حساب کاربری اینستاگرام

حساب کاربری اینستاگرام

حساب کاربری اینستاگرام

حساب کاربری اینستاگرام -اما اینستاگرام یکی از با ارزش ترین و بهترین برنامه هایی است که با شبکه های مجازی در ارتباط می باشد .که در حال حاظر مخاطب ها و دنبال کننده های بسیاری را در خود جای داده است و تقریبا تمام مردم در همه ی قسمت های جهان از این برنامه ی کاربردی استفاده ی زیادی را می کنند . و همان طور که دیدید اینستاگرام در بین تمامی مردم جهان محبوبیت زیادی را دارد . شما حتما در اینستاگرام دیده اید که تمام عکس ها به صورت منظم و به صورت ترتیب به خصوصی قرار گرفته می شود و این شبکه مجازی چیدمان خاص و برتر خود را دارا است  .

و هم چنین تمام استوری های موجود و هم چنین تمام پست هایی که کاربران در فضای مجازی بزرگ اینستاگرام به اشتراک می گذارند را شما می توانید به آسانی ببینید و لایک کنید و نظر خود را در قسمت پایین پست یا استوری بنویسید و هم چنین از نظرات و افکار دیگر کاربران اینستاگرام نهایت استفاده را ببرید .به عنوان مثال قصد خرید کفش به خصوصی را دارید اما نمی دانید که ان کفش ، کفش مناسبی است یا خیر ؟ برای پیدا کردن جواب سئال خود به قسمت کامنت ان پست بروید و نظرات دیگر کاربران را مطالعه کنید و جواب خود را دریافت کنید تا دچار ضرر و زیان نشوید و این کار چه بسا کار بسیار عاقلانه ای است.در حال حاظر در تمام قشر ها ی هر جامعه و کشور های مختلف و هم چنین مردم جهان استفاده از برنامه اینستاگرام وجود دارند و اگر شما هم در این برنامه حساب کاربری اینستاگرام را ندارید و می خواهید از این برنامه به شکل درست استفاده کنید و در آن فعالیت کنید با دقت به توضیحات زیر توجه داشته باشید تا بتوانید به راحتی یک حساب کاربری اینستاگرام را برای خود داشته باشید .

شما باید در ابتدا برنامه ی اینستاگرام را در گوشی خود دانلود کنید و این موضوع کاملا طبیعی می باشد که شما در اینستاگرام عضو شوید و یک حساب در آن داشته باشید. برای همین در ابتدا شما باید همان طور که گفته شد در دستگاه خود آن را نصب کرده باشید و بر روی گوشی خود داشته باشید تا بتوانید به راحتی از این برنامه استفاده کنید .در ادامه شما باید همان طور که گفته شد باید بعد از اینکه برنامه ی و شبکه ی اجتماعی بزرگ اینستاگرام را نصب کردید اگر شما دستگاهی دارید که  به صورت اندروید می باشد باید وارد گوگل پلی استور شوید و در آن برنامه ی اینستاگرام را نصب کنید ولی اگر دستگاه شما از محصولات ایفون باشد و سیستم عامل ان ios باشد باید وارد قسمت اپ استور بشوید و بعد windows phone store نصب کنید .بعد از این که برنامه ی اینستاگرام را در دستگاه موبایل خود مشاهده کردید ، گزینه install را لمس کنید . و این موضوع را هم دقت داشته باشید که این برنامه اینستاگرام کاملا به صورت رایگان و در مکان های کاملا معتبر قابل دسترس می باشد .و بعد از این که برنامه شما به طور کامل در گوشی یا هر دستگاهی حتی کامپیوتر شما نصب شد شما باید در این قسمت وارد عمل شوید .

