پاسخ به پیغام

پاسخ به پیغام

پاسخ به پیغام 

پاسخ دادن به پیام های تلگرام ( پاسخ به پیغام ) :شاید برایتان پیش آمده است که یکی از اعضای گروه تلگرام پیامی را در آن گروه به اشتراک گذاشته باشد ، و بعد از آن نیز اشخاص دیگر هم پیام هایی را به اشتراک گذاشته اند اما شما می خواهید پیام آن شخص را مورد خطاب قرار دهید . حال باید چه کار کرد که مخاطبان دیگر متوجه شوند که پاسخ شما به پیام کدام عضو بوده است . خوشبختانه در اپلیکیشن پرطرفدار تلگرام ، قابلیتی وجود دارد به نام ” ریپلای ” کردن که به معنی پاسخ دادن به پیام های اعضای گروه است .

در نتیجه پیامی را که می خواهید در موردش در گروه گفت و گو کنید را ریپلای می کنید و اعضای گروه متوجه می شوند که شما در حال گفت و گو در مورد کدام پیام هستید .

نحوه ی ریپلای کردن پیام ها در تلگرام : (پاسخ به پیغام)

 

روش اول )

1پاسخ-به-پیغام-e1504636389326 پاسخ به پیغام

اپلیکیشن تلگرام را اجرا کنید . در صفحه ی اصلی تلگرام که لیست تمام گروه ها و کانال ها و چت ها وجود دارد ، پنجره ی گفت و گوی مورد نظر را باز نمایید . پس از وارد شدن به پنجره ی گفت و گو ، روی پیامی را که قصد دارید  مورد خطاب قرار دهید ، با انگشتتان چند ثانیه لمس نمایید . همان طور که مشاهده می کنید در بالای صفحه منویی باز می شود که باید روی آیکن ریپلای تپ کنید .

شکل آیکن ریپلای به صورت فلشی است که جهت آن به سمت چپ است . اکنون در قسمت پیام ها ، پاسخ خود را خطاب به پیام مورد نظر تایپ نمایید . و روی آیکن آبی رنگ کنار متن تپ کنید تا ارسال شود .

اکنون پیام شما به صورت ریپلای به اشتراک گذاشته شده است .

 

روش دوم )

1پاسخ-به-پیغام-e1504636389326 پاسخ به پیغام

پنجره ی گفت و گوی مورد نظر را باز کنید . سپس روی پیامی که می خواهید مورد خطاب قرار دهید ، یک بار ضربه بزنید . همانطور که مشاهده می کنید ، پنجره ای باز خواهد شد که شامل گزینه های : ریپلای – کپی – فوروارد – دیلت است . در اینجا ما ریپلای را انتخاب می کنیم و در قسمت مسیج ، پاسخ خود را به پیام می دهیم .

حال آیکن آبی رنگ را تپ کنید ، تا پیام ریپلای شما به اشتراک گذاشته شود.

خرید ممبر تلگرام