تنظیمات نوشتار تلگرام

ستینگ نوشتاری تلگرام

تنظیمات نوشتار تلگرام

آموزش کامل تغییر دادن سایز و رنگ فونت در تلگرام : (تنظیمات نوشتار تلگرام)

نحوه ی تغییر دادن سایز فونت در تلگرام :

ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . در صفحه ی اصلی تلگرام ، روی آیکن سه خط گوشه ی سمت چپ و بالای تلگرام تپ نمایید .

همان طور که مشاهده می نمایید ، پنجره ای برای شما باز خواهد شد . اکنون از بین گزینه های آن گزینه ی setting  را که شبیه به چرخ دنده است ، انتخاب نمایید تا وارد تنظیمات تلگرام شوید . سپس در پنجره ای که باز می شود به بخش Messages  بروید .

اکنون گزینه ی Messages Text Size به معنی سایز متن پیام را برای ادامه ی تنظیمات تلگرام خود انتخاب نمایید . کادری برایتان باز می شود با عنوان ” مسیج تِکست سایز ” که شما در این کادر با انتخاب عددی ، سایز قلم خود در تلگرام را مشاهده خواهید کرد .

هر چه این عدد را بزرگتر انتخاب کنید ، سایز فونت شما نیز بزرگتر خواهد بود و هر چه این عدد کوچکتر باشد مطالب را در پنجره های تلگرام کوچکتر خواهید دید .

پس از انتخاب عدد مورد نظر روی  Done  تپ نمایید که ، تغییرات فونت شما ذخیره شود . اکنون در پنجره ی تنظیمات تلگرام ، در بخش مسیجز روبه روی عبارت ” مسیج تِکست سایز” عددی را که انتخاب کردید ، خواهید دید . همچنین تغییر سایز فونت را نیز مشاهده خواهید کرد .

نحوه ی تغییر دادن رنگ فونت در تلگرام :

رنگ پیش فرض متن در تلگرام ، مشکی است . اما شما می توانید با این روش رنگ متن هایی که به اشتراک می گذارید به رنگ سبز  تغییر دهید .

اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . اکنون در صفحه ی اصلی تلگرام ، لیست تمام پنجره های گفت و گوی خود را می بینید .

اکنون یکی از کانتکت ها ، گروه ها یا کانال هایی که در آن عضو هستید را باز نمایید . در پنجره ی گفت و گوی باز شده ، در قسمت پایین در قسمت مسیج ابتدا و انتهای پیامی که می خواهید به اشتراک بگذارید ، علامت  `  قرار دهید . با این کار رنگ متن شما از حالت مشکی به سبز تغییر خواهد کرد .

 

1تنظیمات-نوشتار-تلگرام-169x300 تنظیمات نوشتار تلگرام 1تنظیمات-نوشتار-تلگرام-169x300 تنظیمات نوشتار تلگرام 1تنظیمات-نوشتار-تلگرام-169x300 تنظیمات نوشتار تلگرام 1تنظیمات-نوشتار-تلگرام-169x300 تنظیمات نوشتار تلگرام

خرید ممبر تلگرام