رفع ریپورد شدن اینستاگرام

رفع ریپورد شدن اینستاگرام

رفع ریپورد شدن اینستاگرام

رفع ریپورد شدن اینستاگرام با انجام تحقیقاتی متوجه ایم موضوع مهم شدیم که چطور می شود به راحتی از بلاک اینستاگرام رهایی پیدا کنیم . بعضی از کاربران اینستاگرام را دیده ایم که هفته ها یا ماه ها صفحه ی مجازی ان ها با این عمل بلاک و محدود درگیر هستند و از طریق هر راهی که رفته اند نتیجه ای را دریافت نکرده اند . برای این کار باید از طریق مرورگر لپ تاب یا گوشی خود وارد سایت اینستاگرام شوید .و بعد از این وارد شدید و باید پسوورد خود را وارد کنید و در حرکت بعدی وارد تنظیمات اینستاگرام شوید و رمز ورودخود را از طریق این راه تعویض کنید و رمز جدید و منحصر بفردی را جایگزین رمز فعلی خود کنید. حالا دوباره باید وارد اپیلیکشن اینستاگرام شوید و رمز جدید خود را که به تازگی بر روی صفحه ی خود قرار داده اید را وارد کنید . و اما راه هایی برای رفع ریپورد شدن اینستاگرام  وجود دارد اول از همه باید اینستاگرام متوجه شود که اکانت برای شخص خود شما است و شما کاربری جعلی و دروغین در اینستاگرام نیستید .برای این کار باید مراحلی را که در بخش زیر برای شما شرح داده ایم را طی کنید:

در مرحله اول اکانت خود را از اتصال به ربات ها و برنامه های جانبی خارج کنید. دوم بیوگرافی خود را تغییر بدهید و اطلاعات تماس را در پروفایل اینستاگرام خود کامل کنید و بعد تا 48 ساعت هیچ فعالیتی نداشته باشید . یعنی در واقع هر فعالیتی اعم از لایک کردن پست ها ، قرار دادت کامنت و دیدگاه و نظر در زیر پست ها ،هم چنین عمل فالوو کردن کاربران اینستاگرام  و هم چنین حذف دنبال کننده های خود و غیره .

در مرحله دوم شما باید با گوشی شخص دیگری و یا در واقع با ای پی دیگر به وارد اکانت خود در اینستاگرام شوید .

در مرحله سوم این که رمز پیج خود را حتما باید تغییر بدهید

در اخر در مرحله چهارم این است که باید از اکانت خود خارج شوید و بعد دوباره وارد اکانت خود شوید و به ان وصل شوید . اگر هیچ یک از این موارد شما را از حالت بلاک خارج نکرد شما میتوانید به اینستاگرام  پیام دهیداین گونه و به این روش می توانید که به اینستاگرام پیام دهید : در مرحله اول وارد تنظیمات خود شده و بعد بر روی گزینه کمک کلیک کنید و بعد در مرحله دوم روی گزینه report problem را انتخاب کنید و در مرحله سوم در کادر متنی را بنویسید و در پایان بر روی sobmit بزنید .برای رفع مشکل ریپوت در اینستاگرام همان طور که گفته شد می توانید یک بار رمز خود را عوض کنید و از اکانت خود خارج شده و مجددا  وارد اکانت خود شوید .اگر با این کار مشکل  شما در جهت خارج شدن از حالت ریپورت رفع نشد پیج خود را تایید دو مرحله ای کنید تا مشکل شما رفع شود .و اما برای نحوه فعال سازی تایید دو مرحله ای اول وارد تنظیمات شده و بعد security شده و بعد گزینه tow factor authenticntion بشوید اگر با انجام کارها در بالا مشکل شما حل نشد شما در واقع می توانید صبر پیشه کنید تا زمان آن تمام شود و مشکل ریپورت اکانت شما رفع شود .در اینستاگرام چهار راه کار برای (رفع ریپورت اینستاگرام) وجود دارد :  اول این که ایمیل یا شماره همراه اکانت خود را عوض کنید . دوم این که به مدت 24 ساعت هیچ فعالیتی نداشته باشید . سوم این که ارسال درخواست رفع بلاک در تنظیمات اینستاگرام  .چهارم تغییر رمز عبور اکانت اینستاگرام  . این پروسه ممکن است تا هفت روز زمان ببرد پس شما باید برای این مشکل صبور باشید .

