ذخیره تصویر در گالری

ذخیره تصویر در گالری

ذخیره تصویر در گالری

آموزش ذخیره کردن خودکار عکس های تلگرام در گالری (ذخیره تصویر در گالری) : شاید برایتان پیش آمده باشد که ، در گروه و یا کانال تلگرامی عضو بودید و به دلیل اینکه تعداد پیام هایی که در آن پنجره ی گفت و گو به اشتراک می گذارند زیاد است ، نتوانستید تمام عکس هایی که به اشتراک گذاشته شدند را دانلود و مشاهده نمایید .

و در چنین مواقعی برای دانلود کردن عکس ها باید خیلی به عقب بروید . این کار بسیار وقت گیر و طولانی خواهد بود و زمان زیادی را از شما می گیرد .

اما خوشبختانه درمسنجر تلگرام ، قابلیتی وجود دارد که شما می توانید توسط آن قابلیت ، تمام عکس هایی را که مخاطبان تلگرام برایتان ارسال می کنند و یا در کانال ها و گروه ها ، اعضاء به اشتراک می گذارند را به صورت اتوماتیک در بخش گالری ذخیره نمایید .

به این صورت که این فایل های تصویری به صورت اتوماتیک و بدون آن که شما دست به دانلود کردنشان بزنید . خود به خود دانلود شده و در گالری شما ذخیره می شوند.

قابلیت ذخیره تصویر در گالری باعث می شود که شما تمام فایل های تصویری خود را در زمان مناسب و اوقات فراقت خود ، مشاهده نمایید .

ذخیره ی اتوماتیک عکس های تلگرام در گالری ، با تمام مزیت هایی که دارد معایبی نیز دارد .

از معایبی  که می توان به آن اشاره کرد این است که ، سرعت اینترنت شما را پایین می آورد . و حجم می گیرد . در نتیجه برای کسانی که مشکل اینترنت دارند روش مناسبی نیست . یا می توان به پر شدن حافظه ی دستگاه شما اشاره کرد .

نحوه ی تنظیمات ذخیره سازی اتوماتیک عکس های تلگرام :

ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . سپس بر روی آیکن سه خط که در گوشه ی سمت چپ و بالای صفحه قرار دارد ، کلیک نمایید . منویی باز می شود که از بین گزینه های آن باید گزینه ی setting را انتخاب نمایید .

اکنون در پنجره ای که باز میشود به بخش مسیجز بروید . سپس بر روی گزینه ی save to gallery  تپ نمایید . با تپ کردن بر روی گزینه ی ” سِیو تو گالری ” این گزینه فعال خواهد شد .

از این به بعد هر عکسی که در محیط تلگرام به اشتراک گذاشته شود ، به طور اتوماتیک در گالری دستگاه شما ( موبایل ، تبلت ، کامپیوتر ) ذخیره خواهد شد .

در صورتی که قصد داشته باشید ، عکس های پنجره های گفت و گوی شما اتوماتیک در گالری ذخیره نشود ، این گزینه را غیر فعال کنید . زیرا همانطور که خودتان می دانید این عکس ها حجم گیر هستند و فضای گوشی شما را به مرور می گیرند .

پس تنظیمات تلگرام خود را ، به آن شکلی که مایل هستید تغییر دهید . خرید ممبر تلگرام

 

1ذخیره-ی-تصویر-در-گالری-169x300 ذخیره تصویر در گالری 1ذخیره-ی-تصویر-در-گالری-169x300 ذخیره تصویر در گالری 1ذخیره-ی-تصویر-در-گالری-169x300 ذخیره تصویر در گالری