پیج های جعلی اینستاگرام

پیج های جعلی اینستاگرام

پیج های جعلی اینستاگرام – پیج های فیک اینستاگرام و اما امروزه مشاهده می شود که اینفلوئنسر مارکتینگ و هم چنین تبلیغات در اینستاگرام جزئی از استراتژی‌های ثابت شرکت‌ ها است و هزینه‌ های زیادی را برای این تبلیغات گران قیمت پرداخت می‌ شود، و همین طور تشخیص پیج های جعلی فضای مجازی اینستاگرام اهمیت زیادتری را پیدا کرده است.صفحه های مجازی جعلی به سهولت می‌ توانند در بین فالوور های یک صفحه مجازی اینستاگرام باشند، برای همین پیج‌ ها دارای کامنت جعلی می شوند و ممکن است این پیج های جعلی کامنت و نظرات مخرب و غلط بگذارند و کاربران اینستاگرام را در مورد صفحه ی شما گمراه کنند و باعث شوند که کاربران اینستاگرام به غلط درباره ی شما فکر کنند. کاری که امروزه در خیلی از پیج‌ ها صورت می گیرد و همین طور به صحنه‌ سازی کمک می‌ نماید و باعث به هم خوردن کسب و کار ها می شود.

و البته در صحنه‌ سازی برای معتبر به نظر رسیدن صفحه و فعال جلوه کردن آن در کسب و کار،در واقع کار پیج های جعلی،‌ بزرگ کردن عدد ها می باشد تا به دروغ نشان دهند که بازخورد های زیاد و خوبی از طرف کاربران اینستاگرام دریافت می کنند و پیج ان ها یک پیج محبوب و پرطرفدار است و حتی فروش بالایی دارد اما تمامی این موارد و ذهنیت ها به دروغ با کمک پیج های جعلی ساخته می شوند و اما نمی ‌توانند بر روی کیفیت یک صفحه تاثیری بگذارند.اغلب فعالیت‌ های جعلی برای یک متخصص که در اینستاگرام فعالیت بسیاری دارد که فقط تنها با یک نگاه قابل تشخیص می باشد. که هم چنین حتی کسانی که به مقدار کم با ظاهر پیج‌ های جعلی آشنایی داشته باشند می‌توانند به راحتی و با کم ترین توجه این صحنه‌ سازی را تشخیص بدهند و به این گونه پیج ها اعتماد نکنند.برای اینکه بتوانیم متوجه شویم که یک صفحه یا فالوورهای یک صفحه جعلی هستند یا نه باید اول بدانیم صفحه جعلی چه ویژگی‌هایی دارد و معمولا چه شکلی است؟ بر اساس تجربه در مواجهه با صفحه‌های جعلی می‌شود نکات مشترکی میان آن ها پیدا کرد که در ادامه در این مقاله ما شما را با این ویژگی ها اشنا می سازیم تا شما به راحتی ان ها را شناسایی کنید.

راه های تشخیص پیج های فیک اینستاگرام

و مبحثی که می خواهیم در باره آن صحبت کنیم فالوورهایی با میزان فالوینگ بالا: آسان ترین راه تشخیص پیج جعلی اینستاگرام این مورد می باشد. که هم چنین بسیاری از صفحات جعلی برای این ساخته می‌ شوند که به عنوان فالوور و یا مشارکت کننده به فروش برسند. خب برای همین اغلب این صفحه ‌ها علی‌ رغم داشتن پست‌ های کم، هزاران پیج را فالوو می‌ کنند.و اما وجود چند نمونه از همین نوع صفحات که در بین فالوور ها می‌ تواند حتما به معنی جعلی بودن نباشند بلکه متعلق به کاربر های کنجکاو می باشد.

که این کاربران کنج کاو صفحات بسیاری را زیر نظر دارند و در واقع برای فضولی در پیج های اشنایان یا حتی دوست پسر سابق خود این گونه پیج های جعلی را می سازند و به راحتی افرادی که مورد نظر ان ها است را زیر نظر می گیرند و این عمل محبوب دل بسیاری از کاربران در اینستاگرام است.و همین طور که گفته شد و اما به تعداد خیلی زیاد چنین صفحه هایی در بین فالوور های یک پیج می‌ باشد را می توان به ان ها شک کرد. سپس برای همیشه باید تعداد زیادی از همین صفحات را بررسی کنیم و اگر تنها چند نمونه از آن ها این ویژگی را داشته باشند هرگز نمی‌ توانیم مطمئن شویم که صفحه جعلی می باشد. پس بهتر است اگر شما یک صفحه ی شخصی در اینستاگرام دارید درخواست کسانی که نمی شناسید را قبول نکنید تا کسانی که نمی خواهید از حال و روز شما با خبر شوند با پیج های جعلی وارد صفحه ی شما شوند.

