تغییر پس زمینه تلگرام

تغییر پس زمینه تلگرام

تغییر پس زمینه تلگرام

آموزش کامل تغییر بک گراند چت ها در تلگرام : (تغییر پس زمینه تلگرام) :

امروز می خواهیم به شما کاربران عزیز ، آموزش تغییر بک گراند صفحه ی گفت و گو در تلگرام را آموزش دهیم . بنابراین شما پس از خواندن این مطلب می توانید تصویر پس زمینه ی دلخواه خود را بر روی صفحه ی گفت و گوی تلگرام خود ببینید .

در اپلیکیشن تلگرام ، شما می توانید بک گراندی مطابق با علایق و سلیقه ی خود ، داشته باشید . همچنین با تغییر دادن بک گراند خود ، محیط پنجره ی گفت و گوی خود را از سادگی در آورید .

شما می توانید برای تلگرام خود یک پس زمینه ی زیبا و شاد انتخاب نمایید . بک گراند چت تلگرام شما عادی ترین بخش گوشی شما است ، اما تأثیر بسیار زیادی بر روحیات شما می گذارد .

روش تغییر دادن بک گراند چت ها در تلگرام : (تغییر پس زمینه تلگرام)

ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . اکنون در صفحه ی اصلی تلگرام ، روی آیکن سه خط گوشه ی چپ و بالای صفحه کلیک کنید . در منویی که باز می شود ، روی گزینه ی setting  تپ کنید تا وارد بخش تنظیمات تلگرام خود شوید . پنجره ای برای شما باز می شود . اکنون در بخش setting  روی گزینه ی chat background  تپ نمایید .

پنجره ای برایتان باز خواهد شد که شامل تصاویر پیش فرضی برای بک گراند چت شما است . اکنون اگر هیچ کدام از تصاویر پیش فرض نظر شما را به خود جلب نمی کند ، می توانید یکی از عکس های ذخیره شده در گالری تصاویر گوشی خود را انتخاب نمایید .

برای این منظور ، روی اولین کادر گوشه ی سمت چپ و پایین صفحه تپ کنید . منویی باز می شود که شامل گزینه های :

frome camera – frome gallery – cancel می باشد .  که شما گزینه ی frome gallery را انتخاب نمایید . البته اگر تمایل داشته باشید می توانید گزینه ی frome camera را نیز انتتخاب کنید .

و همان لحظه توسط گوشی خود عکس بگیرید و آن عکس را به عنوان تصویر بک گراند چت تلگرام خود برگزینید . در نهایت باید تیک بالای صفحه را بزنید تا تنظیمات شما به صورت نهایی ذخیره شوند .

مشاهده می نمایید که ، بک گراند صفحه ی چت شما  و همچنین بک گراند منوی شما تغییر خواهد کرد .

 

خرید ممبر تلگرام