حذف کپی و فوروارد

حذف کپی و فوروارد

حذف کپی و فوروارد

غیر فعال کردن قابلیت کپی و فوروارد پیام های تلگرام (حذف کپی و فوروارد) : در مسنجر تلگرام ، اعضای آن مطالب خود را به اشتراک می گذارند . گاهی اوقات اعضای گروه یا کانال و … خودشان منبع پیام هستند . و اوقاتی دیگر پیام های مورد علاقه ی خود را از گروه دیگری بر می دارند .

این کپی کردن ها و فوروارد پیام ها در تلگرام باعث اطلاع رسانی بیشتر و بیشتر خواهد شد . زیرا بعضی پیام ها را که خود ما منبع آن نیستیم و آن را نگارش نکردیم ، به قدری جذابیت دارند که حیفمان می آید ، دیگران را از خواندن آن پیام ها بی نصیب کنیم .

اما زمانی پیش می آید که صاحب پیام که منبع پیام است ، تمایل ندارد که پیامش در گروه ها و کانال های دیگر تکثیر شود . و می خواهد که آن پیام فقط توسط خود او به اشتراک گذاشته شود و پیامش در همان گروه باقی بماند .

در ادامه به شما روشی را آموزش می دهیم ، که توسط آن روش می توانید جلوی کپی و فوروارد شدن پیام خود ، در پنجره های گفت و گو را بگیرید . پس با ما همراه باشید .

نحوه ی غیر فعال کردن قابلیت کپی و فوروارد پیام های تلگرام (حذف کپی و فوروارد)

ربات های تلگرام بسیار پر کاربرد هستند . ما برای مخفی کردن پیام و غیر فعال کردن حالت کپی و فوروارد آن از ربات Hide It Bot  استفاده می کنیم .

ربات Hide It Bot پیام ها را به صورت مخفی برای اعضاء ارسال می کند .

ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . سپس در هر پنجره ی گفت و گویی که تمایل دارید پیامی مخفی ارسال نمایید و این قابلیت را غیر فعال کنید تپ کنید . در قسمت مسیج ، که پیام خود را همیشه تایپ می کنید و سپس به اشتراک می گذارید ، بروید . در ابتدای متن پیامتان آی دی @HideItBot   را تایپ نمایید .

هر پیام که بعد از این آی دی شروع می شود ، می تواند تا حداکثر دویست کاراکتر داشته باشد .

پس از نوشتن پیام خود ، اکنون منویی را در بالای پیامتان خواهید دید که دو گزینه دارد .

گزینه ی مخفی شدن پیام با علامت سوال و گزینه ی مخفی شدن پیام با برچسب سیاه .

درنتیجه پس از آن که شخصی پیام شما را کپی و یا فوروارد نماید . پیام شما توسط برچسب سیاه و یا علامت سوال کاور می شود و قابل خواندن نیست .

 

خرید ممبر تلگرام