ربات موسیقی تلگرام

ربات موسیقی تلگرام

ربات موسیقی تلگرام

ربات @music تلگرام : (ربات موسیقی تلگرام)

یکی از ویژگی های مهم مسنجر تلگرام استفاده های کاربردی ربات های آن است . ربات هایی که با داشتن قابلیت های مختلف این اپلیکیشن محبوب را کامل تر می نماید  .

ربات @music نوعی ربات درون خطی است . کاربرد ربات موزیک یافتن موسیقی های مورد نظر شما است . شما به آسانی می توانید ، آهنگ مورد علاقه ی خود را در آن جست و جو کنید . ابتدا ربات را فراخوانی می کنید و سپس با زدن یک فاصله ، آهنگ مورد علاقه ی خود را در ربات @music جست و جو نمایید .

حداکثر کاراکتر استفاده شده بعد از نام ربات مذکور نوزده کاراکتر می باشد .

پس از جست و جوی  مورد نظر ، ربات تلگرام @music چند گزینه را که به جست و جوی شما نزدیک تر است را به شما نشان خواهد داد . سپس شما می توانید آهنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید و بر روی آن تپ کنید . سپس این ربات به راحتی فایل مورد نظر شما را برایتان در صفحه ی گفت و گویی که قرار دارید ، ارسال می نماید .

بدون آن که هیچ پیامی برای ربات موسیقی تلگرام ارسال نمایید ، می توانیداین ربات را فعال نمایید . زمانی که ربات موزیک به جست و جوی موضوع مورد نظر شما در تلگرام می پردازد ، پیام های خود را نیز به صورت حالت پرواز به روز رسانی می نماید .

یکی دیگر از قابلیت های ربات @music آن است ، که می توان در حالت درون برنامه ای از آن استفاده نمایید . پس به جست و جوی آهنگ های مورد نظر خود در آن می پردازید و آن ها را به اشتراک می گذارید .

نحوه ی استفاده کردن از ربات @music :

ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . اکنون در صفحه ی اصلی تلگرام بر روی آیکن ذره بین که در قسمت بالا و سمت راست صفحه قرار دارد ، تپ نمایید . سپس ربات @music  را جست و جو نمایید . مشاهده می کنید که تلگرام گزینه ی music bot را نیز پیدا می کنید . اکنون روی موزیک بُت تپ کنید تا وارد صفحه ی گفت و گو با ربات موزیک شوید .

حال روی دکمه ی استارت پایین صفحه تپ کنید تا ارتباط خود را آغاز کنید . حال به صورت زیر جست و جو را انجام دهید :

نام آهنگ مورد جست و جوی شما@music

بنابر این پس از نام ربات مذکور یک فاصله می گذارید سپس نام آهنگ را تایپ می نمایید .

مشاهده می کنید که ربات @music آهنگ مورد نظر شما را در صورت پیدا کردن به سرعت ارسال می نماید . حال در همان صفحه نیز می توانید آن را دانلود نمایید و به آن گوش بسپارید .

 

1ربات-موسیقی-تلگرام-169x300 ربات موسیقی تلگرام 1ربات-موسیقی-تلگرام-169x300 ربات موسیقی تلگرام 1ربات-موسیقی-تلگرام-169x300 ربات موسیقی تلگرام 1ربات-موسیقی-تلگرام-169x300 ربات موسیقی تلگرام 1ربات-موسیقی-تلگرام-169x300 ربات موسیقی تلگرام

 

خرید ممبر تلگرام