محدودیت سنی اینستاگرام

محدودیت سنی اینستاگرام

محدودیت سنی اینستاگرام – این جا می خواهیم درباره ی محدودیت های سنی در شبکه اجتماعی اینستاگرام صحبت کنیم که همه گیری شبکه اجتماعی اینستاگرام باعث می شود  که آسیب های اجتماعی به کسانی که کم سن و سال می باشند و به خصوص کودکانی که این برنامه را نصب کرده باشند را بزند.و اما طبق گفته ها فضای مجازی اینستاگرام در بروزرسانی های تازه خود خصوصیاتی را اضافه کرده است که به راحتی می توانیم مشخص کنیم که چه  سنی می توانند پیج ما را دنبال کنند و از پیج ما استفاده کنند.و اما برای این کار با استفاده از خود صاحبان صفحه های بزرگ و همین طور پر بازدید که باعث می شود که موضوعی نامناسب کمتر به کسانی که کم سن و سال دارند نمایش داده شود. ولی حتی اگر پیجی دارید که بازدید آن کم است و به هر علتی نمی خواهید که فیلم های خود را توسط کسانی که کم سن و سال دیده شود شما می توانید از این و خصوصیت کمک بگیرید. و اما برای محدودیت سنی اینستاگرام روند تازه ای را در نظر گرفته است .

و هم چنین در این مسیر تازه، وقتی که شما می ‌خواهید حساب کاربری تازه ای در فضای مجازی اینستاگرام درست کنید؛ باید سال روز تولد خود را اول وارد کنید. و هم چنین اینستاگرام اعلام کرده است که : «از امروز ما وقتی که ساخت یک حساب کاربری در اینستاگرام،و تاریخ تولد شما را می‌ خواهیم. و هم چنین بر طبق قوانین ما، شما در اکثر کشور ها حداقل ۱۳ سال سن را داشته باشید، تا بتوانید حساب کاربری داشته باشید. این اطلاعات؛ مانع از پیوستن کسانی که  سن و سال کمتری را دارند به اینستاگرام می باشد.و البته این شبکه اجتماعی مجازی یک خصوصیت تازه  دیگری را در راستای (محدودیت سنی اینستاگرام) دارد. و هم چنین بر این اساس؛ حساب کاربری کسب و کار ها می‌ توانند (محدودیت سنی اینستاگرام) را برای دنبال کننده های پروفایل خود تنظیم کنند. و اما همان ‌طور که در تصویر مشاهده می کنید؛ این قابلیت به شما کمک می ‌کند تا محدودیت سنی در اینستاگرام برای مشاهده پروفایل‌، پست‌ها و استوری ‌ها ایجاد کنید .

و درآمد زایی ها هم چنین به راحتی می‌ توانند محدودیت سنی در اینستاگرام را متغیر با کشورهای متفاوت تعیین کنند. این خصوصیت به آسانی می‌ تواند برای برند هایی که به دنبال رعایت محدودیت‌ های منطقه ای می باشند، خیلی مفید می باشد.برای مثال، در استرالیا، کسانی که می ‌توانند الکل را در ۱۸ سالگی بنوشند، اما در ایالات متحده، برای نوشیدن الکل (در بیشتر مناطق) شما باید بیشتر از ۲۱ سال سن را داشته باشید.هم چنین این خصوصیت تازه می ‌تواند نگرانی کسب و کار هایی که محدودیت سنی برای فروختن محصولات خود را دارند را برطرف کند.و همین طور این به روزرسانی‌ ها نشان می‌ دهند که فضای مجازی بزرگ اینستاگرام به دنبال این است که تا اقدامات زیادتری را در این قسمت انجام دهد و هم چنین از قرار گرفتن در معرض محدودیت سنی محتوای بزرگسالان برای کاربران نوجوان اطمینان را حاصل کند.شبکه اجتماعی اینستاگرام گفته است که : «این شرایط، استفاده کودکان از این برنامه اینستاگرام را جلوگیری می کند. و هم چنین این شرایط به ما کمک می‌ کند تا کودکان ما امن ‌تر زندگی کنند و تجربه های متناسب با سن خود آن ها را داشته باشند.» و اما مخاطبان فضای مجازی اینستاگرام به سادگی می‌ توانند حساب کاربری خود را به اکانت فیسبوک مرتبط می شود ، ولی از طریق همین اینستاگرام اطلاعات خود را از پروفایل فیسبوک شما بر می‌ دارد و اگر شما تاریخ تولد خود را در فیسبوک تغییر دهید، در بخش اطلاعات اینستاگرام هم تغییر خواهد کرد.