حل مشکل رفع ریپورت اینستاگرام

رفع ریپورد شدن اینستاگرام – اینستاگرام مدت زمان زیادی است که به واسطه تغییرات خود که در الگوریتم های ضد ربات خود انجام داده است ، تعداد زیادی از دوستان و کاربران ریپورت شده اند . مواردی که در بالا ذکر کردیم ممکن است به حل مشکل شما منجر شود و در صورتی که تمام موارد گفته شده را انجام دادید و مشکل شما حل نشد، بعد از مدت 15 روز باید یک ایمیل مستقیم از اکانت خود به اینستاگرام بفرستید تا مشکل شما از طریق مکاتبه ایمیلی حل گردد و شما رفع ریپورت اینستاگرام شوید.در این جا یک صفحه ای با موضوع نوستالژیک است که بارها در صفحات دیده اید و به اشتباه فرد بلاک شده یا ریپورت شده از دوستان خود می خواهند که کامنت انگلیسی بنویسند که کاملا این روش بی تاثیر می باشد اما اگر دنبال کنندگان شما این کار را انجام ندهند شما مطمئننا از ان ها به خواطر قرار ندادن کامنت به زبان انگلیسی برای شما در زیر پست مورد نظر بسیار ناراحت می شوید . اگر مدت زمان بلاک شدن شما محدود است و شما خیلی سریع رفع ریپورت اینستاگرام می شوید درواقع نباید خود را ازرده کنید و تلاش بیار کنید که باعث خسته شدن شما شود مثلا مثل رفع ریپورت در یک روز خود را درگیر و اذیت نکنید زیرا به زودی برطرف می شود و دیگر لازم نیست شما کاری را انجام کنید و به سرعت می توانید به فعالیت خود در اینستاگرام بپردازید .

و اما اگر چندین روز طول کشید و موارد زیر را شاهد بودید راه های زیر را طی کنید که صددرصد نه ولی به احتمال زیادی مشکل شما حل می شود . دایرکت تنها روشن شدن نمایش داده می شود اجازه گذاشتن کپشن را ندارید اجازه لایک را ندارید حتی کامنت پست خود و غیره .اینستاگرام برای امنیت صفحات کاربران ، گاهی محدودیت هایی را قرار می دهد . گاهی اینستاگرام این تغییرات ای پی را نشانه ای از ورود غیر مجاز به حساب شما تلقی می کند . و امکان دارد که آن آی پی قبلا ریپورت باشد مثلا در دایرکت لایک پست بیش از حد مجاز عمل کرده باشید یا دیگران شما را ریپورت کرده باشند شما در آتش فرد استفاده کننده دیگری می سوزید و دچار ریپورت شدن پیج خود می شود و سرعت پیشرفت برای صفحه ی مجازی شما کاهش پیدا می کند .خارج شدن از حساب کاربری خود  تقریبا جواب گو برای رفع ریپورتی شما نمی باشد و راه حل بی هوده ای می تواند برای شما باشد. قبل از هر چیزی برای هر دو مورد رمز حساب خود را احتیاج دارید یا احتمالا رمز دوم ( اگر قبلا فعال کرده باشید ) به قسمت تنظیمات اینستاگرام خود بروید و در پایین صفحه log out را فشار دهید و دوباره وارد حساب شوید و رمز حساب خود را تغییر دهید .

غیر فعال سازی حساب به صورت موقت در خیلی موارد جواب می دهد و تصاویر آلبوم این روش را نشان می دهد باید در مرورگر اینترنتی خود وارد سایت اینستاگرام شوید و در مرحله آخر (عکس آخر البوم ) از کلیه حساب ها ( نرم افزار مرورگر ) خارج می شوید پس رمز حساب یا در صورت فعال سازی ورود دو مرحله رمز دوم را احتیاج خواهید داشت .بعد از مرحله آخر (عکس آخر ) که از حساب خارج شدید با همان نام کاربری و رمز وارد حساب شوید و ان را فعال کنید اگر مشکلی هنگام ورود دوباره به حساب داشتید چند ساعت بعد امتحان کنید . به یاد حتما داشته باشید که غیر فعال کردن حساب از سوی اینستاگرام برای جلوگیری از ادامه در کامنت اول .راه حل هایی وجود دارد که از بلاک شدن در امان بمانید و همین طور می خواهیم بدانیم که چطور می شود از بلاک شدن در اینستاگرام جلوگیری کنیم ؟ حداقل چند پست ارسال کنید، تکمیل کردن حساب کاربری ، کم کردن فعالیت برای جلوگیری از بلاک شدن از اینستاگرام، استفاده بهینه از ربات های افزایش فالوور و جلوگیری از بلاک شدن در اینستاگرام با احترام به قوانین آن است .عدم تکرار تخلف : در مدتی که ریپورت شده اید تماما سعی کنید تخلف مرتکب شده و یا کارهایی که مخالف قانون اینستاگرام است را انجام ندهید . توجه داشته باشید ممکن است شما هم به مواردی برخورد کنید که قوانین نشر محتوا بر روی اینستاگرام را نقض کرده است .حتما تصویر عکس یا کاربری که ناقص این قوانین می باشد را به اینستاگرام گزارش دهید . این کار باعث می شود تا این افراد که فرهنگ شبکه اجتماعی ندارند از صفحه پاک شوند و چه بهتر که این کاربران دیگر در فضای مجازی اینستاگرام نباشند .

منبع :@keygram_tm