خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام – یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین اپلیکیشن در میان کاربران اینستاگرام می باشد. این برنامه در مقایسه با سایر برنامه های رقیب خود دارای قدمت بیش تری می باشد و در مدت زمان طولانی تری است که راه اندازی و نصب شده است.این برنامه در سال دو هزار و ده توسط دو فرد به نام های سیستروم  و مایک کریگر ساخته و  راه اندازی شد.

خرید لایک اینستاگرام یکی از قابلیت هایی است که این برنامه دارد قبل از شروع این مقاله قصد داریم بیشتر به برسی ساختار و الکوریتم اینستاگرام بپردازیم.

اینستاگرام چیست؟

البته لازم به ذکر است که در این سال ورژن برای سیستم عامل آی و او اس ساخته و مورد استفاده قرار گرفت.در سال دو هزار و دوازده درست دو سال پس  از راه اندازی ورژن آیفون آن نسخه ی اندروی  نیز ساخته و در دسترس کاربران قرار گرفت. حال الگوریتم و کاربرد این برنامه به چه صورت می باشد؟

در این برنامه ساختار آن به صورتی است که کاربران می توانند عکس و فیلم های خود را در آن آپلود کنند.در واقع فضای این برنامه به گونه ای است که عمومی می باشد. این بدان معنا می باشد که از  هر کشوری در  سراسر جهان از این برنامه استفاده می کنند و کاربران امکان آپلود کردن فیلم ها و عکسس های شخصی خود را دارند.البته بهره مندی از برنامه ی اینستاگرام تنها محدود به قرار دان عکس و فیلم نمی باشد. در واقع در این برنامه قابلیت گفت و گو و تبادل اظلاعات در میان کاربران نیز وجود دارد. ایسنتاگرام با بخشی به نام دایرکت که دارد موجب می سود کاربران علاوه بر  مشاهده ی پست های  به اشتراک گذاشته شده توسط یکدیگر به گفت و گو و چت نیز بپردازند.

خرید لایک اینستاگرام

اینستاگرام به یک ابزار پیام رسانی نیز تبدیل شده است.علاوه بر ین ها با توجه به این که هدف از   راه اندازی  شبکه های مختلف اجتماعی براساس تعامل بیشتر می باشد موسسان و کسانی که به ساخت و راه اندازی این برنامه ها می پردازند تمام تلاش خود را کرده اند تا با قرار دادن قابلیت هایی جهت بهبود عملکرد خود اقدام کرده و امکانات و ویژگی هایی را در اختیار کاربران قرار دهند تا با استفاده از آن ها بتوانند به راحتی با یکدیگر تعامل داشته باشند.

به عنوان مثال همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم در این برنامه کاربران می توانند عکس ها و فیلیمه ای منتخب خود را در آن به اشتراک بگذارند. در واقع این آپلود کردن عکس و فیلم با قابلیت های دیگری همراه شده است که این کار   را برای کاربران جذاب تر کرده است.

به عنوان مثال با استفاده از فیلتر های مختلفی که وجود دادرد کاربران می توانند عکس های انتخاب شده ی خود را با فیلتر مورد نظر خود ادیت و ویرایش کرده و سپس آپلود کرده و هم چنین ممکن است که بخواهید چندین عکس   را در یک پست به اشتراک بگذارید.اینستاگرام این قابلیت را برای شما اجرا خواهد کرد و می توانید در یک پست عکس ها و و یدو های خود را به صورت چندتایی آپلود کنید. علاوه بر این امکانات شما می توانید موقعیت مکانی خود را در پست آپلود شده در ج کرده و به تگ کردن دوستان خود بپردازید.

تگ کردن به شما کمک خواهد کرد تا به صورت اختصاصی پست منتشر  شده را با کاربر مورد نظر خود به اشتراک بگذارید و او را از آپلود کردن آن مطلع کنید. قابلیت های دیگری نیز در ایستاگرام باعث شده است که این برنامه نیز جزء یکی از اپلیکیشن های پر کاربرد شده و به صورت گیترده ای از منابع معتبری مانند  گوگا پلی و پلی استور و… دانلود و اره اندازی شود.به عنوان مثال یکی از آن قابیلت ها وجود هشتگ در اینستاگرام می باشد. هشتگ ها از زمان قرار داده شدن در این برنامه به صروت جهانی مورد استفاده قرار گرفته اند و بسیار نیز کاربردی می باشند. با توجه به عمومی بودن فضای اینستاگرام جست و جو کردن و یافتن مظلب و پستی که مد نظر شما می باشد ممکن است کاری دشوار و خسته کننده  باشد.

