استوری مخفی اینستاگرام

استوری مخفی اینستاگرام

استوری مخفی اینستاگرام – در چند سال اخیر شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام قابلیت گذاشتن استوری را در شبکه اجتماعی بزرگ خود امکان بخشیده است. در این قابلیت اینستاگرام برای کاربران خود این امکان که داستان های روزانه خود را به اشتراک بگذارند داده است. در این قابلیت که محبوب بسیاری از کاربران واقع شده کاربران می توانند داستان های روزانه خود 24 ساعت به نمایش بگذارند.بعد از 24 ساعت که از قرار دادن استوری گذشت اینستاگرام به صورت خودکار داستان های کاربران را پاک می کند. هر داستان در اینستاگرام تنها 24 ساعت می تواند  قرار بگیرد.در قسمت استوری اینستاگرام کاربران قادر هستند که داستان های خود را بصورت عکس و فیلم و متن و حتی پرسش و پاسخ و نظر سنجی قرار دهند.

چگونه استوری مخفیانه ای را ببینیم بدون این که کاربر متوجه آن شود ؟ به اندازه آدم های روی زمین برای این کار روش وجود دارد . یک راهی که وجود دارد صفحه home را تازه کنید و بعد از اتصال اینترنت خود را غیر فعال کنید و استوری های پیج مورد نظر خود را ببینید . اما خب ریسک این روش هم بالاست .راه دیگری که وجود دارد استفاده از اکانت فیک است که هر جایی جواب نمی دهد . و این هم به اندازه آدمای کره زمین می تواند هدف و انگیزه وجود داشته باشد این کار و حتی مورد های بوده که کاربری در پیج همکار و رقیب کاری خود با پیج فیک محتوای آن را می بیند تا از کار ها و در جریان برنامه های او قرار بگیرد .و اما شش ترفند برای دیدن استوری اینستاگرام به طور ناشناس : اولین روش ذخیر کردن استوری اینستاگرام می باشد البته این روش فقط برای کاربران اندرویدی قابل انجام می باشد در ابتدا باید برنامه instagram story viewer را نصب کنید و داخل برنامه وارد حساب اینستاگرام خود شوید .

استوری مخفی اینستاگرام –و بعد از آن نام کاربری یا همان آیدی مورد نظری که می خواهید استوری آن را ببینید را کامل وارد کنید و آن را جستجو کرده و سپس بعد از پیدا کردن آن کاربر دو گزینه را دارید : یک. save (پیشنهادی ) به شما اجازه می دهد استوری ها را به عنوان یک ویدیو برای خود ذخیره داشته باشید و آن را ببینید .دو. share : این روش همان جوری که استوری ها را به عنوان یک ویدیو ذخیره می کند هم چنین به شما اجازه می دهد تا آن را با دیگران از برنامه هایی مثل whats app و غیره به اشتراک بگذارید .و اما دومین روش : افزودن IG story viewer را می توانید بر روی مرورگر کروم دانلود کرده و این برای دسکتاپ در دسترس می باشد . بعد از دانلود و نصب و فعال کردن یک نماد چشم در کنار استوری ها در سایت بزرگ اینستاگرام خواهید دید که این امکان مشاهده شما برای تمام استوری ها به طور مخفیانه را می دهد .این افزودن محبوبیت زیادی را به دست آورده است ولی ممکن است به دلیل عدم پیروی از قانون های اینستاگرام در فضای مجازی که دستور پاک شدن آن از طریق اینستاگرام به سازنده این افزودن را ارسال می کند .  برای همین اگر این افزونه را از مرورگر کروم پاک شود شما تعجبی نکنید.روش سومی که وجود دارد سایت های بسیار زیادی است که در زمینه همین موضوع یعنی دیدن استوری های اینستاگرام به طور مخفیانه و همین طور سایر خدماتی که مرتبط با اینستاگرام می باشد را وجود دارد که این خود باعث محبوب ترین آن ها در سایت های زیر می باشد .

1 storiesig.com و در آن جا نام کاربری شخص مورد نظر را وارد کنید و اگر کاربر مورد نظر استوری در پیج اینستاگرام خود داشته باشد این امکان را دارید که استوری آن کاربر را دانلود یا مشاهده کنید . این سایت یکی از معروف ترین و پر بازید ترین سایت ها در این زمینه به شمار می رود .

2 story insta.com وارد این سایت بشوید و مانند مورد قبل نام کاربری شخص مورد نظر را وارد کنید اگر شخص مورد نظر ما در حساب خود استوری داشته باشید می توانید استوری آن را به راحتی دانلود کنید .

3 story downloader  این یکی از ابزار های بسیار عالی برای مشاهده و دیدن اینستاگرام و یا دانلود استوری اینستاگرام می باشد که کاملا رایگان بوده و در روی تمامی دستگاه ها قابل اجرا می باشد.

دیدن (استوری مخفی اینستاگرام) به صورت نا محصوص

4 روش چهارم ترفند یواشکی دیدن یا زیر چشمی نگاه کردن است که استوری مورد نظر را پیدا کنید و بعد می توانید استوری کنار آن را مشاهده کردن و این امکان را به شما می هد که شما بتوانید کاربر مورد نظرتان را به طور زیر چشمی نگاه کنیدو روش دیگری که وجود دارد روش پنجم است :استوری مخفی اینستاگرام – که خیلی ها آن را انجام می دهند که قطع کردن اینترنت است اول باید صفحه اینستاگرام خود را باز کرده و چند ثانیه ای صبر کنید تا بروزرسانی کنید و صفحه شما لود شود و یا به صفحه شخص مورد نظرتان بروید . و بعد اینترنت خود و یا wifi خودتان را خاموش کرده و بعد استوری را باز کنید .در این حالت ساده ترین و قدیمی ترین روش برای دیدن (استوری مخفیانه اینستاگرام) را می باشد و اما ممکن است در این روش برای این که بروزرسانی های دیگر کارایی نداشته باشند بنابراین قبل از استفاده از این روش ها آن ها را در ابتدا آزمایش انجام دهید .روش ششم که هست دیدن استوری و بلاک کردن کاربر می باشد . آخرین روش و اما بهترین روش در اینستاگرام برای مخفی سازی در دیدن اینستاگرام بلاک کردن می باشد . برای دیدن استوری فرد مورد نظر در اینستاگرام بدون این که شخص بفهمد دیدن استوری و بلافاصه بلاک کردن آن کاربر می باشد .شما اگر می خواهید استوری یک فردی را به صورت ناشناس ببینید باید بلافاصله بعد از آن و تا زمانی که انقضای آن نگذشته باشد بلاک کنید . و یا اگر می خواهید استوری های آشنایان یا دوستان خودتان را به صورت کامل و مخفیانه ببینید و همینطور نمی خواهید آن ها بلاک کنید . شما می توانید یک پیج جدیدی یا اکانت جدیدی را بسازید و یا این که با اکانت دیگری این کار را انجام دهید و به صورت کاملا پنهان استوری فرد مورد نظر خود را ببینید .