موزیک در اینستاگرام

موزیک در اینستاگرام

موزیک در اینستاگرام –در ابن متن می خواهیم درباره ی موزیک هایی که در اینستاگرام هستند صحبت کنیم . درسته ما به عنوان یک کاربر در اینستاگرام همه چیز را مجانی و رایگان دانلود می کنیم و واسه موزیک پول نمی دهیم ولی اینستاگرام یک سرویس کاملا خارجی می باشد که اجازه نمی دهد ما روی کلیپ های خود بدون اجازه گرفتن از صاحب اثر موزیک بگذاریم .و اما شما می توانید از موزیک های بدون کپی رایت استفاده کنید یکی دیگر از راه های که مفید است استفاده از موزیک های بدون کپی رایت می باشد در اینترنت موزیک های خیلی زیادی را داریم که این شامل قانون کپی رایت نمی شود و فقط کافی است در گوگل جستجو کنید . no copyright music for instagram در این شما می توانید کلی آهنگ وجود دارد که شما می توانید از آن استفاده کنید .

قابلیتی که به تازگی در اینستاگرام فعال شده است می توانیم از استیکر موزیک در اینستاگرام استفاده کنیم . شما می توانید با استفاده از این روش موزیک خود را در استوری قرار دهید . اول این که وارد بخش استوری شوید و فیلم یا عکس خودتان را انتخاب کنید و به بخش های استیکر بروید و در آن جا موزیک دلخواه خود را انتخاب کنید .و اما وقتی که شما آهنگ مورد علاقه خود را انتخاب کردیدو یک سری از آهنگ ها تکست آهنگ را هم میاورند و خیلی باحال و جذاب می باشد و هیچ اپیلیکشنی و برنامه ای را پیدا نکرده ایم که این کار را انجام دهد می توانید قسمتی که در حال پخش است را انتخاب کنید و مدت زمان پخش آهنگ را تعیین کنید مانند رنگ فونت نحوه نوتن تکست و …

و همچنین شما می توانید با استفاده از تغییر متن و تغییر آهنگ و متن آهنگ (اگر باشد میایید ) و همینطور نحوه نمایش متن یا کاور آهنگ و انتخاب قسمت مورد نظر اهنگ و همینطور شروع و توقف آهنگ و تنظیم مدت زمان پخش آهنگ می باشد .شما می توانید هنگامی که استوری میگذارید از موزیک دلخواه خود استفاده کنید مثلا موزیکی را حین ضبط کردن و پخش شدن استوری کنید و در پس زمینه های استوری شما قرار می گیرند و کاربران و دنبال کننده های شما هم از این صدای موزیک استفاده کنند و بهره بگیرند .و همینطور با استفاده از این قابلیت شما موزیکی که پخش می کنید با کیفیت بالایی بوده و کاربران هم آن را با کیفیت بالایی پخش می کنند . شما اول برنامه اینستاگرام خود را در ios یا android بروزرسانی کنید و بعد از بروزرسانی با ضربه زدن بر روی علامت سمت راست و بالای صفحه که شکل دوربین را دارد instagram stories بروید .

موزیک در اینستاگرام – بعد از این عکس یا فیلم خود را گرفتید و یا این که از گالری انتخاب کردید بر روی گزینه استیکر ها که در بالای صفحه قرار دارد ضربه بزنید و سپس بر روی music sticker کلیک کنید .و بعد گالری یا لیست آهنگ های شما را باز می کند که در آن می توانید آهنگ مورد علاقه خود را پیدا کنید و یا حتی می توانید یک آهنگ خاصی را جستجو کرده و یا این که حتی می توانید بر اساس دلخواه خودتان و روحیه ای که دارید موضوع و ژانر آن را مرور کنید .و همین طور شما قبل از این که آن را به استوری خود اضافه کنید بر روی گزینه پخش کلیک کنید تا پیش نمایش استوری خود را بشنوید . و هنگامی که شما از انتخاب موزیک خود مطمئن شدید می توانید مسیر حرکت را به عقب برگردانید و دقیقا قسمتی که مد نظرتان است را استوری کنید .و نکته دیگری که وجود دارد این است که شما فقط می توانید 12 یا 15 ثانیه در یک استوری موزیک بگذارید و اگر شعر و آهنگی که شما انتخاب کرده اید باید به صورت خودکار بر صفحه شما ظاهر شود .و همینطور شما می توانید فونت ها و انواع طرح های مختلفی را برای استوری انتخاب کنید و همچنین شما می توانید بخشی از آهنگ مورد نظر و دلخواه خود را برای استوری کردن و پخش را ویرایش کنید .

موزیک در اینستاگرام

وقتی که کاربری در اینستاگرام استوری شما را می بیند و همچنین می تواند برای مطالعه و خواندن آن اطلاعات زیادی را در مورد خواننده و همچنین موزیک های دیگر آن و گوش دادن به متن ترانه می تواند ضربه بزند .البته قبل از این که به موضوع و محتوای فعال سازی برای این قابلیت جدید در اینستاگرام بپردازید و باید گفت که دلیل این قابلیت تنها و فقط در مکان و نقاط خاصی در دسترس می باشد ؟ علت این موضوع این است که اینستاگرام مجبور شده تا گواهی مربوط به موزیک ها را جمع آوری و تهیه کند و این آهنگ ها قادر به پخش در همه ی کشور ها را ندارد . و این خصوصیت تنها برای برای هفت کشور قابل دسترسی می باشد .استوری اینستاگرام تاثیر زیادی بر افزایش و رشد پیج خواهد داشت برای همین افزودن استوری یک کار خوب و مثبت برای موفقیت پیج خواهد بود بنابراین چه بهتر در استوری های خود از موزیک و آهنگ های پرطرفدار استفاده کنید تا بتوانید نظر کاربران را به خود جلب کنید .

همچنین افزودن موزیک در استوری فضای مجازی اینستاگرام یکی از بهترین و کار آمد ترین ابزار هایی است که می توان برای تولید محتوا و موضوع های مختلفی و همچنین حرفه ای و جالب باعث افزایش فالوور و دنبال کننده به خصوص برای بلاگر ها و اینفلوئنسر ها وکاربران اینستاگرامی و حتی کسب و کار و درآمد زایی زیادی می کند .و اما چگونه می توانیم با قابلیت handsfree در استوری موزیک قرار داد . و این روش جز روش های قدیمی و کهن محسوب می شود که کاربران برای ضبط صدای که در حال پخش شدن می باشد همرا با ضبط ویدیویی استوری فضای مجازی اینستاگرام استفاده کرد .و همینطور شما با استفاده از این روش اینستاگرام می توانید بدون این که لمس کنید و یا نگهدارید اقدام به ضبط استوری موزیک اینستاگرام کنید کنید این رو صداهایی که حتی پخش هم می شوند ا در محیط ضبط می کند برای این کار کافی است مراحل زیر رل طی کنید .در ابتدا باید اینستاگرام خود را بروزرسانی کنید و بعد از بروزرسانی می توانید در پایین صفحه پیج خود گزینه دایره ای مانند را میبینید و با یک حرکت به سمت چپ می توانید مدل استوری خود را به دلخواه انتخاب کنید . و بعد علامت hands-free را انتخاب کنید .