ویرایش تصویر تلگرام

ویرایش تصویر تلگرام

ویرایش تصویر تلگرام

آموزش ویرایش عکس پروفایل  شخصی و حذف عکس در تلگرام :(ویرایش تصویر تلگرام) اگر قصد دارید که عکس پروفایل شخصی تلگرام خود را تغییر دهید و عکسی جدید را جایگزین آن نمایید ، خواندن این مطلب برای شما ضروری خواهد بود . در ادامه نحوه ی تغییر دادن عکس پروفایل شخصی را به شما آموزش خواهیم داد .

برای ویرایش تصویر تلگرام ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . اکنون در صفحه ی اصلی تلگرام روی آیکن سه خط بالا و گوشه ی چپ صفحه ، کلیک نمایید .

حال از منویی که باز می شود ، گزینه ی setting را انتخاب نمایید . پنجره ای برای شما باز می شود که در قسمت بالای آن دوربینی قرار دارد . اکنون بر روی آیکن دوربین که در سمت راست و بالای صفحه زیر آیکن سه نقطه قرار دارد ، کلیک نمایید . منویی باز می شود که شامل سه گزینه است :

From camera – From gallery – Delete photo

From camera :

همان لحظه می توانید توسط دوربین گوشی ، از خودتان یا از تصویر مورد علاقه ی خود که به عنوان عکس پروفایلتان مناسب می دانید عکس بیاندازید .

سپس پنجره ای از شما تأیید می خواهد که ok را تپ می کنید . سپس این امکان برای شما بوجود می آید که توسط گزینه های ویرایش عکس که در زیر عکستان به صورت منویی ظاهر شده است ، ابعاد عکس را تغییر دهید یا عکستان را تنظیم نمایید . اکنون با انتخاب گزینه ی Set در این منو ، عکس پروفایل شما به عکس جدید تغییر می کند .

From gallery :

این بخش شما را به سمت تصاویر و عکس هایی که از قبل در گالری خود ذخیره کردید هدایت می کند . با انتخاب این گزینه و سپس تپ کردن روی عکس مورد نظر ، به عنوان عکس پروفایل جدید خود ، منویی در زیر آن باز می شود که ، شما می توانید توسط آن تنظیمات مربوط به عکس را انجام دهید و در نهایت با انتخاب گزینه ی Set در این منو ، عکس پروفایل قدیمی شما به عکس جدید تغییر می کند .

Delete photo :

با انتخاب این گزینه خیلی سریع عکس پروفایل شما حذف خواهد شد .

خرید ممبر تلگرام

 

1ویرایش-تصویر-تلگرام ویرایش تصویر تلگرام

1ویرایش-تصویر-تلگرام ویرایش تصویر تلگرام

1ویرایش-تصویر-تلگرام ویرایش تصویر تلگرام