استیکر های اینستاگرام

استیکر های اینستاگرام

استیکرهای اینستاگرام

استیکر های اینستاگرام –استیکر ها در استوری های اینستاگرام جایگاه ویژه ای دارند و هم چنین به وسیله ی ان ها می توان به زیبایی پست ها افزود و کاربران بیشتری را به پست یا استوری شما جذب شوند و از ان پست یا استوری لذت چشم گیر و قابل توجهی ببرند و باعث شود که بخواطر علاقه کاربران ان ها ان پست یا استوری را اشتراک گذاری یا share کنند و باعث بیشتر دیدن شدن ان بشوند . با ثبت یک سلفی می توانید از آن به عنوان استیکر در استوری اینستاگرام استفاده کنید و هم چنین برای دسترسی به این ویژگی کافی است ابتدا استوری مورد نظر خود را ثبت کنید .

استیکرهای اینستاگرام

استیکر های اینستاگرام – سپس با انتخاب کلید استیکر به این بخش وارد شوید و از آن جا آیکون دوربین را فشار دهید و با انجام این کار یک محیط دایره ای شکل روی صفحه ظاهر می شود که باید آن را با گرفتن یک سلفی از خود پر کنید با گرفتن سلفی کار تمام است و می توانید تصویر خود را در هر جایی که دوست دارید قرار دهید .اینستاگرام امروزه از قابلیت های جدید استفاده از استیکر پرسش و پاسخ رو نمایی کرد . امکان اشتراک گذاری موزیک در استوری به سلیقه مخاطبان و استفاده از استیکر پرسش و پاسخ در پخش زنده هدف از ارائه این ویژگی ها فراهم نمودن بستری برای ارتباط نزدیک قوی و هیجان انگیز در بین کاربران بوده است .و برای آشنایی کامل با جزئیات این قابلیت تا انتهای این مطلب را با ما همراه باشید . و اما اشتراک گذاری موزیک در استوری با استفاده از پرسش و پاسخ اگر به دنبال اهنگ های جدیدی با حال و هوای مناسبت های مختلف هستید از دوستان خود بخواهید که به شما آهنگ های مورد نظر را از بین لیست اهنگ های اینستاگرام پیشنهاد کنند .در قسمتی از استیکر پرسش و پاسخ یک آیکون موزیک اضافه شده است اگر هنگام پرسش از فالوور های خود آیکون موزیک را انتحاب کنید . آن ها می توانند به راحتی از بین لیست های اهنگ های مورد تایید اینستاگرام یکی را انتخاب کرده و به شما پیشنهاد کنند .سپس اگر لیست بازدید کنندگان استوری را باز کنید آهنگ های پیشنهادی را مشاهده خواهید کرد . کافی است بر روی دکمه اجرا ضربه بزنید تا ان موزیک برای شما پخش شود در ضمن می توانید از ان موزیک را در پس زمینه عکس یا ویدیویی استوری نیز قرار دارد و هم چنین شاهد اضافه شدن جلوه های خاصی در هنگام پخش موزیک نیز خواهد بود .و اما استیکر چت اینستاگرام شروع چت های گروهی را آسان می کند اخیرا استیکری به بخش استوری اضافه شده تا بتوان کاربران را با آن برای شرکت در یک چت گروهی دعوت کرد . نکته جالب در مورد استیکر چت اینستاگرام این است که امکان انتخاب شرکت کننده های گفتگوی گروهی را هم به ارسال کننده می دهد .

ااستیکر های اینستاگرام -ستیکر جدید اینستاگرام : به سادگی chat sticker نام گرفته و از ساعاتی پیش به جمع سایر استیکر های اینستاگرام از جمله استیکر های اینستاگرام از جمله نظر سنجی باکس سوال ، منشن ، لوکیشن ، هشتگ و شمارش معکوس اضافه شده است .با قرار دادن استیکر چت در استوری مخاطبین و دنبال کنندگان شما می توانند بر روی آن اشاره کرده و درخواست ورود به چت گروهی را بدهند . حالا صاحب استوری می تواند ببیند چه کسانی برای ورود به چت درخواست داده اند و مجوز ورود را برای افراد دل بخواه صادر کند . کلیه این چت ها در محیط دایرکت انجام می گیرد و همه اعضا می توانند در صورت تمایل چت گروهی را در هر زمان ترک کنند .و اما اضافه شدن استیکر چالش به استوری اینستاگرام که اینستاگرام در بروزرسانی استیکر challenge را به استوری اضافه کرده این استیکر به کاربر اینستاگرام اجازه می دهد که مخاطبان خود را به چالش دعوت کند و بعد از قرار دادن هشتگ می توانید با منشن کردن مخاطبان خود آن ها را به چالش دعوت کنید. پایین تصویر هم امکان سرچ هشتگ چالش های ترند شده را دارید .داغ تر شدن رقابت اینستاگرام : در اینستاگرام با این اقدام به دنبال پیروی از قابلیت دوئل در تیک تاک که بسیار مورد توجه کاربران خود است و در بسیاری از ترند های برتر تیک تاک مورد استفاده قرار می گیرد و در اینستاگرام هم درست مثل تیک تاک تصویر به دو بخش تقسیم و هر دو ویدیو هم زمان نشان داده می شود.استیکر ها در واقع ابزاری برای جلب توجه بیشتر برای کاربران اینستاگرام و هم چنین توجه بیشتر برای بینندگان می باشد . و همین طور استیکر ها برای ارتباط بیشتر و نزدیک تر نیز با کاربران خود داشته باشید . و این را هم دقت داشته باشید که شما عکس هایی که استفاده می کنید و استیکر می گذارید تنها 24 ساعت باقی می ماند . و بعد از آن به آرشیو انتقال می یابد .

