جستجو در تلگرام

جستجو در تلگرام

جستجو در تلگرام

جستجو کردن اعضای گروه تلگرام :(جستجو در تلگرام) شاید برایتان جالب باشد که بدانید ، اعضای گروه در تلگرام را با چه روشی می توان جستجو کرد . امکان جستجو ی اعضای گروه در تلگرام توسط نام کاربری آن ها صورت می گیرد . بنابراین در صورتی که شما نام کاربری شخصی را بدانید ، حتی اگر شماره ی شما را نداشته باشد ، می توانید توسط روشی که به شما آموزش می دهیم ، می توانید به جستجوی اعضای گروه تلگرام بپردازید . همچنین وارد چت گفت و گو با آن ها شوید .

دو روش برای جستجو کردن اعضای گروه تلگرام وجود دارد که در ادامه به شما آموزش می دهیم :

روش اول ) جستجو در تلگرام

با دانستن نام کاربری مخاطب موردنظر که به عنوان مثال ما نام کاربری asd_teh را در نظر گرفتیم . در مرورگر تحت وب  آدرسtelegram.me/asd_teh   را تایپ کنید ، سپس جستجو نمایید .  یعنی منظور ما این است که پس از آدرس ذکر شده و / نام کاربری شخص را تایپ نمایید و سپس به جستجو بپردازید . پس از انجام مراحل بالا پنجره ی گفت و گو با مخاطب مورد نظر برای شما باز خواهد شد . اکنون می توانید با مخاطب خود به گفت و گو و اشتراک گذاری مطالب بپردازید .

روش دوم ) جستجو در تلگرام

در این روش نیز ، شما باید نام کاربری اعضای گروه تلگرام را بدانید تا به جستجوی آن ها بپردازید .

ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . سپس پنجره ی گفت و گو با یکی از دوستانتان که صمیمی تر هستید یا پنجره ی گفت و گو با خودتان  ( قبلاً این مبحث با عنوان آموزش ارسال پیام تلگرامی به خودتان آموزش داده شده است ) را باز نمایید .

اکنون اگر به عنوان مثال نام کاربری فرد مورد جستجو asd_teh باشد . در پنجره ی گفت و گو با دوست خود ، پیام @asd_teh را ارسال می نمایید. یعنی به اول نام کاربری شخص مورد جستجو در تلگرام @ اضافه می کنید . حال این پیام را ارسال نمایید . پس از ارسال پیام برای دوست خود ، آن را لینک دار می کنید . اکنون روی لینک موجود در صفحه ی چت با دوست خود کلیک نمایید .

مشاهده می کنید که به پنجره ی گفت و گو با شخصی که جستجو می کردید هدایت خواهید شد .

خرید ممبر تلگرام