تغییر شماره تلفن

تغییر شماره تلفن

تغییر شماره تلفن

آموزش تغییر دادن شماره تلفن در تلگرام :شاید تا به حال از این قابلیت تلگرام بی خبر بودید که می توان شماره ی تلفنی که با آن در تلگرام حساب کاربری ساختید را تغییر دهید . قابلیتی در تلگرام وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که تمام اطلاعات اکانت خود را ، پس از تغییر دادن شماره تلفن در تلگرام ، به شماره ی جدید منتقل کنید .

نحوه تغییر شماره تلفن در تلگرام :

برای تغییر شماره تلفن ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید .

روی آیکن سه خط بالا و سمت چپ صفحه ی تلگرام کلیک نمایید . از منویی که باز می شود  گزینه ی Setting را انتخاب کنید .

پنجره ای برای شما باز می شود که دارای چند بخش است .که ما اینجا با بخش info کار می کنیم .

اکنون در بخش info شماره ی تماس خود را خواهید دید . که به صورت کد کشور و در ادامه شماره ای که توسط آن قبلاً در تلگرام حساب کاربری ساختید . حال بر روی شماره تلفن خود که با پیش شماره ی کشورتان مشخص شده است ، کلیک نمایید . حال وارد پنجره ای می شوید که در پایین آن گزینه ی تغییر شماره ی تلفن یا همان  change number وجود دارد . سپس بر روی گزینه ی change number کلیک کنید و شماره ی جدید خود را وارد نمایید . اکنون پنجره ای برای شما باز خواهد شد که باید در آن کد امنیتی پنج رقمی را که تلگرام برایتان ارسال می نماید تایپ نمایید .

بنابراین باید کمی صبر کنید تا تلگرام این کد را برای شما در صفحه ی چت تلگرامی خود ارسال نماید . اکنون کد دریافتی را در پنجره ی مورد نظر تایپ نمایید .

به این صورت شماره ی شما تغییر می کند . همچنین شماره ی قبلی شما از تلگرام حذف خواهد شد . البته کسانی که شماره ی قبلی شما را در تلگرام داشتند ، شماره ی جدید شما برای آن ها ارسال خواهد شد . بنابراین تمام اطلاعات تلگرام شما مانند گروه ها ، سوپر گروه ها ، چت ها ، کانال ها و مطالب مهم و مورد علاقه ی شما ، به شماره ی جدید منتقل می شوند . یعنی با تغییر دادن شماره اطلاعات تلگرام شما حذف نخواهند شد .

خرید ممبر تلگرام