ریپورت کانال تلگرام

ریپورت کانال تلگرام

ریپورت کانال تلگرام

چگونه گزارش کانالی را در تلگرام بدهید ؟ (ریپورت کانال تلگرام) : هدف از گزارش کانال به تلگرام ، مسدود کردن آن کانال می باشد .

زمانی پیش می آید که با کانالی در تلگرام مواجه می شوید که آموزش هایی نادرست به اعضای خود می دهد ، که این آموزش ها در هر زمینه ای می تواند باشد .

در نتیجه شما برای آن که این آموزش ها همه گیر نشود و با علم بر این که محتوای نادرستی دارد ، سعی دارید به تلگرام این کانال را گزارش دهید .

یا زمانی پیش می آید که مطالب کانالی خشونت آمیز است ، یا مطالب ارزشمندی ندارد در نتیجه شما می توانید به تلگرام گزارش دهید . سپس تلگرام گزارش شما را توسط تیم خود بررسی می کند اگر محتوای کانال همان چیزی باشد که گزارش دادید ، کانال ریپورت و مسدود خواهد شد .

یکی از قابلیت های اپلیکیشن تلگرام ، امکان گزارش دادن یا ریپورت کردن کانال است که آموزش آن را در ادامه خدمتتان عرض می کنم . با ما همراه باشید .

 

نحوه ی گزارش کانال تلگرام : ریپورت کانال تلگرام

ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید .

اکنون کانال مورد نظر را از لیست چت های صفحه ی اصلی تلگرام انتخاب نمایید و روی آن تپ کنید .

حال به کانال مورد نظر رفتیم . اکنون روی آیکن سه نقطه ی سمت راست آن تپ کنید . اکنون از منویی که باز می شود گزینه ی report ریپورت را انتخاب و روی آن تپ نمایید . مشاهده می کنید که منویی باز می شود و شامل چهار گزینه ی زیر می باشد :

Spam  به معنی هرزنامه ، violence به معنی خشونت ، pornography به معنی موارد غیر اخلاقی ، other سایر گزینه ها

اکنون با توجه به این که کانال مورد نظر شما از چه لحاظی باید گزارش داده شود ، یکی از گزینه های توضیح داده شده را انتخاب نمایید.

در صورتی که هیچ کدام از موارد بالا نبود با انتخاب گزینه ی آخر یعنی گزینه ی آدر می توانید توضیحی را در این زمینه که چرا می خواهید کانال مورد نظر شما گزارش داده شود تایپ نمایید .

در آخر تیک بالا و سمت راست صفحه را بزنید تا تغییرات شما ذخیره شوند .

اگر کانالی تعداد زیادی ریپورت دریافت کند ، از طرف تلگرام بلاک و غیر فعال می شود .

خرید ممبر تلگرام