ساخت گروه تلگرام

ساخت گروه تلگرام

ساخت گروه تلگرام

آموزش ساخت گروه در تلگرام (ساخت گروه تلگرام) : قبل از آن که نحوه ی ساخت گروه در تلگرام را خدمت شما عزیزان آموزش دهیم ، ابتدا بهتر است درمورد گروه ، مطالبی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم .گروه تلگرام ، پنجره ی گفت و گوی عمومی است که به دلیل جذابیت خود طرفداران زیادی دارد . تعداد اعضای گروه از بازه ی سه نفر تا دویست نفر عضو می باشند . که می توانند هر نوع فایلی را شامل عکس ، متن ، فیلم ، سند ، استیکر و غیره به اشتراک بگذارند .

پیام های خود را درج کنند و یا آن ها را از گروهی به گروه دیگر در تلگرام ارسال نمایند . همچنین اعضای گروه می توانند عضو جدیدی را به گروه اضافه کنند . در صورتی که از ارسال پیام خود ناراضی بودند ، آن پیام را پاک نمایند . به صورتی که کاملاً پیام آن ها از گروه پاک شود .

هر گروه می تواند تعدادی مدیر داشته باشد . اما فقط یک مدیر اصلی یا سازنده دارد که مدیران دیگر را انتخاب می کند و خود نیز بر روی گروه نظارت دارد .

در ادامه نحوه ی ساخت گروه را برای شما عزیزان آموزش می دهیم.

نحوه ی ساخت گروه در تلگرام : (ساخت گروه تلگرام)

ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . سپس بر روی آیکن سه خط که در بالا و گوشه ی سمت چپ  صفحه قرار دارد ، تپ کنید . از منویی که باز می شود گزینه ی ” نیو گروپ ” را انتخای نمایید . همانطور که مشاهده می نمایید ، مسنجر تلگرام شما را به بخش لیست مخاطبان تلگرام هدایت می کند .

شما برای آن که گروهتان ساخته شود ، باید حداقل سه عضو را از لیست مخاطبان تلگرام خود برگزینید . با تپ بر روی اسم مخاطبان ، آن ها را به عنوان اعضای گروهتان انتخاب می کنید .

اکنون تیک بالا و سمت راست صفحه را بزنید تا گروه شما ساخته شود و اعضای گروه شما نیز ذخیره شوند . پس از زدن تیک بالای صفحه ، پنجره ای باز می شود که قسمت بالا از شما می خواهد نامی را برای گروه خود انتخاب نمایید .

همچنین در قسمت پایین این پنجره تعداد اعضاء و آیکن های پروفایل اعضای گروه خود را می بینید .

پس از آن که نامی را برای گروه در نظر گرفتید ، تیک بالا و سمت راست صفحه را می زنید و گروه شما ساخته می شود .

خرید ممبر تلگرام