ارسال عکس با متن

ارسال تصویر به همراه نوشته

ارسال عکس با متن

آموزش ارسال عکس با متن در مسنجر تلگرام :حتماً در کانال ها و گروه هایی که تا به حال عضو آن بودید ، پست هایی را مشاهده کردید که به صورت عکس با متن بوده است . عکسی را که شما برای گروه ، کانال یا مخاطبتان در تلگرام ارسال می نمایید ، می تواند به همراه یک متن باشد . متنی که خود شما به آن عکس اضافه می کنید . این عکس با متن می تواند برای توضیح دادن عکس ارسالیتان باشد . مثلاً در متنی که تایپ می کنید توضیح دهید که این عکس مربوط به چه شخصی است یا چه مکانی می باشد .

همچنین می توانید با توجه به موضوع عکس ارسالی خود ، شعر یا هر متن دیگری که به نظرتان جالب و مرتبط است را ارسال نمایید . در نتیجه دو پیام را با یک پیام ارسال می کنید . یعنی نیازی نیست اول عکس را ارسال کنید ، بعد متن را بنویسید . با این روشی که به شما آموزش می دهیم ، عکس شما متن دار می شود و شما در قالب یک پیام ، آن را برای مخاطبتان ارسال می کنید .

نحوه ی ارسال عکس به متن در تلگرام : (ارسال کردن عکس با متن)

برای ارسال عکس با متن ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . سپس در صفحه ی اصلی تلگرام ، روی آیکن سه خط کلیک نمایید و از منویی که باز می شود ، گزینه ی contacts را تب نمایید . سپس مخاطب مورد نظرتان را انتخاب کنید . اکنون وارد پنجره ی گفت و گوی دو نفره شوید . در پایین صفحه روی آیکن گیره تب نمایید . عکس مورد نظرتان را قبل از ارسال کلیک کنید تا کاملاً باز شود .

اکنون روی علامت T بالای صفحه کلیک نمایید . حال متن مورد نظرتان را تایپ نمایید . در بعضی مواقع به جای علامت T در بالای صفحه ، به عبارت Add a caption  بر می خوریم . فرقی ندارد . تنها کافی است روی این عبارت تب نمایید . تا به راحتی متنتان را در همین قسمت بنویسید . اکنون روی علامت تیک بالای صفحه ، کلیک نمایید . سپس روی send کلیک نمایید ، تا عکس شما به همراه متنی که تایپ کردید ، برای مخاطب یا گروهتان ارسال شود .