و حالا برای ساختن حساب کاربری اینستاگرام شما باید یک اکانت برای خود بسازید و به وسیله ی آن محتوایی که می خواهید را در آن به راحتی قرار دهید. هم چنین شما در آن می توانید با استفاده از عکس یا تصویر و یا ویدیویی که به اشتراک می گذارید . در برنامه ی مجازی اینستاگرام فعالیت داشته باشید .و برای ساخت اکانت مورد نظر خود در اینستاگرام شما اول باید وارد منوی دستگاه خود شوید و بعد با لمس بر روی آن و وارد شدن به برنامه ی اینستاگرام که شما می توانید در این بخش با حساب کاربری که قبلا در فیس بوک خود داشته اید وارد برنامه ی اینستاگرام خود شوید .ولی ما در این اینجا می خواهیم به شما آموزش ساخت یک اکانت را در اینستاگرام بدهیم . برای همین شما باید در ابتدا گزینه sign up را لمس کنید .و بعد می توانید به راحتی ثبت نام خود را انجام دهید . و در برنامه ی اینستاگرام وارد قسمت log in شوید و همین طور مشخصات خود و هم چنین حساب کابری اینستاگرام و رمز عبور و شخصی خود را به صورت محرمانه وارد کنید . حتما در انتخاب رمز برای صفحه ی دقت بالایی داشته باشید و از کلمات و حروف و اعداد به صورت ترکیبی استفاده کنید تا پیج شما دارای امنیت بالایی شود .و وقتی که حساب کاربری یا اکانت شما در فضای مجازی اینستاگرام فعال شده است ، شما به آسانی می توانید اینستاگرام خود را به هر شکل که می خواهید و علاقه دارید در اختیار داشته باشید و تغییرات لازم را بر روی ان اعمال کنید که مورد علاقه شما واقع شود. و اما نوبت به این می رسد که شما باید بعضی از تنظیمات مهم دل بخواه خود را انجام دهید . مانند انتخاب کردن عکس برای پروفایل خود که حتما این کار را انجام دهید و یک تصویر مناسب برای اینستاگرام خود بگذارید که به راحتی برای دوستان و اشنایان و اطرافیان خود قابل شناسایی باشید و ان ها صفحه ی شما را پیدا کنند .

همان که در بالا گفته شد شما اگر بخواهید عکس پروفایل خود را در اینستاگرام عوض کنید . برای این کار کافی است بر روی گزینه take photo کلیک کنید . و در برنامه دوربین گوشی شما فعال می شود و عکسی که گرفتید را می توانید به سادگی برای پروفایل اینستاگرام خود قرار دهید . و اگر شما گزینه choose from library را لمس کنید در قسمت گالری عکس های خود یکی را می توانید انتخاب کنید و تصویر پروفایل شما به اسانی تغییر پیدا می کند.اگر شما حساب یا اکانت اینستاگرام خود را حذف کرده‌اید،  به راحتی می‌توانید با همان ایمیل قبلی خود  یک اکانت تازه در این فضای مجازی بسازید . و اما شما می توانید در این شرایط باید نام کاربری (Username) شما نسبت به آن چه که در قدیم  انتخاب کرده باشید متفاوت باشد. توجه کنید که ثبت نام و همین طور ساخت یک حساب کاربری جدید با استفاده از ایمیل مشابه و قبلی باعث بازیابی اطلاعات حساب پیشین شما نمی‌ باشد .همان طور که در متن های قبلی شرح دادیم، ممکن است افرادی باشند که تحت شرایطی تمایل به دور بودن از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مخصوصا و اینستاگرام را به طور موقت داشته باشند. در این مواقع مخاطب ها ممکن می باشد حساب کاربری و اکانت خود را به حالت دائمی پاک کند (delete) و یا به طور موقت آن را غیر فعال کند  و در اصطلاح حساب کاربری و اکانت خود را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام را deactive کنید.

و هم چنین شما باید به قسمت edit profile حساب کاربری اینستاگرام خود بروید و به راحتی قادر خواهید بود مشخصات کامل از وضع خود را در آن وارد کنید . مانند از جمله نام بیو گرافی کوتاه شما و غیره را در آن قسمت ارائه دهید . و سپس با کلیک بر روی گزینه done می توانید به آسانی تغییرات دل بخواه خودرا در حساب کاربری اینستاگرام خود ثبت کنید .و اما نکته دیگری که وجود دارد و ما می خواهیم ان را شرح دهیم این است که شما در فضای مجازی اینستاگرام با دوستان و دنبال کنددگان خود ارتباطی را بین یک دیگر ایجاد کنید زیرا اگر شما با کاربری و یا مخاطبی در فضای اینستاگرام ارتباطی نداشته باشید . در آن صورت وقتی که شما تصویری را و یا ویدیویی را در صفحه خود به اشتراک بگذارید در این صورت حساب کاربری شما معنایی پیدا نخواهد کرد . و حالا می رسیم به قسمت اشتراک گذاری شما در اینستاگرام که از طریق برنامه اینستاگرام محتوای دل بخواه خود را می توانید منتشر کنید .