تغییر زبان تلگرام

تغییر زبان تلگرام

تغییر زبان تلگرام

آموزش تغییر دادن زبان تلگرام (تغییر زبان تلگرام): یکی از امکانات مسنجر تلگرام پشتیبانی کردن چند زبانه ی این برنامه می باشد . تا اعضای تلگرام بتوانند با زبانی کار کنند که با آن آشنایی دارند .کاربران با انتخاب زبان مورد استفاده ی خود از بین هشت زبان موجود در تلگرام با آسودگی بیشتری از این اپلیکیشن استفاده می نمایند . که زبان پیش فرض تلگرام انگلیسی می باشد . حال باید بدانید که به چه صورت می توان زبان تلگرام را تغییر داد و یا زبان را به حالت پیش فرض قرار داد . کاربران عزیز در ادامه با آموزش تغییر زبان تلگرام با ما همراه باشید .
نحوه ی تغییر دادن زبان تلگرام :(تغییر زبان تلگرام)
ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . برای تنظیمات اپلیکیشن تلگرام باید به بخش setting بروید و تمام تنظیمات مورد نظر خود را ببینید و مدیریت نمایید .
برای این منظور روی آیکن سه خط بالای نوار تلگرام در سمت چپ کلیک نمایید و از منویی که باز می شود گزینه ای شبیه چرخ دنده وجود دارد که تنظیمات در آن قرار گرفته است به نام setting .
حال آن را انتخاب نمایید و روی آن کلیک کنید . پنجره ای برای شما باز خواهد شد که در این قسمت ، بخش هایی را مشاهده می نمایید شامل :
info – setting – messages – support که هر کدام شامل مواردی می باشند . که ما با setting و تنظیمات تلگرام کار داریم . بنابراین در بخش setting گزینه ی زبان یا Language را پیدا نمایید و آن را انتخاب کنید . تلگرام شما را به سمت پنجره ای هدایت می کند که در آن لیستی از زبان های تلگرام ، شامل هشت زبان وجود دارد . زبان مورد نظرتان را از بین زبان هایی که در این لیست مشاهده می کنید و با آن آشنایی دارید ، انتخاب نمایید .
ضمناً زبان فارسی را در این لیست نخواهید دید . البته روش هایی وجود دارد که می توان از تلگرام فارسی استفاده نمود . همچنین شما می توانید زبان گوشی خود را به حالت پیش فرض یا system default قرار دهید . به محض تغییر دادن زبان گوشی مشاهده می کنید که ، نوشته های تمام محتویات اپلیکیشن تلگرام به زبان مورد نظر شما تغییر خواهند کرد . به صورت پیش فرض زبان اپلیکیشن تلگرام ، انگلیسی است . همچنین در پنجره ی تنظیمات تلگرام در بخش setting در قسمت language نام زبان جدیدی را که در حال حاضر انتخاب کرده اید مشاهده می کنید .

1تغییر-زبان-تلگرام-169x300 تغییر زبان تلگرام 1تغییر-زبان-تلگرام-169x300 تغییر زبان تلگرام 1تغییر-زبان-تلگرام-169x300 تغییر زبان تلگرام 1تغییر-زبان-تلگرام-169x300 تغییر زبان تلگرام

 

خرید ممبر تلگرام