کاربرد ربات موفقیت

ربات موفقیت چیست

کاربرد ربات موفقیت

ربات موفقیت @MovafaghiatRobot (کاربرد ربات موفقیت) : ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید .

سپس در صفحه ی اصلی تلگرام ، یکی از پنجره های گفت و گو را انتخاب نمایید . حتی می توانید پنجره ی گفت و گوی خودتان را انتخاب نمایید .

سپس در قسمت پایین پنجره ی گفت و گو @MovafaghiatRobot را تایپ نمایید .  اکنون پیام را ارسال نمایید . همان طور که مشاهده می کنید ، رنگ متن پیام ارسالی شما آبی می شود .

بنابراین آدرس ربات ما فعال شده است . بر روی متن آبی تپ می کنیم تا ما را به سمت پنجره ی گفت و گو با ربات هدایت نماید .

اکنون قبل از آن که گزینه ی استارت پایین صفحه ی گفت و گو با ربات را تپ کنید ، پیامی ارسال شده را مشاهده می کنید . این پیام در مورد شرح وظایف و کارایی ربات موفقیت می باشد . در این پیام نوشته شده است :

ربات موفقیت همراه شما برای فتح قله های موفقیت ،  ارسال مطالب و مقاله های حوزه ی موفقیت ، ارسال جملات انگیزه بخش ، دانلود موسیقی های آرامش بخش

اکنون بر روی دکمه ی ” استارت ” پایین صفحه تپ نمایید .

در منوی پایین صفحه ، هفت گزینه را مشاهده می کنید که شامل : (کاربرد ربات موفقیت)

جملات انگیزشی ، موسیقی آرامش بخش ، کتابخانه ، اپلیکیشن ها ، مطلب روز ، درباره ی ما ، تماس با ما

گزینه ی ” جملات انگیزشی ” :

اگر بر روی جملات انگیزشی تپ نمایید ، یک جمله ی زیبای ادبی ، برای شما در همان صفحه ی گفت و گو با ربات ارسال می نماید . همچنین هر دفعه ای که بر روی این گزینه تپ کنید ، جمله ی زیبای دیگری برای شما به صورت تصادفی ارسال خواهد شد .

می توانید این جملات را فوروارد یا کپی نمایید تا برای دوستانتان به اشتراک بگذارید .

گزینه ی ” موسیقی آرامش بخش ” :

در صورتی که بر روی موسیقی آرامش بخش تپ نمایید ، برای شما به صورت تصادفی موسیقی ارسال می شود . همچنین با هر بار تپ کردن بر روی کلید ادامه که در پایین صفحه ی گفت و گو با ربات قرار دارد موسیقی دیگری برایتان ارسال خواهد شد .

در صورت بازگشت به منوی اصلی ربات روی گزینه ی بازگشت تپ نمایید .

گزینه ی ” کتابخانه ” :

اگر بر روی کتابخانه تپ نمایید ، کتابی برای شما ارسال خواهد شد . به عنوان مثال کتاب راز موفقیت . در صورتی که بر روی کلید ادامه ، در پایین صفحه تپ نمایید ، مجدداً به صورت رندوم یا تصادفی برای شما کتابی ارسال خواهد شد . در صورت بازگشت به منوی اصلی روی کلید بازگشت تپ نمایید .

گزینه ی ” اپلیکیشن ها ” :

اگر بر روی گزینه ی اپلیکیشن ها تپ نمایید ، پیغامی برای شما ارسال می شود که از شما می خواهد ، بر روی کلید ادامه تپ نمایید. همان طور که مشاهده می کنید ، اپلیکیشن های کاربردی را برای شما ارسال می نماید که در صورت تمایل می توانید دانلود نمایید و در صورت بازگشت به منوی اصلی بر روی کلید بازگشت تپ نمایید .

گزینه ی ” مطلب روز ” :

با تپ بر روی دکمه ی مطلب روز ، پست روز برای شما ارسال می شود . پیام متنی که طولانی و بسیار آموزنده است و معمولاً در مورد موفقیت و جملات آرامش بخش می باشد .

برای آن که با ادمین روبات @MovafaghiatRobot ارتباط مستقیم برقرار سازید ، باید به قسمت تماس با ما بروید و از دستور start/  استفاده نمایید .

همچنین با تپ بر روی گزینه ی ” درباره ی ما ” تبلیغ کار ها و توضیحاتی در این باب را مشاهده می نمایید .

 

2کاربرد-ربات-موفقیت-1-169x300 کاربرد ربات موفقیت 2کاربرد-ربات-موفقیت-1-169x300 کاربرد ربات موفقیت