حذف ادمین تلگرام

حذف ادمین تلگرام

حذف ادمین تلگرام

حذف ادمین تلگرام :ممکن است ، شما به عنوان مدیر اصلی و سازنده ی کانال خود در تلگرام باشید . و در گذشته به دلایل خاص خود چندین مدیر دیگر را نیز برای کانال خود تعیین کرده باشید .

اما اکنون می خواهید یکی از آن ها یا همه ی ادمین ها را از حالت ادمین خارج نمایید . به صورتی که ادمین ها مانند اعضای عادی کانال شما شوند .

حال ممکن است دلیل شما برای حذف ادمین تلگرام ، که خودتان انتخاب کردید ، این باشد که از مشغله های کاریتان کم شده است و در خودتان می بینید که بتوانید کانال را به تنهایی اداره نمایید .

و یا اینکه به دلیل نالایق بودن ادمین ها به این نتیجه رسیدید که بهتر است آن ها را از حالت مدیر حذف نمایید . چون همان طور که می دانید مدیریت کار آسانی نیست و پیدا کردن مدیر لایق و توانا شاید کمی سخت باشد .

در مواردی نیز پیش می آید که خود ادمین خسته می شود ، یا زمان کافی برای مدیریت ندارد و از مدیر اصلی می خواهد که او را از ادمین بودن خارج کند . پس با ما همراه باشید تا با نحوه ی حذف مدیران کانال آشنا شوید .

نحوه ی حذف کردن ادمین از کانال تلگرام :

ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . در صفحه ی اصلی تلگرام ، کانال خود را انتخاب نمایید . پس از وارد شدن به کانال ، اکنون در قسمت بالای آن روی اسم یا عکس پروفایل کانال خود کلیک نمایید . در صفحه ای که باز می شود ، روی آیکن setting  که شبیه چرخ دنده است ، کلیک نمایید .

اکنون وارد پنجره ی Manage Channel  شوید . روی گزینه ی Administrators  تپ کنید . ضمناً گزینه ی Administrators  را تنها ادمین اصلی کانال که سازنده ی آن است می تواند مشاهده کند . در این قسمت ادمین های اضافه شده را مشاهده می کنید . روی اسم ادمین مورد نظر که قصد حذف کردنش را دارید با انگشتتان چند ثانیه ای تپ نمایید . سپس از منویی که باز می شود ، گزینه ی Remove را انتخاب کنید ، تا شخص مورد نظر شما حذف شود . اکنون وضعیت کاربری شخص مورد نظر شما مانند مخاطبان دیگر می باشد و دیگر ادمین کانال شما نیست .

 

خرید ممبر تلگرام