کپی پیغام تلگرام

نسخه برداری از پیام در تلگرام

کپی پیغام تلگرام

آموزش کپی کردن پیام در تلگرام :(کپی پیغام تلگرام) :

یکی دیگر از قابلیت های مسنجر پر طرفدار تلگرام امکان کپی کردن پیام مورد علاقه ی شما از گروهی و کپی کردن در گروه دیگر است . پس با ما همراه باشید .

نحوه ی کپی کردن پیام در تلگرام : (کپی پیغام تلگرام)

روش اول )

ابتدا وارد اپلیکیشن تلگرام شوید . سپس در صفحه ی اصلی تلگرام ، پنجره ی گفت و گوی مورد نظرتان را از بین لیست سایر پنجره های گفت و گو انتخاب نمایید . اکنون پیامی را که قصد دارید ، کپی یا نسخه برداری کنید انتخاب نمایید و با انگشتتان روی آن تپ کنید .

 

-پیغام-تلگرام-e1503960191707 کپی پیغام تلگرام

منویی در بالای صفحه باز می شود . آیکن کپی را که به شکل دو ورق کاغذ است انتخاب نمایید . اکنون پنجره ی گفت و گوی خود را ببندید و وارد پنجره ی گفت و گویی شوید که قصد دارید پیام شما در آنجا پیست شود یا بچسبد .

-پیغام-تلگرام-e1503960191707 کپی پیغام تلگرام

اکنون در قسمت پایین صفحه در قسمت مسیج ، انگشتتان را اندکی فشار دهید تا منوی ” پیست ” ظاهر شود . روی پیست تپ نمایید . اکنون پیام کپی شده ی خود را می بینید که با فشردن آیکن آبی اینترپایین صفحه ، پیام شما در این پنجره ی گفت و گو به اشتراک گذاشته می شود .

روش دوم )

اپلیکیشن تلگرام را اجرا کنید . اکنون در صفحه ی اصلی تلگرام لیست کامل پنجره های گفت و گو را می بینید . پنجره ای را انتخاب نمایید و آن را باز کنید .

اکنون پیامی را که قصد کپی کردن و به اشتراک گذاشتن را دارید انتخاب کنید . یک بار بر روی آن ضربه بزنید . پنجره ای را مشاهده خواهید کرد که شامل گزینه های : ریپلای – کپی – فوروارد – دیلت است .

سپس گزینه ی کپی را انتخاب نمایید . سپس به عقب برگردید و در صفحه ی اصلی تلگرام ، پنجره ای را که قصد دارید پیامتان را در آن به اشتراک بگذارید انتخاب کنید .

حال وارد پنجره ی مورد نظر شوید و در قسمت مسیج ها ، انگشت خود را اندکی فشار دهید تا منوی پیست ظاهر شود . روی پیست تپ کنید . اکنون پیام کپی شده ی خود را در این قسمت می بینید . سپس آیکن اینتر را تپ کنید تا پیامتان به اشتراک گذاشته شود .

 

خرید ممبر تلگرام