پاک کردن پیام

پاک کردن پیام

پاک کردن پیام

چگونگی حذف کردن پیام در تلگرام (پاک کردن پیام) : یکی دیگر از امکاناتی که در اپلیکیشن تلگرام وجود دارد ، قابلیت حذف نمودن پیام است . شما می توانید پیامی را که برای مخاطبتان ارسال نمودید یا برای گروهی ارسال کردید ، حذف نمایید .

نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که اگر پیامی را برای پنجره ی گفت و گویی مانند گروه یا شخص خاصی ارسال نمایید و سپس آن را پاک نمایید ، در صورتی که تلگرام خود را آپدیت کرده باشید ، پیام به طور کامل از گوشی شما پاک خواهد شد .

نحوه ی حذف  کردن پیام در تلگرام : (پاک کردن پیام)

روش اول )

تلگرام خود را آپدیت کنید .

1پاک-کردن-پیام-e1504636661184 پاک کردن پیام

اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . در صفحه ی اصلی تلگرام پنجره ای را باز کنید ، پیامی را که قبلاً فرستادید ، انتخاب نمایید . روی آن یک ضربه بزنید . از پنجره ای که باز می شود گزینه ی دیلت را انتخاب کنید .

1پاک-کردن-پیام-e1504636661184 پاک کردن پیام

1پاک-کردن-پیام-e1504636661184 پاک کردن پیام

پنجره ای دیگر باز می شود که از شما می پرسد آیا مطمئن هستید ، که قصد پاک کردن این پیام را دارید . و در پایین این سوال مربعی در کنار گزینه ی دیلت قرار دارد .

شما باید حتماً داخل این مربع را تیک بزنید . سپس گزینه ی اُکی را تپ کنید ، تا پنجره بسته شود و پیام شما نیز پاک شود .

روش دوم )

تلگرام خود را آپدیت کنید .

اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . در صفحه ی اصلی تلگرام پنجره ای را باز کنید ، پیامی را که قبلاً فرستادید ، انتخاب نمایید .

اکنون پیام مورد نظرتان را چند ثانیه لمس کنید . سپس منویی در بالای صفحه باز می شود که از منوی باز شده آیکن حذف پیام را که به شکل یک سطل است انتخاب کنید .

پنجره ای باز می شود که از شما می پرسد ، آیا مطمئن هستید که قصد پاک کردن این پیام را دارید . و در پایین این سوال مربعی در کنار گزینه ی دیلت قرار دارد .

یادتان باشد که حتماً داخل این مربع را تیک بزنید . سپس گزینه ی اُکی را تپ کنید ، تا پنجره بسته شود و پیام شما نیز حذف شود .

خرید ممبر تلگرام