تلگرام در ایران

تلگرام در ایران

تلگرام در ایران

برنامه پیام رسان محبوب تلگرام در کشور ما (تلگرام در ایران) : در حال حاضر یکی از مسنجر های کاربردی و پر طرفدار در ایران اپلیکیشن تلگرام است . در حالی که در کشور های دیگر خصوصاً کشور های اروپایی و آمریکا ، حرف  اول را اپلیکیشن های دیگر مانند واتس آپ و وایبر می زنند .

کاربران ایرانی قبل از تلگرام از وایبر استفاده ی زیادی می کردند ، اما پس از آن که سرعت وایبر در اطلاع رسانی کند شد ، آن ها به سمت تلگرام گرایش پیدا کردند . زیرا سرعت تلگرام در ارسال هر نوع پیامی چه متنی یا تصویری و صوتی از وایبر بیشتر بود . بنابراین تلگرام توانست طرفداران زیادی را در ایران از آن خود کند .

همچنین طبق گفته مدیران اپلیکیشن تلگرام ، امنیت و رمز نگاری شدن پیام های پنجره های گفت و گو و تمام قابلیت هایی که در قسمت تنظیمات امنیتی تلگرام وجود دارد ، سبب شد که تلگرام در ایران بسیار جذاب و مورد  علاقه ی مردم قرار بگیرد .

تلگرام در ایران

مردم ایران از قابلیت های تلگرام علاوه بر ارتباط با دوستان و آشنایان خود ، در زمینه های دیگری مانند ایجاد کانال های تجاری نیز استفاده ی زیادی می کنند .

طبق آمارهایی که مدیر عامل سرویس تلگرام اعلام کرده است ، اپلیکیشن تلگرام صد میلیون عضو فعال دارد . این در حالی است که بنیان گذار اپلیکیشن تلگرام ، یعنی آقای ” پاول دوروف ” تعداد کاربران ایرانی را که از تلگرام استفاده می نمایند ، در توییتر خود بیست درصد اعلام کرده است .

همچنین طبق آماری که در کشورمان درتاریخ دی ماه سال هزار و سیصد و نود و پنج دبیر شورای عالی مجازی اعلام نموده است ، تعداد کاربران ایرانی تلگرام در حدود بیست و دو میلیون نفر می باشند . که پانزده میلیون نفر آن ها اعضای فعال تلگرام هستند .

همچنین در سایت ” الکسا ” بیشترین ترافیک تلگرام را کاربران ایرانی تشکیل می دهند . و سایت ” تلگرام دات اُ آر جی ” جزو سایت های پربازدید ایران با رتبه ی هفده می باشد .

تلگرام امکانات خود را هر روز به روز تر می کند و با هر بار به روز رسانی آن قابلیت ها و امکانات جدیدی را برای کاربران خود به همراه دارد .

خرید ممبر تلگرام