سیو پست اینستاگرام

سیو پست اینستاگرام

سیو پست اینستاگرام – ذخیره پست اینستاگرام: ذخیره پست در اینستاگرام در کنار پست روی عکس علامت +یا علامتی وجود دارد که آن سیو کردن پست مورد نظر شما است و شما می توانید با کلیک کردن بر روی آن پست دلخواه خود را سیو داشته باشید . و برای مشاهده به صفحه خود رفته و روی … کلیک کنید و در قسمت ذخیره یا save کلیک کنید .و برای این که سیو پست اینستاگرام شما افزایش یابد وبرای بالا بردن میزان سیو اینستاگرام در پست های خود قبل از هر چیزی شما لازم است محتوای با کیفیت و مضمون پرکار برد را استفاده کنید . یکی از روش های افزایش ذخیره استفاده از چند تصویر در یک پست می باشد و یک روش بسیار عالی برای این کار می باشد .چرا که اگر تمام مطالب شما در یک پست بسیار خلاصه شود و آن پست تنها یک اسلاید یا عکس باشد کاربر به یک اسکرین شات کفایت می کند و دیگر نیازی به سیو پست اینستاگرام در فضای مجازی خود نمی باشد .

و هم چنین یکی دیگر از روش های تاثیر گذاری برای سیو پست اینستاگرام تولید محتوای ویدیویی و ساخت موشن گرافی های جذاب راهی است که خیلی خوب جواب می دهد . چرا که کاربران اینستاگرام نمی توانند ویدیو شما را با اسکرین شات گرفتن سیو داشته باشند به همین دلیل است که کاربران راحت ترین گزینه یعنی سیو آن را انتخاب می کنند .پس اگر دنبال افزایش سیو پست های خود هستید سعی کنید محتوایی که تولید می کنید مخاطب را به چالش بکشاند و درگیر پست کند و یا محتوایی باشد که مثل آموزشی که برای بعد هم به کارش بیاد .و اگر فالوور شما یا مخاطب های شما پست شما را سیو کنند یعنی هم پسندیده است و هم ذخیره کرده است و اینجا است که اینستاگرام متوجه می شود که محتوای شما ارزشمند بوده و به تعداد بیشتری پست شما را نشان می دهد .برانامه اینستاگرام یکی از محبوب ترین برنامه ها در بین مردم است که در آن روزانه میلیون ها عکس و فیلم به اشتراک گذاشته می شود . ممکن است برای شما هم پیش بیاید که بخواهید بعد از مشاهده به پست مربوطه آن را در اینستاگرام خود ذخیره داشته باشید .یکی از روش های دیگر ضبط اسکرین شات از گوشی (فقط عکس) که در این مرحله دانلود عکس های اینستاگرام کاربرد دارد و در این روش عکس های شما را با کیفیت اصلی ذخیره نخواهد کرد این روش یکی از روش های راحت و آسان و سریع است که به هیچ گونه ابزار جانبی برای ذخیره کردن عکس های اینستاگرام نخواهد بود .در این روش شما بعد از مشاهده به پست مورد نظر خود در صفحه مجازی اینستاگرام از صفحه گوشی خود  اسکرین شات ضبط می کنید . روش دیگری که وجود دارد استفاده از اپلیکشن های دانلود پست اینستاگرام (عکس ویدئو ) این روش می تواند برای سیو و دانلود پست های اینستاگرام به کار می رود و و به دانلود و نصب اپلیکیشن های اختصاصی ارتباط داده شده است .