شبکه اجتماعی اینستاگرام همین طور گفته است که : « و اما قرار نیست تاریخ تولد مخاطبان خود را در حساب کاربری آن ها قابل دیدن باشد و هم چنین این اطلاعات تنها برای تایید اکانت لازم اینستاگرام می باشد و تنها در بخش اطلاعات حساب کاربری، برای کسی که صاحب اکانت قابل رویت و دیده شدن است».و حالا شما گزینه چک شماره تلفن همراه و حساب کاربری ایمیل در بخش اطلاعات فضای مجازی اینستاگرام، به همین منظور بود که کسانی که زیر سن قانونی می باشند به هیچ وجه تلفن همراه یا حساب کاربری ایمیل می ‌داشتند؛ولی بر طبق تحقیقاتی که انجام شده است توسط دیوید استیر، حدودا ۲ میلیون از نوجوانان ۱۲ تا ۱۵ سال که دارای تلفن همراه و اکانت ایمیل می باشند که این موضوع برای به وجود آمدن آپشن جدید این برنامه یعنی محدودیت سنی در فضای بزرگ اینستاگرام کاربران شد.

و حالا می خواهیم بدانیم که محدودیت سنی در فضای مجازی اینستاگرام به چه گونه اعمال می شود؟

و در پاسخ باید بگوییم که نحوه تعیین سن های کاربران و فیلتر شدن آن ها فقط بستگی به خود آن ها دارد. از کاربران اینستاگرام سوال می شود و او پاسخ می دهد که برای پاسخ  هم نباید مدرکی ارائه کند! سپس کاربران به آسانی برای این که بتوانند از آن استفاده کنند، می توانند به دروغ سن خود را زیاد تر از سن واقعی خود اعلام کنند .و شما این را هم بدانید که در محدودیت سنی به دو ترفند انجام می شود. در ابتدا این که اگر شما کاربران فیس بوک هم باشید، تاریخ تولد خود را از آن حساب کاربری خوانده خواهد شد. و البته کاملا عادی است که در این حالت شما بالای 13 سال دارید که در فیس بوک هم عضو باشید.

و البته طیق تحقیقات به وجود آمده این آمار به دست آمده است که فقط برای انجام محدودیت سنی در فضای مجازی اینستاگرام استفاده نخواهد شد. اینستاگرام برنامه دارد که تا در آینده ای نه چندان دور، قابلیت تبلیغ برای بازه های سنی هدف را هم به بسته های تبلیغاتی خودش اضافه کند و شاید از این ترفند هم درآمد زیادی را به دست آورد و حتی کاربران در اینستاگرام که درامد زایی دارند  محصولات خاصی را برای فروش و ارائه دادن دارند نیز سود بسیاری از این روشی که نزدیک به ظهور ان است استفاده و سود چشم گیری را به دست اورند.و اما خبر خوبی که وجود دارد این است که آن که اینستاگرام سیستم های کنترلی خود برای فرستادن پیغام مستقیم را هم قوی تر کرده است و هم چنین به این شکل با  گزینه ای جدید پیام های مستقیم دریافتی توسط کاربران را محدودتر نموده است. در به روز رسانی جدید هم چنین صرفا افرادی که ان ها را دنبال می کنید قادر هستند شما را به گروه های اینستاگرام اضافه کردن خود دعوت کنند. تمام این تغییرات طبق جمع آوری های صورت گرفته است در طی چند هفته از راه می رسند.هم چنین در این مبحث و در این مقاله به طور کلی می‌توانیم بگوییم که شبکه اجتماعی اینستاگرام تصمیم آخر خود را برای ساخت محکم در برابر عضو شدن کودکان در این شبکه اجتماعی را گرفته است و امیدوار است که بتواند از این طریق کودکان را از آسیب ‌های محیط  اینستاگرام حفظ کنند.

کودکان ما در واقع نباید محتوا و یا عکس و فیلم های نامناسب با اقتضای سن خود را ببینند و در اینده ان ها تاثیرات بسیار بدی را دارد و به مرور زمان در اخلاق و رفتار و گفتار ان ها نشان داده می شود . در واقع کودکان زودتر از سن خود وارد مسائلی می شوند که باعث می شود زمان کودکی ان ها از دست برود و ان ها در زمان نزدیک در زندگی به بلوغ فکری برسند و نگرانی ها و اظطراب ادم های بالغ را بچشند و باعث می شود در در زمان نو جوانی و جوانی به افسردگی بسیار شدید و جبران نا پذیری دست پیدا کنند.که با این حال عده ی زیادی از کاربران با توجه به این مشکلات جبران نا پذیر سن خود را در این فضاهای مجازی بالاتر اعلام خواهند کرد و باید منتظر باشید و ببینید که آیا اینستاگرام هم برای حل این مشکل چه راه کاری را پیشنهاد خواهد داد که مطمئننا اینستاگرام برای اسیب کم تر به جامعه حتما به زودی راه کار خود را به صورت عملی شده به کاربران ارائه می دهد.

منابع:.https://www.bartarinha.ir/fa

https://novinhub.com/blog/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D9%85%D8%AD%D8%AF%D9%88%D8%AF%DB%8C%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3/