مشاهده اعضای کانال تلگرام

مشاهده اعضای کانال تلگرام

مشاهده اعضای کانال تلگرام

مشاهده ی آخرین اعضای حذف شده و اضافه شده به کانال تلگرام :(مشاهده اعضای کانال تلگرام)گاهی اوقات ممکن است به دلیل زیاد بودن اعضای کانال یا حتی به دلیل مشغله ی زیاد ، فراموش کنید که چه اعضایی به کانالتان اضافه و چه اعضایی کانال شما را ترک نموده اند .

یکی دیگر از قابلیت های اپلیکیشن تلگرام ، این است که شما می توانید ، آخرین اعضایی که از کانال تلگرام لفت دادند یا به کانال تلگرام شما جوین شدند را مشاهده نمایید .

همچنین شما می توانید ، یک سری از اطلاعات مربوط به کانال را  مشاهده نمایید . مانند این که مدیران کانال چه کسانی هستند ،  مشاهده ی فعالیت هایی که در این کانال انجام می شود  ، مشاهده ی اعضای جدیدی که به این کانال پیوستند ، همچنین دیدن پیام هایی که حذف شده اند و پیام هایی که ویرایش شده اند . پس با ما همراه باشید ، تا به شما نحوه ی مشاهده ی آخرین اعضای گروه را آموزش دهیم.

نحوه ی مشاهده ی آخرین اعضایی که لفت دادند و یا اضافه شده اند :(مشاهده اعضای کانال تلگرام)

ابتدا وارد اپلیکیشن تلگرام شوید . در صفحه ی اصلی تلگرام کانال مورد نظرتان را پیدا و آن را باز نمایید . اکنون در بالای صفحه ی کانال ، روی قسمتی که نام و عکس پروفایل کانال وجود دارد تپ نمایید . حال بر روی آیکن setting  که شبیه به چرخ دنده است کلیک نمایید . سپس بر روی قسمت Manage channels  تپ کنید و روی گزینه ی Recent Actions تپ کنید . شما در این قسمت آخرین افرادی را که به گروه شما اضافه شدند یا از آن حذف شدند را می بینید .

فعالیت هایی که شامل :

All action  : تمام فعالیت های کانال

New Admin : مدیر جدید

New members : اعضای جدید

channel info : اطلاعات کانال

Deleted messages  : پیام های حذف شده

Edited messages  : پیام های ویرایش شده

Leaveing members : اعضایی که کانال را ترک کرده اند .

All Admins : تمام مدیران

در این قسمت می توانید با زدن تیک این فعالیت ها را فعال کنی یا تیک آن ها را بردارید تا غیر فعال شوند .

همچنین شما می توانید از طریق گزینه ی setting  مشاهده ی آخرین اعضایی که جوین شدند یا لفت دادند را فیلتر نمایید .

 

خرید ممبر تلگرام