و اما حالا در این بخش می خواهیم در ارتباط با فالوور و فالووینگ و افزایش بدون پست صحبت کنیم :

و اما چرا باید کاربری پیجی را دنبال کند که هیچ گونه پستی را در صفحه اینستاگرام خود ندارد ؟ ولی اگر تعداد زیادی را در صفحه  و در بین فالوور های یک پیج را دیدید که در آن هزاران فالوور و فالووینگ دارند اما هیچ پستی را ندارند، که به درست بودن این پیج شک کنید. تعداد زیادی از همین فروشندگان لایک و فالوور جعلی ، فرصت نمی‌ کنند برای همه ی حساب های کاربری جعلی که درست کرده‌اند پستی را به اشتراگ بگذارند ! ولی با این اکانت‌ ها عده ی زیادی از همین مشتری های خود را فالوو می‌ کنند.و اما همان طور که متوجه شدید از طرفی دیگر هم این ربات‌ ها هم با هم دیگر فالوو می‌ کنند تا چندان جعلی به نظر ما نرسد و فالوور هم داشته باشند. اما از آن جایی که سازندگان این صفحه ها اعداد زیادی را از همین اکانت ها را ایجاد می‌ کنند که به این نکات توجه نمی ‌کنند و همین طور جعلی شدن صفحه هم آشکار می‌ شود.و هم چنین معمولا در بسیاری از فالوور ها و فالوینگ‌ های این صفحه‌ ها هم خصوصیت‌ هایی شبیه به همان صفحه ‌ها را دارند و هم چنین قابل تشخیص‌ می باشند و تشخیص پیج های جعلی اینستاگرام را آسان می کنند. و در ضمن اگر می خواهید با انواعی از ربات های فضای مجازی اینستاگرام آشنا بشوید این مطلب را با دقت بخوانید.

و اما ممکن است شما هر کدام از همین نشانه ‌ها را در صفحه‌ های غیر جعلی هم دیده باشید .و اما نکته ای که وجود دارد این است که کاربر های معمولی هم ممکن می باشد با فعالیت‌ هایی غیر عادی پیج ان ها جعلی به نظر برسند . و همین طور به عنوان مثال پیج کسی را در نظر بگیرید که هزار صفحه را فالوو می ‌کند ولی هیچ گونه پستی را در اینستاگرام نمی‌ گذارد.این کاربر لزوما جعلی نمی باشد و احتمالا صرفا یکی از تماشاگر های اینستاگرامی باشد که خودش فعالیتی ندارد . در واقعی تمامی کاربران اینستاگرام علاقه ای به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم های خود ندارند و یا حتی وقت زیادی ندارند که پست داخل پیج خود قرار دهند اما به علت علاقه ان ها به با خبر شدن از حال دوستان و اشنایان و فامیل خود فقط تماشاگر در اینستاگرام هستند و نزدیکان خود را دنبال می کنند و سعی می کنند ارتباط خود را با نزدیکان از این راه حفظ کنند و عکس العمل نسبت به فعالیت های ان ها نشان می دهند .

و اما یکی از نشانه های واقعی برای مطمئن شدن ما از جعلی بودن دنبال کننده ها و هم چنین یا تعداد لایک‌ ها،و تعداد زیادی از این مدل و گونه کاربر ها در بین فالوور های یک پیج می باشد که احتمال پیج جعلی اینستاگرام بودن را به باور نزدیک می‌ کند. سپس اگر شما این نشانه ‌ها را در یک پیج به تعداد زیادی مشاهده کردید احتمالا برای هزینه کردن در چنین پیج را تجدید نظر کنید و به ان ها بی اعتماد باشید.ولی در ادامه ممکن است صفحه ‌ای که فالوور و لایک های جعلی را دارد برای یک اینفلوئنسر، یک برند یا کسب و کار خانگی و یا هر مدل صفحه‌ ای باشد. سپس قبل از شکل دادن هر نوع همکاری با همین اینفلوئنسر ها یا پیج های متفاوت کسب و کار ها، آن را بررسی کنید که شما هم از نتیجه ‌بخش بودن آن همکاری و فعالیت مشترک مطمئن باشید.و اما شما به راحتی می توانید پیج دلخواه خود را فالوو کنید و منتظر بمانید پستی را به اشتراک بگذارد ولی اگر دیدید که در یک ساعت اول میزان لایک و کامنت ها خیلی کم می باشد و خیلی به مقدار کم اضافه می شوند و یا این که مشاهده کردید به صورت ناگهانی میزان لایک و کامنت ها افزایش می یابد و هم چنین این گونه پیج ها پیج های جعلی و تقلبی و حتی کلاه بردار در  اینستاگرام می باشند .

پیج های جعلی اینستاگرام – پیج های فیک اینستاگرام و اما امروزه مشاهده می شود که اینفلوئنسر مارکتینگ و هم چنین تبلیغات در اینستاگرام جزئی از استراتژی‌های ثابت شرکت‌ ها استهم چنین می توانید ساعت کامنت ها را هم و ببینید که کامنت های پست در چه فاصله ای زمانی منتشر شده است و اگر کامنت ها اکثرا در یک تایم نزدیک به هم پست شده باشند به این معنا است که کامنت های این پیج جعلی است و این پیج صفحه ای در اینستاگرام به عنوان غیر قابل اعتماد باید شناسایی شود  .مانند وقتی که 50 کامنت در کمتر از 5 دقیقه منتشر شده باشد و دیگر به جز چند مورد کم که کامنت دیگری منتشر نشده باشد پس جای شک وجود دارد که چطور می شود این همه کامنت در یک زمان پست شده باشند و چرا بعد این همه کامنت ،تعداد نظرات بعدی بسیار کم است و با بررسی این موارد تا 95 درصد متوجه جعلی بودن پیج  می شوید. دقت کنید البته ترفند های منحصر به فردی برای افزایش فالوور واقعی برای پیج شما وجود دارد که می تواند رشد پیج شما را تضمین کند و از پیج شما یک صفحه ی مجازی موفق و محبوب در اینستاگرام بسازد.

منابع :https://neshanet.com/mag/identify-fake-instagram-account

https://namnak.com/