تیک آبی اینستاگرام

تیک آبی اینستاگرام

تیک آبی اینستاگرام

تیک آبی اینستاگرام – خیلی از دوستان مشکل این را دارند که چگونه می توان یک تیک آبی گرفت و به پیج خود اضافه کنند که برای شماهایی که قصد فروش در اینستاگرام را دارید اگر بتوانید این تیک را بدست بیاورید انگاری نماد اعتباری الکترونیک گرفته اید و یک مجوز برای فروش آنلاین شما است برای این کار ابتدا به بخش تنظیمات اینستاگرام بروید .در مرحله ی بعد بر روی گزینه اکانت کلیک کنید در مرحله بعد بر روی گزینه request verificatyion کلیک کنید. در مرحله آخر بعد از تکمیل اطلاعات شخصی در پایان بر روی send کلیک کنید و حالا می رسیم به جای قشنگ کار که به چه صورت شانس دریافت تیک آبی را دارید .

عنوان های خاص و مهم : 1- در گوگل اعتبار داشته باشید 2- فالوورهای فیک نداشته باشید 3- ریپورت نباشید و همین طور که اشاره شد تیک آبی های فیک هم وجود دارد ولی تیک آبی های واقعی در کنار ID پیج قرار می گیرد که نشانه ی معتبر بودن پیج است که توسط اینستاگرام تایید شده است .داشتن بیوگرافی صحیح و جذاب و عکس پروفایل از دیگر شرایط تیک آبی است تیک آبی یا همان VEIRFIEDBADGE شامل یک تصویر مشابه عکس پایین که در کنار نام پروفایل به نمایش داده می شود و نشان از رسمی بودن یک اکانت شبکه اجتماعی دارد .اینستاگرام برای رسمی کردن پیج شما از شما یک سری اطلاعات می گیرد مانند عکس پاسپورد زمینه فعالیت و غیره تا مخاطبین شما بتوانند پیج شما را از پیج های فیک دیگر شناسایی کنند .

شرایط تیک آبی اینستاگرام:

1- اولین شرط لازم این است که اکانت شما باید اعتبار داشته باشد یعنی اکانت شما معتبر به یک شخص یا برندی باشدبه این صورت گرفتن تیک آبی برای اکانت های اینستاگرام که جنبه تفریحی را دارد فراهم نیست .

2- دوم این که اکانت شما توسط مخاطبین جستجو زیادی شود و حتی فن ها و طرفدارهای متعدد پیج های اینستاگرامی زیادی داشته باشید.

3- سوم این که اکانت شما منحصر به فرد و خاص باشد و روزانه بازدید های زیادی از پیج شما شود و تمام فالوور ها و بازدید های شما باید واقعی باشند .پس در نتیجه شما برای رسیدن و دریافتن تیک آبی مسیر های زیادی را در پیش دارید که خیلی سخت هم می باشند به عنوان مثال بازیگران پرطرفداران جهان و سلبریتی های معروف دنیا و همین طور کسانی که شناخته شده باشند این افراد خیلی زود به تیک آبی  دست پیدا می کنند . تا یک فرد عادی به تیک آبی دست پیدا کند .

چگونه درخواست تیک آبی را در اینستاگرام به دست آوریم

همان طور که گفتیم برای درخواست تیک آبی در اینستاگرام مراحل زیر را طی می کنیم اول از همه وارد تنظیمات پیج خود شوید . و گزینه account را انتخاب می کنید و در نهایت گزینه request ferficaion را می زنیم که صفحه ای برای شما باز می شود که شما باید اطلاعات خواسته شده را تایپ کنید .و عکس پاسپورت خود را نیز ارسال کنید اگر با درخواست شما موافقت شود تیک آبی فقط ظرف یک ماه برای شما فعال می شود در غیر این صورت درخواست شما در اینستاگرام رد می شود همان طور که به شما توضیح دادیم هدف از این متن نحوه درخواست تیک آبی در اینستاگرام است .متاسفانه خیلی از کاربران اطلاعی ندارند و بابت همین آموزش ساده هزینه خیلی زیادی را می دهند و در نهایت تیک آبی هم برای آن ها فعال نمی شود زیرا به راحتی اینستاگرام تیک آبی را به کاربران خود نمی دهد پس شما باید مواظب افراد سودجو و تیک های تقلبی باشید .و اما سوال اینجا است که چه کسانی می توانند (تیک آبی اینستاگرام) دریافت کنند ؟ نحوه دریافت (تیک آبی ) مثل الگوریتم هایی که تعریف کرده خیلی واضح و دقیق نیست و مشخص نیست که دقیقا چه کسانی می توانند این تیک را داشته باشند مثلا خیلی از افراد و کاربران اینستاگرام فالوور های بالای یک میلیون تیک آبی را ندارند و برعکس کسانی هستند که مثلا با پنج هزار فالوور تیک آبی را دریافت کرده اند .

و اما تیک آبی چه سودی برای ما خواهد داشت ؟ اگر شما یک برند یا یک شرکت بزرگی را دارید یا حتی شخصی هستید که فکر می کنید ممکن است از اسم شما سو استفاده بشود و یا دنبال کننده های شما نتوانند اکانت اصلی شما را از اکانت فیک تشخیص بدهند داشتن تیک تاییدیه باعث می شود که شما راحت تر شناخته شوید و حساب کاربری شما توسط عموم جهان به رسمیت شناخته شود .شرایط گرفتن تیک آبی می تواند تعداد فالوور های نسبتا زیاد یا برند بودن یا معروف بودن و یا این که داشتن فن پیج و اکانت های فیک و فعالیت بسیار زیاد و همینطور ریپورت نشدن می باشد .تیک آبی یک تاییدیه اینستاگرام است تفاوت پیج هایی که تیک تایید دارند و ندارند مثل وب سایت هایی است که نماد الکترونیکی دارند و یا ندارند طبیعتا درصد اعتماد و اطمینان به وب سایت های با نماد اعتماد خیلی بیشتر است .به یاد داشته باشید که وقتی تیک آبی را دریافت کردید نگاه کاربران به شما بیشتر می شود پس باید در تولید و انتشار محتوای خود دقت داشته باشید . معتبر بودن : اکانت باید نماینده یک شخص واقعی یا یک کسب و کار یا برند ثبت شده باشد تیک آبی  در اصل نشان می دهد اعتبار آن برند یا شخص در اصل نشان دهنده اعتبار آن برند یا شخص محسوب می شود .اگر پیجی دارید که مطالب زرد کار می کند زیاد پیگیر تیک آبی نباشید و این را بدانید که اکانت شما باید پاپلیک باشد و تمام مشخصات از اسم و بیوگرافی و تصویر پروفایلتان مرتبط با شخص حقیقی یا کسب و کار باشد . همان طور که گفته شد اینستاگرام دقیق معلوم نمی کند که به چه کسی تیک آبی می دهد اما چیزی که معلوم و مشخص است معتبر بودن پیج شما است .و در حقیقت اینستاگرام به فعالیت شما و مرتبط بودن محتوای شما نگاه می کند برای همین با رعایت قوانینی که گفته شد می توانید به مرور زمان به هدف خود برسید و تیک آبی را از اینستاگرام دریافت کنید . و این باعث معتبر بودن و اعتبار پیج شما برای همه ی کاربران می باشد .