جستجوی پیشرفته پیام ها

جستجوی پیشرفته پیام ها

جستجوی پیشرفته پیام ها

جستجوی پیام ها توسط تاریخ ارسال آن ها در تلگرام (جستجوی پیشرفته پیام ها):امروز در فست تلگرام قصد داریم آموزش جستجوی پیام ها توسط تاریخ ارسال آن ها را به شما عزیزان آموزش دهیم .در صورتی که تاریخ ارسال یک پیام را بدانید ، می توانید بر اساس تاریخ به اشتراک گذاشتن پیام خود آن پیام را به راحتی بیابید .جستجو کردن پیام مورد نظر شما از میان پیام های پی در پی که در پنجره های گفت و گو به اشتراک گذاشته شده اند ، بسیار زمان بر خواهد بود .

اما با روش جستجوی پیام ها ، توسط تاریخ آن ها ،کار شما بسیار آسان تر از آن چیزی خواهد شد که فکرش را می کردید .

به عنوان مثال در تاریخ تولد شما پیامی در پنجره ی گفت و گو به اشتراک گذاشته شده است و شما قصد دارید با دانستن تاریخ پیام مورد نظر آن را بیابید .

در نتیجه به جستجوی آن در تلگرام می پردازیم ، و با روشی که امروز به شما آموزش می دهیم ، آن پیام را مشاهده می کنید.

پس با فست تلگرام همراه ما باشید .

نحوه ی جستجوی پیام ها توسط تاریخ ارسال آن ها :جستجوی پیشرفته پیام ها

اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . حال کانال یا گروه مورد نظر را در صفحه ی اصلی تلگرام انتخاب نمایید .

اکنون بر روی آیکن سه نقطه ، که در گوشه ی بالا و سمت راست صفحه ی تلگرام قرار دارد ؛ تپ نمایید .

از منویی که برای شما باز خواهد شد ، گزینه ی سرچ را انتخاب نمایید . اکنون بخشی از نام پیام مورد نظرتان را در قسمت سرچ تایپ نمایید و بر روی آیکن ذره بین که در گوشه ی سمت راست و پایین صفحه قرار دارد ، تپ نمایید .

اکنون آیکن تقویم را که در گوشه ی سمت راست و پایین صفحه قرار دارد ، و به شکل مربع است را انتخاب نمایید .

حال بر روی تاریخ جستجوی مورد نظر خود تپ نمایید . سپس بر روی گزینه ی ” جامپ تو دِیت ” تپ نمایید ، تا پیام های ارسال شده در آن تاریخ ، برای شما باز شوند .

اکنون در گوشه ی چپ و پایین صفحه بر روی علامت ” ^ ” تپ نمایید ، تا پیام های جستجو شده را بیابید و آن ها را مشاهده نمایید . خرید ممبر تلگرام