینی بفرستید و از اینستاگرام بخواهید که به چه دلیل شما دارای محدودیت شده اید و از آن خواهش کنید که توضیح دهد داستان چی هست ( ننویسید کار بچه ای بوده یا از این قبیل موارد … ) اینستاگرام در این جور مواقع مشکل شما را حل خواهد کرد و به شما کمک می کند  .

در قسمت بیوگرافی صفحه ی خود اگر لینکی قرار داده اید آن لینک در بیوگرافی را حذف کنید این در مواقعی است که مثلا لینک شما مربوط به نصب برنامه های دیگه ای باشد یا این که سایت های نامربوطی باشد . کلا می توانید اینستاگرام را حذف کرده و از اول نصب کنید و این که حافظه پنهان برنامه را هم حذف کنیدحتما و اکانت خود را به فیسبوک وصل کنید و از مودم ها برای اتصال به اینترنت مدتی استفاده نکنید . از هشتگ های تکراری و گفته شده در این زمینه نیز که غیر مرتبط باشد هم استفاده نکنید .و محدودیت های که وجود دارند درباره ی فالو کردن این است که برای اکانت های جدید زیر پنج ماه در یک ساعت 20 عدد و در روز 100 تا 150 عدد و برای اکانت های بالای پنج ماه در یک ساعت 50 عدد و در روز 150 تا 200 عدد می باشد .درباره ی کامنت نیز در روز 180 تا 200 عدد و در غیر این صورت استفاده زیاد از ایموجی اسپم محسوب می شود . درباره ی کپشن هم تعداد کارکتر برای هر پست 2200 باید باشد و این که نام کاربری نهایت 30 کارکتر باشد . درباره ی هشتگ گذاری برای هر پست 30 و تعداد مناسب 10 تا 15 می باشد .و هم چنین برای بیو تا 150 کاراکتر می تواند استفاده کرد . و برای دایرکت دادن در روز 50 تا 80 می باشد و تعداد مناسب 30 تا 50 بهتر است . و درباره ی تگ در روز 20 و همین طور لطفا افراد مرتبط را تگ کنید .و هر سال حساسیت اینستاگرام به فعالیت های ربات گونه بیشتر شده و فوانین سخت تری را در پیش گرفته است . و چند نکاتی هستند که رعایت آن باعث می شود هیچ وقت درگیر بلاک نشوید و پیج سالم تری را داشته باشید .

و اما روش هایی وجود دارند که چگونه از محدودیت های اینستاگرام دوری کنیم ؟

1.اگر تازه وارد فضای مجازی اینستاگرام یا شبکه‌ی اینستاگرام پیوسته‌اید،‌شروع به Follow کردن کاربران اینستاگرامی و ارسال کامنت و لایک کردن به‌صورت پشت‌سر‌هم و سریع نکنید. سعی کنید رفتاری شبیه به یک اسپمر نداشته باشید. تا اینستاگرام شما را با یک اسپمر اشتباه نگیرد .از اول ورود به این شبکه تا می توانید عکس‌ها و مطالبی که خود را پست کردید را در اینستاگرام منتشر کنید ولی در فالو کردن عجله نکنید. به عنوان مثال 5 عکس پست کنید و برای کاربران به اشتراک بگذارید البته نه پشت سر هم و بدون فاصله. مثلا می توانید هر روز یک یا دو پست را منتشر کنید و این روند را تا چند روز ادامه دهید.و بنابراین پس از چند روز که این کار را انجام دادید و این روند را ادامه دادید، می‌توانید شروع به فالو کردن و کامنت گذاشتن کنید. البته باز هم باید بگوییم که: نه به تعداد زیاد که خارج از محدودیت ها باشد ! 

2.کامنت‌های یکسان و تکراری که محتوای شکل هم دارند را برای افراد مختلف ارسال نکنید. اگر چنین کاری را انجام دهید در آن صورت تعامل را از بین برده اید و الگوریتم‌ها و سنسور هایی که اینستاگرام دارد شما را به عنوان یک اسپمر خواهند شناخت که مدام در حال ارسال تبلیغات خود به کاربران در اینستاگرام هستید چنین خطایی و مشکلی ممکن است شما را مانع از کامنت گذاشتن کند .و این که اگر می خواهید اکانت اینستاگرام شما همیشه در امن و امان باشد و صفحه پیج شما سالم بماند حتما قوانین و محدودیت های اینستاگرام رو برای لایک و کامنت گذاشتن برای کاربران اینستاگرام و هم چنین برای فالو و آنفالو کردن و فرستادن پیام خصوصی در اینستاگرام را بدانید که از بلاک شدن در اینستاگرام در امان بمانید .

محدودیت های اینستاگرام -همین طور این را بدانید که هیچ وقت شما برای داشتن فالوور بیشتر و داشتن آن هرگز اقدام به خریدن دنبال کنندگان و فالوور های اینستاگرام در محیط اینستاگرام نکنید. آن ها به هیچ وجه برای شما مفید نخواهند بود و باعث رشد پیج شما نخواهد آمد .در حقیقت، آنها شانس شما برای تبدیل شدن به یک صفحه فعال و مشهور را از بین می برند و تمامی این کار ها تبلیغ هستند و هیچ سودی برای شما نخواهد داشت چرا که هیچ وقت اقدام به پسندیدن و جلب توجه تصاویر و عکس و یا ویدئو ارسال های شما برای آن ها جالب نخواهد بود .و یه جایی این که زمان را صرف جذب دنبال کنندگان واقعی در اینستاگرام خود کنید و حالا تمام آن نکاتی را که من اعتقاد دارم برای رشد و پیشرفت پیج در صفحه اینستاگرام برای موفق شدن در محیط اینستاگرام  باید از انجام دادن آن ها جلوگیری کنید را در اختیار خود دارید،و  امیدوارم که پیج پربازدید و موفقی را داشته باشید .اینستاگرام هم مثل هر برنامه دیگری محدودیت های را دارد که رعایت نکردن آن باعث به وجود آمدن مشکلاتی از قبیل بلاک شدن و دیده نشدن پست ها و استوری ها و غیره و هم چنین فعالیت هایی که توسط بقیه و سایر مشکلات می شود .بنابراین بهتر است که این محدودیت ها را به خوبی بشناسیم تا چنین مشکلاتی برای ما پیش نیاید و اینستاگرام فعالیت ما را به تعویق نندازد . چندین مورد داخل پست گفته شده که امیدوارم مورد استفاده قرار بگیرد .