استوری در اینستاگرام

استوری در اینستاگرام

استوری در اینستاگرام

استوری در اینستاگرام – به تازگی در شبکه مجازی اینستاگرام کاربرد های فوق العاده جذابی دیده می  شود که یکی از آن ها استوری است .در مطالب زیر به کاربرد های استوری و نحوه صحیح گذاشتن استوری در اینستاگرام و اینکه چطور بتوانیم یک استوری جذابی داشته باشیم که ببیننده و دنبال کننده ها از آن لذت ببرند به شما گفته می شود.استوری گذاشتن در اینستاگرام یک کار سرم گرم کننده با جذابیت و زیبایی بالا است که موجب شده است افراد و کاربر های زیادی از این قابلیت در شبکه مجازی استفاده کنند و باعث هدف مند کردن شما میکند.

در استوری می توان از عنوان های زیادی استفاده کرد یا موضوع های زیادی را منتشر کرد مانند گذاشتن متن گذاشتن عکس یا حتی گذاشتن فیلم یا ویدیو که خود باعث بیشتر شدن و افزایش فالوور می باشد .هر متنی که در اینستاگرام در بخش استوری به کار می گیرید می تواند متنی جدی یا طنز یا در باب یک داستان باشد .ناگفته نماند برای اینکه شما به اهداف خود برسید باید محتوای استوری شما یک عملکرد متفاوتی را داشته باشد . جدا از این ها این یک ویژگی به خصوصی است که پایه و اساس و ارتباط و تعامل بین افراد را به وجود می آورد .به فرض مثال اگر تمام کاربران در اینستاگرام فقط از یک یا چند موضوع تکراری استفاده کنند . باعث می شود برای دنبال کننده آن استوری دیگر جذابیت خود را نداشته باشد و باعث جلب توجه کاربران شبکه مجازی اینستاگرام نباشد و در ان صورت پیج شما کسل کننده خواهد بود.

گذاشتن یک استوری خوب گاهی منجر به افزایش فالوور هم می شود و این امر خود باعث ایجاد کسب کار و حتی شغل باشد که با افزایش دنبال کننده ها باعث رشد و پیشرفت پیج و ارتباطات مفید و موثر و حتی فروش بسیاری از کارها است . و این خود یه کارایی مثبت می باشد تا کاربران هم از آن به خوبی استفاده کنند.و هم چنین می توانید با استفاده از علایق مردم و بهره گیری از آن تبلیغات مفیدی کنید و همین طور با استفاده از استوری های خود محصولات خود را به فروش برسانید و این استوری می تواند به صورت عکس یا فیلم یا نوشته باشد و یک کسب کار خوبی برای پیج شما را به ارمغان آورد.ساختن یک استوری خوب و جذاب ممکن است برای شما به راحتی انجام شود در واقع هدف از این مطالب دانستن چگونگی ایجاد یک استوری فوق العاده برای تمام کابران شبکه مجازی می باشد.

استوری در اینستاگرام

چگونگی استفاده از استوری: شما می توانید با لمس دکمه بزرگی که مربوط به فیلم و عکس می باشد عکس و فیلم بگیرید و یا اینکه با لمس چند ثانیه ای برای دکمه فیلم بگیرید و همچنین شما می توانید از افکت های اینستاگرام و سایر علامت ها و استیکر ها به صورت مجازی استفاده کنید  .و همان طور می توان از صفحه اصلی خود در پیج یک استوری جدیدی را بسازید یا آیکون دوربین که در سمت چپ و بالای صفحه وجود دارد را لمس کنید تا آن دوربین برای شما و صفحه ایجاد یک استوری جدید برای شما باز شود . و بعد از اینکه ساختید می توانید منتشر کنید تا کاربران و دنبال کنندگان نیز با لمس دکمه استوری آن را ببینند.(استوری در اینستاگرام) قابلیت های بسیار زیادی را داراست و از امکانات بینهایتی نهفته است . شما لمس هر گزینه در هر نقطه امکانات زیادی را مشاهده خواهید کرد . که یکی از این امکانات مرحله ی پرسش و پاسخ است که شما می توانید از آن استفاده کنید و دنبال کننده ها یا همان فالوور های شما سوالات خود را از شما در آن کادر مربوطه بپرسند و شما به راحتی پاسخ دهید .

و هم چنین در مرحله ی پرسش  پاسخ می توان کادر خود را به هر رنگی و اندازه ای که مورد علاقه شما و کاربران هست را ویرایش کنید و آن را بعد از ساختن منتشر کنید. و اینکه شما می توانید با استفاده از هشتگ و منشن کردن که یکی از ویژگی های اصلی در استوری است که منجر به افزایش فالوور می باشد .که @ یا منشن همان نام یک کاربر را ذکر می کنید و علامت # یا همان هشتگ برای کلمات مهم و کلیدی در جهت سرچ شماست که کاربر می تواند از آن استفاده کند و بهره گبرد .یکی دیگر از امکانات و ویژگی های بارز و روشن در( استوری در اینستاگرام  ) این است که شما با استفاده از شکل حلال ماه می توانید برای تنظیم نور و شفافیت در عکس و در جهت عکس برداری مخصوصا در جاهایی که نور و شفافیت کمتری وجود دارد به خوبی استفاده کرد و به ما این کمک را می کند تا عکس هایی با نور بهترب و گرم تری را برای کاربران مهیا کرد.

و شکل فلش در استوری برای تغییر دادن دوربین گوشی خود به عقب و جلو به کار برد. و همین طور سایر شکلک های موجود برای فیلتر بر روی صورت می باشد و یا اموجی هایی که وجود دارند برای بیان خوب و دقیق تر مفهوم در استوری استفاده می شود.و دیگر ویژگی ای که یکی از امکانات پر معنی است اضافه کردن امکان جستجو و سرچ در story بر حسب این که هشتگ و مکان استفاده شود. استفاده از هشتگ در اینستاگرام می تواند پیج شما را عمومی کند و کاربرانی که شما را فالوو نداشته باشند هم می توانند ببینند .در واقع کلمه استوری خود به تنهایی به معنی داستان های جذاب و کوتاهی هستند که دنبال کننده ها یا فلوور ها ان ها را می بیند که به تازگی در رسانه های اجتماعی به وجود امده است و این باعث نزدیک تر شدن و ارتباط و تعامل برای فالوور ها را دارد. می توانبد از افکار و نظرات خود و فعالیت های روزمره خود بیشتر به آن ها بگویید .

استوری ها جدیدا و به تازگی برای کاربران اینستاگرام بسیار پر طرفدار است و به شدت از آن استقبال می شود .استوری در واقع در اواسط سال 2016 به وجود آمد . اینستاگرام آن را منتشر کرد  و این یک قالبیت جذاب برای کسب کار کاربران دنیای مجازی در اینستاگرام می باشد .همین طور اگر می خواهید فالوور های زیاد تری را جذب کنید در صفحه خود حتما حتما آنها بیشتر در کارهایتان مطلع سازید و هم چنین اگر می خواهید صفحه اینستاگرام خود را شلوغ نکنید بهتربن روش برای این کار استفاده از قابلیت خوب استوری است.شما می توانید تصاویر یا فیلم های غیرضروری خود را در آن کنتشر کنید پس از آن 24ساعت بعد پاک می شود که باعث شلوغ و بی نظمی در صفحه نشود و همانطور که می بینید استوری ها در قسمت بالای صفحه که به صورت دایره وجود دارد.که از طریق موبایل قابل مشاهده می باشد.