هشتگ اینستاگرام

اما با استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام و جست و جوی آن ها در قسمت سرچ به راحتی می توانید در کنار موضوع مورد نظر خود نماد هشتگ را قرا داده تا کلیه ی مظالبی در اینستاگرام  که در همان موضوع و با ااستفاده از همان هشتگ منتشر  شده اند برای شما نمایش داده شود.

هشتگ ها بسیار می تواند در دیده شدن صفحه ی شما نی زموثر  باشند . بسیاری از کسانی که صفحه ی اینستاگرام خود را با توجه به تولید محتوایی مناسب در زمینه ی کاری خود گسترش می دهند و موفق به جذب تعداد بالایی فالوور می سوند این روش یعنی استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام بسیار می تواند به دیده شسدن بیشتر آن کمک کند.کاربران با استفاده از این قابلیت البته در صورت باز  و عمومی بودن صفحه ی خود می توانند هشتگ های مناسب پست منتشر   شده را قرا داده و آن پست را در دسته بندی مناسب خود قرار دهد. به طور کلی هشتگ ها باعث دسته بندی مطالب در اینستاگرام می باشد.و جست و جو و پیدا کردن این نوع مطالب بسیار آسان خواهد  بود.

لایک در اینستاگرام

یکی دیگر از قابلیت هایی که در اینستاگرام بسیار جالب توجه کاربران می باشد امکان فالو کردن و یا دنبال کردن سایر کاربران می باشند هم چنین شما می توانید اگر کسانی که صفحه ی آن ها و مطالبی را که منتشر می کنند برای شما جالب باشد صفحه ی آن ها را برای همیشه دنبال کنید.در این قابلیت این امکان وجود دارد که شما کاربر  را فالو کرده و در صورت علاقه مند بودن به پست های آن کاربر آن ها را لایک کنید. لایک کردن نشانه ی رضایت و علاقه مندی  شما نسبت به پست منتشر  شده می باشد.

بسیاری از کسانی که دارای  برند و یا کسب و کاری در اینستاگرام می باشند به دنبال جذب فالوور و لایک نیز می باشندو عملا گسترش استفاده از این برنامه باعث شده است که افزاش تعداد لایک و دنبال کنندگان یک کاربر به دیده شدن بیشتر  صفحه و مطالب منتشر  شده ی آن ها کمک کرده و به دنبال آن کسب در آمدی ایده آل را منجر خواهد شد.به طور کلی خرید لایک اینستاگرامامروزه به اندازه جذب فالوور اهمیت پیدا کرده و به مقوله ای حائز اهمیت برای پیج های پر  بازدید تبدیل شده است. به طور کلی بسیاری از تلاش هایی که برای داشتن ییک پیج موفق به عنمل  می آید با هدف  افزایش لایک و فالوور می باشد.

حال می خواهیم بدانیم کخ چرا لایک در اینستاگرام اهیمت دارد؟به طور کلی میزان لایک های  پست های   یک کاربر نشان دهنده ی این است که آن فرد تا کنون به چه میزان موفق عمل کرده است و آیا توانسته نظر مخاطبان خود را به دست آورد یا خیر. عملا وقتی کاربری برای نخستین بار وارد صفحه ای در اینستاگرام می شود با مشاهده ی پست ها و مطالب به اشتراک گذاشته شده نکته ی بعدی که توجه او را جلب  می کند تعداد فالوور ها و لایک ها و کامنت های آن پست می باشد.

کاهی ممکن است که کاربر به محض مشاهده ی یک پست به دلیل پایین بودن تعداد لایک های آن از دنبال کردن صفحه ی مورد نظر خودداری کند. بسیاری از کسانی که به تازگی می خواهند صفحه ی شخصی خود را در اینستاگرام راه اندازی کرده و کسب و کار خود را گسترش بدهند از  روش خرید لایک استفاده می کنند.آن ها با این هدف که کاربران با مشاهدده ی تعداد بالای لایک های پست های آپلود شده و به دنبال کردن صفحه می پردازند این کار را انجام می دهند و تا حدودی نیز این کار تا کنون بازدهی مثبتی داشته است. زیرا این امر موجب  افزایش تعداد دنبال کننده در مدت زمان کوتاهی خواهد  شد.

