ویرایش پروفایل تلگرام

ویرایش پروفایل تلگرام

ویرایش پروفایل تلگرام

آموزش تغییر دادن نام پروفایل شخصی و نام کاربری در تلگرام (ویرایش پروفایل تلگرام)

 

1ویرایش-پروفایل-تلگرام-تغییر-نام-پروفایل-شخصی-169x300 ویرایش پروفایل تلگرام
نحوه ی تغییر دادن نام پروفایل شخصی در تلگرام(ویرایش پروفایل تلگرام) :ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . سپس در صفحه ی اصلی تلگرام روی آیکن سه خط بالا و گوشه ی سمت چپ صفحه کلیک نمایید . اکنون از منویی که باز می شود ، گزینه ی setting را که با آیکن چرخ دنده مشخص شده است را انتخاب نمایید . و روی آن کلیک کنید . در این قسمت ، بخش هایی را مشاهده می نمایید شامل :
info – settings – messages – support که هر کدام شامل مواردی می باشند . اکنون بر روی آیکن سه نقطه ی گوشه ی راست و بالای صفحه ، تپ نمایید . منویی باز می شود که شامل دو گزینه ی Edit name و Log out می باشد .
حال گزینه ی ” اِدیت نِیم ” را انتخاب نمایید ، تا نام پروفایل شما ویرایش شود . اکنون در این قسمت دو کادر وجود دارد . در کادر بالا نام کوچکتان را تایپ نمایید و در کادر پایین نام خانوادگی خود را تایپ نمایید .
اکنون نام شما ویرایش شده است و اگر روی آیکن سه خط گوشه ی بالا و سمت چپ صفحه کلیک نمایید ، در قسمت بالا و سمت چپ صفحه نام و نام خانوادگی خود را در زیر عکس پروفایل خود خواهید دید .
نحوه ی تغییر دادن نام کاربری در تلگرام :
ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . اکنون روی آیکن سه خط که در بالا و سمت چپ صفحه قرار دارد ، کلیک کنید . همانطور که مشاهده می کنید پنجره ای باز می شود که شامل گزینه های مختلفی است . اکنون شما گزینه ی setting را انتخاب نمایید .
پنجره ای باز می شود که دارای بخش های گوناگونی است . وارد بخش اول آن یعنی info می شویم . این بخش شامل دو گزینه می باشد . گزینه ی اول پیش شماره ی کشوری که در آن زندگی می کنید و شماره ی تلفن شما است که در این قسمت درج شده است .
گزینه ی دوم نام کاربری یا ” آی دی ” شما می باشد ، روش کار ساده است . تنها لازم است روی این قسمت تپ کنید یعنی با کلیک بر روی عبارت choose user name می توانید نام کاربری برای خود تعریف کنید . در صورتی که هنوز برای خود نام کاربری تعیین نکردید ، می توانید user name یا نام کاربری برای خود تعیین کنید .
سپس نام دلخواه خود را در پنجره ای که باز می شود ، تایپ نمایید و با زدن تیک بالای صفحه تغییرات را ذخیره نمایید . در این صورت افراد می توانند شما را از طریق نام کاربری تان جستجو نمایند و با شما وارد پنجره ی گفت و گو شوند .

 

1ویرایش-پروفایل-تلگرام-تغییر-نام-پروفایل-شخصی-169x300 ویرایش پروفایل تلگرام 1ویرایش-پروفایل-تلگرام-تغییر-نام-پروفایل-شخصی-169x300 ویرایش پروفایل تلگرام 1ویرایش-پروفایل-تلگرام-تغییر-نام-پروفایل-شخصی-169x300 ویرایش پروفایل تلگرام 1ویرایش-پروفایل-تلگرام-تغییر-نام-پروفایل-شخصی-169x300 ویرایش پروفایل تلگرام

خرید ممبر تلگرام