تغییر عکس گروه تلگرام

تغییر عکس گروه تلگرام

تغییر عکس گروه تلگرام

آموزش تغییر دادن عکس گروه در تلگرام :(تغییر عکس گروه تلگرام)اگر قصد دارید که عکس گروه تلگرام خود را تغییر دهید و عکسی جدید را جایگزین آن نمایید یا این که گروه شما بدون عکس پروفایل باشد ، این مطلب برای شما مفید خواهد بود . در ادامه نحوه ی تغییر دادن عکس پروفایل گروه را به شما آموزش خواهیم داد .

نحوه ی تغییر دادن عکس گروه در تلگرام :

برای تغییر عکس گروه تلگرام ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . سپس در صفحه ی اصلی تلگرام ، گروهی که قصد تغییر دادن عکس پروفایل آن را دارید ، پیدا کنید و سپس روی گروه مورد نظرکلیک نمایید تا وارد آن شوید .

اکنون وارد محیط گفت و گوی گروه مورد نظرتان شده اید . حال در بالای صفحه یعنی جایی که نام و عکس پروفایل گروه شما قرار گرفته است ، تپ نمایید . مشاهده می کنید که صفحه ای باز می شود . روی آیکن دوربین که در سمت راست و بالای صفحه زیر آیکن سه نقطه قرار دارد ، کلیک نمایید . منویی باز می شود که شامل سه گزینه است :

From camera – From gallery – Delete photo

From camera : همان لحظه می توانید توسط دوربین گوشی از تصویر مورد علاقه ی خود که برا ی عکس پروفایل گروه مناسب است عکس بیاندازید . سپس پنجره ای از شما تأیید می خواهد که ok را تپ می کنید . سپس این امکان برای شما بوجود می آید که توسط گزینه های ویرایش عکس که در زیر عکستان به صورت منویی ظاهر شده است ، ابعاد عکستان را تغییر دهید یا عکستان را تنظیم نمایید . اکنون با انتخاب گزینه ی Set در این منو ، عکس پروفایل گروه شما به عکس جدید تغییر می کند .

From gallery : این بخش شما را به سمت تصاویر و عکس هایی که از قبل در گالری خود ذخیره کردید هدایت می کند . با انتخاب این گزینه و سپس تپ کردن روی عکس مورد نظر ، به عنوان عکس پروفایل جدید گروه ، منویی در زیر عکس باز می شود که شما می توانید توسط آن تنظیمات مربوط به عکس را انجام دهید و در نهایت با انتخاب گزینه ی Set در این منو ، عکس پروفایل گروه شما به عکس جدید تغییر می کند .

Delete photo : با انتخاب این گزینه خیلی سریع عکس پروفایل گروه حذف می شود .

 

1تغییر-عکس-گروه-تلگرام-169x300 تغییر عکس گروه تلگرام 1تغییر-عکس-گروه-تلگرام-169x300 تغییر عکس گروه تلگرام 1تغییر-عکس-گروه-تلگرام-169x300 تغییر عکس گروه تلگرام

 

خرید ممبر تلگرام