جالب است که بدانید الگوریتم اینستاگرام برای کسانی که از تعداد فالوور ها و لایک های کمی برخوردار می باشند این گونه است که پست منتشر  شده را به صورت یکباره به همه ی فالوور های شما نمایش نمی دهد و تنها به ده درصد از فالوور های  شما پست منتشر  شده نمایش داده می شود.اگر تعداد لایک ها و به طور کلی بازدید از آن پست به درستی انجام شد آن پست به صورت همگانی به فالوور های  شما نمایش داده می شود.ممکن است در ابتدای راه اندازی این برنامه لایک ککردن کاربران به معنی اهمیت و دوست داشتن پست مورد نظر بوده است اما امروزه با هدفی دیگر نیز به کار  رفته می شود.

به عنوان مثال کسانی که به تازگی صفحه ی خود را راه اندازی کرده اند و از تعدادد پایینی لایک و کامنت و بهره مند هستند از روش لایک در اینستاگرام استفاده می کنند. اما این روش چیست؟

عملا کسانی که پیج هایی دارند که بازدید کمی دارد با ورود به پیج های پر  بازدی و لایک کردن پست های آن ها و بعضا درج کامنت در زیر پست منخب این را با هدغف این انجام می دهند که آن کاربر نیز لایک کرده و یا با استفاده از کامنتی که گذاشته اند دنبال کنندگان جدید بگیرند.بنابراین لایک در اینستاگرام دیگر مانند گذشته تنها برای ابراز دوست داشتن و اهمیت دادن به پست نیست و گویی به معامله ای  دو طرفه تبدیل شده است و از این  طریق به افزایش لایک منجر خواهد شد.البته بسیاری  از کسانی که تعداد بالایی از کاربران را فالو و یا دنبال می کنند در  روز  با تعداد بسیاری از پست های به اشتراک گذاشته شده رو به رو خواهند شد.

ظبیعتا ممکن است بسیاری از پست ها طولانی بوده و یا در چند اسلاید آماده شده باشند و شما فرصت مناسبی برای خواندن همه ی آن ها و یا درج کامنت و نظر خود را ندارید بنابراین به لایک کردن آن ها می پردازید که تنها فالوور های خود را از دست نداده و پست های آن ها برای شما به اشتراک گذاشته شوند.

افزایش لایک اینستاگرام

در ادامه می خواهیم بدانیم که چه عواملی موجب  می شود که شما با افزایش لایک در  صفحه ی خود مواجه شوید؟اولین قدم برای  این محقق شدن این هدف وجود محتواهای مناسب می باشد. اگر  محتواها و مطالبی را که به اشتراک می گذارید برای کاربران جالب و مفید باشند علاوه بر لایک شدن توسط آن ها صفحه ی شما نیز  توسط آن ها دنبال خواهد  شد.سعی کنید تنوع داشته باشدی و پست های شما یکنواخت و خسته کننده نباشد . در واقع برای این کار می توانید از افکت ها و رنگ هایی که می توانید به پست های خود بدهید استفاده کنید. سعی کنید حتما در  زیر پست های خود از هشتگ استفاده کنید.

هشتگ ها پست های  شما را دسته بندی کرده و موجب دیده شدن بیشتر آن می شود. سعی کنید از ابزارها و قابلیت هایی که ایسنتاگرام در اختیار  شما قرا می دهد استفاده کنید. مانند استفاده از فیلتر ها و یا افزایش سرعت و بومرنگ و… از  دیگر نکات خوب  برای افزایش لایک کپشن های شما می باشد. کپشن ها و یا زیر نویس های پست شما موجب  می شود که کاربر پس از مشاهده ی عکس و یا ویدیو به کپشن مراجعه کرده و آن را ببیند بنابراین سعی کنید از نوشتن کپشن های  طولانی و خسته کننده خودداری کنید و با خلاقیت و رابطه ی صمیمانه ای که با مخاطبان خود ایجاد می کنید به نوشتن کپشن های مناسب و جالب توجه آن ها بپردازید.

سعی کنید مخاطبان مورد نظر خود را در پست منتشر  شده تگ کنید. اگر اصول پست کردن یک عکس و یا فیلم را رعایت کنید  به راحتی می توانید وارد  بخش اکسپلور  اینستاگرام شده و در آن قسمت صاحب  تعداد زیادی لایک شوید.از درج لوکیشن و یا موقعیت مکانی در پست های خود نیز غافل نشده و از آن استفاده کنید.نکته ی بعدی که لازم است توجه داشته باشید این است که باید حضور فعال و مستمر  داشته و روزانه با قرار دان پست های مناسب و ارتباط با مخاطب به داشتن یک صفحه ی مفید بپردازید.

تعرفه افزایش لایک اینستاگرام