ربات بات فادر

ربات بات فادر

ربات بات فادر

ربات فروشگاهی @Botfather تلگرام (ربات بات فادر) : می توان توسط ربات فروشگاهی ، محصولات تجاری خود را وارد کانال یا گروه فروش خود نمایید . ربات فروشگاهی @Botfather یک ربات فروشگاهی است . شما به عنوان ادمین یک کانال یا گروه تجاری می توانید ، توسط این ربات محصولات تجاری خود را به فروش برسانید .
نحوه ی استفاده از ربات فروشگاهی @Botfather تلگرام : (ربات بات فادر)
ابتدا وارد اپلیکیشن تلگرام شوید . سپس در صفحه ی اصلی تلگرام لیست پنجره های گفت و گوی مخاطبین خود را می بینید . یکی از پنجره های گفت و گو را باز کنید . برای مثال یکی از مخاطبان خود را که با او صمیمی هستید در نظر بگیرید . سپس وارد صفحه ی چت مخاطب خود شوید .
اکنون در قسمت ارسال پیام @Botfather ، را تایپ نمایید . توجه کنید که نباید هیچ فاصله ای بین ادساین و نام ربات باشد . سپس آن را مانند تمام پیام های عادی خود ارسال کنید . اکنون @Botfather به رنگ آبی قابل مشاهده است . روی @Botfather تپ کنید تا وارد محیط این ربات شوید .
حال در پایین این صفحه بر روی گزینه ی ” استارت ” تپ نمایید .
اکنون بر روی دکمه ی مدیریت تپ کنید . سپس وارد بخش مدیریت خواهید شد . چون می خواهید محصولات خود را دسته بندی نمایید ، بر روی دکمه ی دسته ی جدید تپ نمایید .
اکنون نام دسته ی جدید را وارد نمایید . برای مثال مبل
سپس توضیحی را در مورد دسته ی جدید خود وارد می نمایید . برای مثال :
در این دسته مبل های راحتی موجود است.
بار دیگر وارد بخش مدیریت شوید . حال وارد بخش مدیریت محصولات و کالای جدید شوید . سپس نامی برای این کالا انتخاب نمایید . برای مثال :
مبل راحتی کد 70
و توضیحی در مورد این کالا وارد می نمایید . مثال :
در رنگ های آبی و سفید موجود است . همچنین بسیار راحت و با دوام می باشد .
اکنون کیبورد خود را از حالت فارسی حتماً خارج نمایید و قیمت را به تومان وارد کنید . سپس دکمه ی ارسال عکس را تپ نمایید و عکس آن محصول را آپلود کنید .
سوال آخر ربات @Botfather این است ، که می خواهید محصولات خود را دسته بندی نمایید ؟ که ما در همان ابتدا به دسته بندی محصولات خود پرداختیم .