توییت با IFTTT

توییت با IFTTT

توییت با IFTTT

ارسال توئیت از شبکه ی توییتر به تلگرام توسط ربات IFTTT (توییت با IFTTT): پس از راه اندازی سایت توئیتر ، در سال دو هزار و شش که توسط سه نفر به نام های ” بیز استون ” ، ” جک دورسی ” ، ” ایوان ویلیامز ” بود ، اصطلاح توئیتر بوجود آمد .

در توئیتر تنها  باید به سؤال ” الان در حال انجام چه کاری هستی ؟ ” جواب دهید . که با استقبال بسیاری  رو به رو شد .

به هر پست  ارسالی توسط شما در توئیتر یک توئیت می گویند . در توئیتر امکان فالواینگ یعنی دنبال کردن و یا امکان فالوور یعنی دنبال شدن وجود دارد . و در صورت فالواینگ کردن شخصی می توانید توئیت های او را در اکانت خود ببینید .

و اما ربات IFTTT . این ربات  یک ربات هوشمند است . زمانی که بخواهید ، بین اپلیکیشن های دیگر و اپلیکیشن تلگرام ، حالتی شرطی و اتوماتیک بوجود آورید ؛ از این سرویس استفاده می شود . برای مثال زمانی که در شبکه ی توئیتر ، توئیتی ارسال شود ، این توییت به تلگرام شما نیز ارسال خواهد شد .

در ادامه با آموزش ارسال توئیت از شبکه ی توئیتر به تلگرام با ما همراه باشید .

نحوه ی ارسال توئیت از شبکه ی توئیتر به تلگرام (توییت با IFTTT):

 

iftt-1توییت-با-169x300 توییت با IFTTT

مهم ترین کاری که باید انجام دهید ، آن است که به سایت IFTTT مراجعه نمایید و یک حساب کاربری IFTTT ایجاد نمایید .

اکنون اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . حال به یکی از مخاطبان خود ( یا برای خودتان ) یک پیام ارسال نمایید ، که متن این پیام @IFTTT باشد . سپس پیام شما آبی رنگ و فعال می شود . روی آن تپ کنید تا به صفحه ی گفت و گو با ربات IFTTT هدایت شوید .

iftt-1توییت-با-169x300 توییت با IFTTT

صفحه ی گفت و گو با ربات باز خواهد شد . روی دکمه ی استارت پایین صفحه تپ نمایید . ربات IFTTT برای شما پیامی ارسال می کند که حاوی لینک زیر است :

https:// IFTTT.com/telegram

اکنون روی آن لینک تپ نمایید . همانطور که مشاهده می نمایید به سایت IFTTT هدایت می شوید که پنجره ای برایتان باز خواهد شد .

در این پنجره ، لیستی از اپلت ها ( کدهای اختصاصی دستور ها هستند .) را مشاهده می کنید که مخصوص تلگرام هستند .

 

iftt-1توییت-با-169x300 توییت با IFTTT

روی یکی از اپلت ها تپ کنید . اکنون از شما نام کاربری و رمز عبوری را می خواهد که در ابتدای کار در زمان ایجاد حساب کاربری از آن استفاده کردید .

iftt-1توییت-با-169x300 توییت با IFTTT

 

اکنون روی گزینه ی اُکی تپ کنید . حال در محیط تلگرام هستید و مجدداً روی استارت تپ کنید . سپس بر روی گزینه ی Authorize IFTTT تپ نمایید تا مجوز برقراری ارتباط بین تلگرام و اپلیکیشن های دیگر را دریافت کنید . روی گزینه ی اُپن تپ کنید . پس از آن که دسترسی شما صادر شد ، به لینکی که قبلاً رفتید مجدداً مراجعه کنید  :

https:// IFTTT.com/telegram

iftt-1توییت-با-169x300 توییت با IFTTT

 

اپلت توئیتر را از بین اپلت های دیگر انتخاب نمایید . اکنون باید برای فعالسازی روی سوییچ Turn on پایین صفحه تپ کنید تا به حساب تلگرام خود اجازه ی دسترسی به پست های توئیت خود را بدهید . گزینه ی سیو را تپ کنید تا اپلت شما فعال شود .

از این به بعد به محض آن که در شبکه ی توئیتر ، توئیتی ارسال شود ، این توییت به تلگرام شما نیز ارسال خواهد شد . خرید ممبر تلگرام