ربات دستیار تلگرام

ربات دستیار تلگرام

ربات دستیار تلگرام

ربات دستیار @chteltembot (ربات دستیار تلگرام): ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید .
سپس در صفحه ی اصلی تلگرام ، یکی از پنجره های گفت و گو را انتخاب نمایید . حتی می توانید پنجره ی گفت و گوی خودتان را انتخاب نمایید .
سپس در قسمت پایین پنجره ی گفت و گو @chteltembot را تایپ نمایید . اکنون پیام را ارسال نمایید . همان طور که مشاهده می کنید ، رنگ متن پیام ارسالی شما آبی می شود .
بنابراین آدرس ربات ما فعال شده است . بر روی متن آبی تپ می کنیم تا ما را به سمت پنجره ی گفت و گو با ربات هدایت نماید .
در پنجره ی چت با ربات @chteltembot قبل از آن که بر روی دکمه ی ” استارت ” پایین صفحه تپ نمایید ، در صفحه ی آغازین ربات ، شرح وظایف ربات @chteltembot را مشاهده می نمایید .
اکنون بر روی دکمه ی ” استارت ” تپ نمایید .
این سرویس منوهای زیادی دارد که شامل موارد زیر می باشند : (ربات دستیار تلگرام)
هشتک گذار ، زیبا ساز اسم ، تبلیغ کانال و گروه رایگان ، خرید ممبر ، بنر ساز ، ساخت لیست تبادل ، دکمه ی شیشه ای ، استیکر اسم ، پست یاب کانال ، لایک ساز ، لوگو ساز ، کشیده نویس ، عکس روی متن ، ضد اسپم کردن گروه ، اسپم ، گیف ساز ، بی نام کردن ، آموزش افزایش عضو ، درج زیرنویس ، هایپر لینک ساز ، جستجوی موزیک ، ساخت گروه ضد اسپم ، افزایش ممبر واقعی ، رفع ریپورت ، ممبر فیک رایگان ، بالا نویس ، هیدن ، جستجو در گوگل ، ممبر کانال و گروه ، ایتالیک ، بولد ، پروفایل یاب
منوهایی که لازم به توضیح است :
هشتگ گذار : این گزینه از شما می خواهد ، کلمه ای را که قصد دارید ، هشتگ گذاری کنید را وارد نمایید ، تا به درستی آن را هشتگ گذاری نماید .
زیبا ساز اسم : این گزینه از شما می خواهد ، تا نام خود را وارد نمایید ؛ و پیامی را برای شما ارسال می نماید ، که در ارتباط با زیبا سازی اسم شما می باشد .
بنر ساز : این گزینه از از شما می خواهد ، عکس یا فیلم یا گیف مورد نظر خود را ارسال نمایید تا برای شما بنر بسازد و آن بنر را برایتان ارسال می نماید .
ساخت لیست تبادل : از شما می خواهد نام کانال یا گروه خود را وارد نمایید . پس از آن که نام کانال یا گروه را وارد کردید ، از شما می خواهد ، لینک جوین کانال یا گروه را ارسال نمایید و این مراحل را باید ادامه دهید تا برای شما لیست تبادل بسازد .
دکمه ی شیشه ای : از شما می خواهد متن مورد نظر خود را ارسال نمایید . سپس از شما می خواهد که برای دکمه ی شیشه ای نامی تعیین نمایید . سپس لینکی را که می خواهید بعد از تپ روی دکمه باز شود را ارسال کنید .
استیکر اسم : اسم خود را به انگلیسی تایپ نمایید ، سپس آن را ارسال نمایید . ربات اسم شما را به استیکر متنی فارسی تبدیل می کند و برایتان ارسال می نماید .
پست یاب کانال : آیدی کانال مورد نظر را بدون ادساین وارد کنید . سپس عدد پست مورد نظر کانال را وارد نمایید . اکنون ربات سرویس ، همان پست را برای شما ارسال می نماید .
ضد اسپم کردن گروه : پیامی برای شما ارسال می شود ، که حاوی لینکی است . با تپ کردن بر روی لینک ، رباتی را به گروه مورد نظر شما اد می کند ؛ تا در صورت نبودن مدیر ؛ به افراد متخلف اخطار بدهد یا آن ها را اخراج نماید .
بی نام کردن : پستی را که می خواهید بی نام شود را ارسال نمایید ، ربات بی نامش می کند .
درج زیر نویس : عکس یا فیلم یا گیف مورد نظر خود را ارسال می کنید و ربات برای آن ها زیر نویس می سازد .

 

1ربات-دستیار-تلگرام-169x300 ربات دستیار تلگرام 1ربات-دستیار-تلگرام-169x300 ربات دستیار تلگرام

 

خرید ممبر تلگرام