ذخیره تصویر پروفایل

ذخیره تصویر پروفایل

سیو کردن تصویر پروفایل

آموزش ذخیره سازی عکس پروفایل سایر کاربران تلگرام ( ذخیره تصویر پروفایل ) : گاهی اوقات که در حال مشاهده ی عکس های پروفایل دوستان خود در اپلیکیشن تلگرام هستید ، ممکن است گاهی عکسی را مشاهده نمایید ، که توجه شما را به خود جلب نماید .

آموزش امروز درباره ی ذخیره سازی عکس های پروفایل کاربران در تلگرام می باشد . بنابراین می توانید به راحتی عکس های پروفایل مورد علاقه ی خود را ذخیره نمایید و یا آن ها را به اشتراک بگذارید . پس با فست تلگرام همراه ما باشید .

نحوه ی آموزش ذخیره سازی عکس پروفایل تلگرام کاربران : (ذخیره تصویر پروفایل)

ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . در صفحه ی اصلی تلگرام ، بر روی آیکن سه خط گوشه ی سمت چپ و بالای صفحه تپ نمایید . سپس در منویی که باز می شود ، بر روی گزینه ی کانتکت تپ نمایید .

همان طور که مشاهده می کنید ، ذخیره تصویر پروفایل، لیستی از اسامی کاربران تلگرام شما ، به همراه یکی از عکس های پروفایل آن ها که در حال حاضر فعال می باشد و نام آن ها در این صفحه موجود است .

بر روی نام یکی از کاربرانی که قصد دارید ، عکس پروفایل او را ذخیره نمایید ؛ تپ کنید .ذخیره تصویر پروفایل

اکنون وارد پنجره ی گفت و گوی آن شخص می شوید . سپس بر روی نام پروفایل و یا عکس پروفایل کاربر مورد نظر که در بالای پنجره ی گفت و گوی او قرار دارد ؛ تپ نمایید .

صفحه ای برای شما باز خواهد شد . اکنون بر روی عکس مخاطب خود تپ نمایید ، تا آن را در سایز تمام صفحه مشاهده نمایید .

سپس بر روی آیکن سه نقطه ی گوشه ی بالا و سمت راست عکس مخاطب تپ نمایید و گزینه ی ” سیو تو گالری ” را انتخاب نمایید .ذخیره تصویر پروفایل

همچنین می توانید ، عکس مخاطب را با انگشت خود به سمت چپ بکشید تا تک تک عکس های پروفایل مخاطبان خود را ببینید و آن ها را ذخیره نمایید .

حتی می توانید ، پس از ذخیره سازی عکس های پروفایل سایر کاربران ، یکی از آن ها را به عنوان عکس پروفایل خود برگزینید .

نحوه ی به اشتراک گذاشتن عکس پروفایل کاربران نیز مانند اشتراک گذاری عکس ها در تلگرام می باشد که قبلاً به طور کامل توضیح آن را خدمت شما عزیزان آموزش دادیم . خرید ممبر تلگرام