و همان طور که خود شما در اینستاگرام مشاهده کرده اید استیکر ها فقط مختص خود شما و برای استوری ها می باشد برای همین استوری ها طرفداران زیاد و بازدید بیشتری را دارد زیرا در آن از انواع استیکر ها استفاده می شود و قابلیت های متعدد و جذاب دیگری را دارد و باعث بهتر دیده شدن استوری مد نظر شما می باشد و استوری شما نزد کاربران و دنبال کنندگان در صفحه ی شخصی شما به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا می کنند .استیکرها در فضای مجازی محبوب و دوست داشتنی اینستاگرام حتی باعث تعامل بیشتر و بهتر در صفحه مجازی اینستاگرام می شود و کمک می کند تا شما بتوانید در پیج خود رشد را داشته باشید و پیشرفت کنید و به درجات عالی و تحسین بر انگیزی دست پیدا کنید و باعث افتخار نزدیکان و دوستان و فامیل شوید و در همه جا حتی در سرتا سر جهان حرف شما و اسم پیج شما می تواند آوازه ی گوش همه ی مردم جهان شود و شما به شخصی معروف مثل یک سلبریتی محبوب و پر طرفدار تبدیل شوید و محبوب همیشگی دل ها باشید . 

استیکر های اینستاگرام – هم چنین اگر شما می خواهید و به دنبال این هستید که تعامل را در پیج خود به بالاترین حد ممکن برسانید حتما قدم با قدم اینستاگرام بروز باشید تا پیج شما بیننده زیادی را داشته باشد و هم چنین باید از استیکر هایی استفاده کنید که جالب و شگفت آور باشد تا نظر کاربران را به خود جلب کند .و همین طور شما مثلا می توانید هنگام منتشر کردن عکس یا ویدیویی در استوری از استیکر های جدید که به تازگی می آید استفاده کنید تا برای دنبال کنندگان خود تکراری نباشد و تفاوت در استوری های خود در پیج خود ایجاد کنیدو یا هم چنین شما می توانید از متن یا یک اموجی در قابلیت های اینستاگرام استفاده کنید و از تمامی قابلیت ها بهره ی بسیار زیادی ببرید .و اما سوال اینجا است که ما چگونه می توانیم در صفحه ی اینستاگرام خود استیکر اضافه کنیم ؟ خب حالا ما برای این کار شما را راهنمایی می کنیم و اموزش مختصر و مفیدی را برای شما ارائه می دهیم . در واقع باید 3 راه و روش را انجام دهید:اول این است که یک تصویر یا عکس و یا ویدیو 12 یا 15 ثانیه ای را برای خود در استوری بگذارید و بعد از این که محتوای مورد نظر را انتخاب کردید کافی است به داخل اینستاگرام بروید و بعد وارد قسمت استوری شوید .در ادامه شما می توانید از دوربین خود عکس بگیرید و یا این که صفحه را به سمت بالا کشیده و از گالری خود انتخاب نمایید و در مرحله دوم در بالای صفحه شما علامتی مبنی بر این که استیکر می باشد را می زنید و سپس در آن قسمت استیکر های متفاوتی برای شما به نمایش گذاشته می شود که شما می توانید انتخاب کنید . به این راحتی شما یک استیکر زیبا و کاربردی به استوری خود در اینستاگرام اضافه کردید و در واقع این کار تلاشی برای محبوب واقع شدن استوری شما در میان کاربران و دنبال کنندگان متعدد شما است .مطمئن باشید و به خود اعتماد داشته باشید که شما حتما یک فرد موفق در این فضای مجازی محبوب دل ها می شوید .