جیمیل با IFTTT

جیمیل بات آی اف تی تی تی

جیمیل با IFTTT

دیدن مطالب ارسالی برای GMAIL شما در تلگرام توسط ربات IFTTT (جیمیل با IFTTT): امروز می خواهیم ، نحوه ی تعامل و ایجاد ارتباط بین جی میل و ربات IFTTT را به شما عزیزان آموزش دهیم .

همان طور که می دانید ، جی میل سرویس پست های الکترونیکی یا همان نامه های الکترونیکی است .

ورود به بخش اینباکس در جی میل به صورت مستقیم و یک مرحله ای می باشد و از ایمیل سریع تر است . همچنین جی میل سرعت بالایی در ضمیمه کردن فایل ها دارد .

در جیمیل سرویس ویروس یابی نامه ها و امکان ضمیمه کردن نامه ها در حالتی که آنلاین هستید ، همچنین امکان دایورت رایگان و امکانات دیگری نیز وجود دارد .

ربات IFTTT مخفف جمله ی ” IF This Then That ” می باشد . و به معنی ” اگر این پس آن ” است .

ربات IFTTT یک ربات هوشمند است . زمانی که بخواهید بین اپلیکیشن های دیگر و اپلیکیشن تلگرام ، حالتی شرطی و اتوماتیک بوجود آورید ، از این سرویس استفاده می شود .

برای مثال زمانی که در یک چت گفت و گو در تلگرام پیامی برای شما ارسال شود ، می توانید توسط این سرویس پیام های خود را در جی میلتان ببینید .

در ادامه با ما همراه باشید ؛ تا به شما آموزش دهیم ،که با چه روشی می توانید پست های جی میل خود را در اپلیکیشن تلگرام به راحتی بخوانید .

 

نحوه ی ایجاد ارتباط بین جی میل و تلگرام : جیمیل با IFTTT

 

1جیمیل-با-آی-اف-تی-تی-تی-1-169x300 جیمیل با IFTTT 1جیمیل-با-آی-اف-تی-تی-تی-1-169x300 جیمیل با IFTTT 1جیمیل-با-آی-اف-تی-تی-تی-1-169x300 جیمیل با IFTTT 1جیمیل-با-آی-اف-تی-تی-تی-1-169x300 جیمیل با IFTTT 1جیمیل-با-آی-اف-تی-تی-تی-1-169x300 جیمیل با IFTTT

به سایت IFTTT مراجعه نمایید و یک حساب کاربری IFTTT ایجاد نمایید .

اکنون اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . حال به یکی از مخاطبان خود ( یا خودتان ) یک پیام ارسال نمایید که متن این پیام @IFTTT باشد .

سپس پیام شما آبی رنگ و فعال می شود . روی آن تپ کنید تا به صفحه ی گفت و گو با ربات IFTTT هدایت شوید .

صفحه ی گفت و گو با ربات باز خواهد شد . روی دکمه ی استارت پایین صفحه تپ نمایید . ربات IFTTT برای شما پیامی ارسال می کند که حاوی لینک زیر است :

https:// IFTTT.com/telegram

اکنون روی آن لینک تپ نمایید . همانطور که مشاهده می نمایید به سایت IFTTT هدایت می شوید که پنجره ای برایتان باز خواهد شد .

در این پنجره ، لیستی از اپلت ها ( کدهای اختصاصی دستور ها هستند .) را مشاهده می کنید که مخصوص تلگرام هستند .

روی یکی از اپلت ها تپ کنید . اکنون از شما نام کاربری و رمز عبوری را می خواهد که در ابتدای کار در زمان ایجاد حساب کاربری از آن استفاده کردید .

اکنون روی گزینه ی اُکی تپ کنید . حال در محیط تلگرام هستید و مجدداً روی استارت تپ کنید . سپس بر روی گزینه ی Authorize IFTTT تپ نمایید ، تا مجوز برقراری ارتباط بین تلگرام و اپلیکیشن های دیگر را دریافت کنید . روی گزینه ی اُپن تپ کنید . پس از آن که دسترسی شما صادر شد ، به لینکی که قبلاً رفتید مجدداً مراجعه کنید  :

https:// IFTTT.com/telegram

اپلت جی میل  را از بین اپلت های دیگر انتخاب نمایید . اکنون باید برای فعالسازی روی سوییچ Turn on پایین صفحه تپ کنید تا به حساب تلگرام خود اجازه ی دسترسی به پست های الکترونیکی جی میل خود را بدهید . گزینه ی سیو را تپ کنید تا اپلت شما فعال شود .

اکنون هر زمان که برای شما نامه ای پست شود می توانید آن را به راحتی توسط ربات IFTTT در تلگرام بخوانید .

خرید ممبر تلگرام