این اپلیکیشن همان طور که قابلیت ذخیره کردن پست ها را دارد امکان انتشار مستقیم آن ها از طریق اکانت اینستاگرام برای شما فعال است . و هم چنین یکی از اپیلیکیشن هایی که در بین بینندگان و کاربران اینستاگرام جلب توجه کرده است اپیلیکشن instagrab است .با استفاده از اینستاگرب ( instagrab ) شما می توانید هر پست ویدیویی یا عکس موجود در فضای مجازی اینستاگرام را در حافظه گوشی خود ذخیره کنید و یا حتی می توانید مستقیم با استفاده از این برنامه در اکانت خود را باز منتشر کنید. بنابرین اپلیکشن اینستاگرب هم می تواند یکی دیگر از روش های ذخیره سازی پست باشد .روش دیگری که وجود دارد استفاده از سایت های واسط (فقط عکس ) که در این روش به راحتی می توانید در اینستاگرام عکس های دلخواه خود را دانلود کنید که این روش به به کارگیری سایت های واسط و خاصی می شود که برای انجام این عمل استفاده می شود . مانند سایت dinsta.com یک نمونه از بهترین سایت ها به شمار می رود .سیو کردن پست در فضای مجازی اینستاگرام یک ترفند بسیار عالی و کاربردی و جذاب است اما متاسفانه بعضی از کاربران اینستاگرام از آن مطلع نیستند و همین طور تلگرام به راحتی و سریع می تواند عکس و ویدیو های مورد نظر شما را دانلود کند .ذخیره کردن عکس و ویدیو های اینستاگرام با استفاده از تلگرام را با شما می گوییم : ابتدا وارد برنامه اینستاگرام خود می شوید . بعد به پست مورد نظر و دلخواه در اینستاگرام بروید . آیکون سه نقطه ای که در سمت راست و بالای پست هست را لمس کنید این پست یا عکس باشد و بعد گزینه copy share URL را انتخاب کنید و از اینستاگرام وارد تلگرام شوید.در ادامی به صفحه چت یا گفت و گوی خود در تلگرام وارد شوید و بعد انگشت خود را بر روی فیلد تایپ متن قرار بدهید و چند ثانیه نگه دارید و بعد گزینه paste را انتخاب کنید و آیکون ارسال پیام را لمس نمایید و حالا می توانید پست مورد نظر خود را با استفاده از مراحل فوق در تلگرام دانلود کنید .

و هم چنین این روش در دستگاه های اندروید هم امتحان شده است و کاربرد دارد. و بنابراین برای دانلود عکس یا ویدیو در در اینستاگرام دیگر نیازی به برنامه های خاصی نخواهید داشت و تلگرام بهترین گزینه برای این کار است و شما می توانید به راحتی با استفاده از این قابلیت عکس و ویدیو خود را دانلود و ذخیره کنید .به این منظور شما می توانید کلمه save indtsgram را در گوگل پلی جستجو کنید و در آن می توان اپیلیکشن های مربوط به آن دیدن فرمایید و این اپیلیکیشن ها تنها برای اندروید نیست و سیستم آی او اس اپل هم قابل استفاده می باشد . اپیلیکشن های مانند savegram   gramdrive downloader    my instaalbum از اپلیکیشن های با کیفیت و مناسب و مربوط به این امر حسوب می شود .و از جمله روش های دیگری که برای ذخیره کردن عکس یا ویدیو در اینستاگرام در گوشی های اندروید وجود دارد در گوشی اندروید نرم افزار های مختلف و متعددی وجود دارند که کار با آن ها بسیار ساده است . در ادامه با برخی از این نرم افزار های مهم و جذاب و کاربردب آشنا می شوید.می توانید از نرم افزار هایی که دانلود خودکار عکس یا فیلم اینستاگرام به حساب می ایند که فقط کافی است از گوگل پلی دانلود کنید  که در قدم های بعدی ویژگی fast save service را روشن کرده یا همان فعال می کنیم و بعد گزینه open instagram  و بعد بر روی سه نقطه بالای تصویر می زنید و بر روی گزینه کپی لینک کلیک می کنید . و برنامه به طور خودکاری دانلود می کند و می توان آن را در گالری خود مشاهده کرد .

منبع : @ahmadelyasi.ir