تغییر دادن تم تلگرام

تغییر دادن تم تلگرام

تغییر دادن تم تلگرام

آموزش تغییر دادن تم تلگرام (تغییر دادن تم تلگرام) : یکی دیگر از قابلیت های اپلیکیشن تلگرام ، تنظیم تم محیط گفت و گو می باشد . شما از طریق این قابلیت می توانید محیط تلگرام خود را شخصی سازی کنید و پوسته ی تلگرام خود را به صورت پیش فرض تعیین کنید .
و یا به صورت دلخواه تم تلگرام خود را ویرایش نمایید .
پس در ادامه با آموزش تغییر دادن تم تلگرام ، با ما همراه باشید .
نحوه ی تغییر دادن تم تلگرام :
ابتدا اپلیکیشن تلگرام خود را به روز رسانی کنید . سپس اپلیکیشن تلگرام خود را اجرا نمایید . اکنون در صفحه ی اصلی تلگرام ، روی آیکن سه خط بالا و سمت چپ صفحه کلیک نمایید . حال از منویی که باز می شود ، گزینه ی setting را انتخاب نمایید تا وارد تنظیمات تلگرام خود شوید .
در بخش setting گزینه هایی وجود دارد که شما گزینه ی Theme را انتخاب کنید . اکنون شما به پنجره ای هدایت می شوید که ، تم های پیش فرض تلگرام را در این بخش می بینید که شامل گزینه های :
Default – Blue – Dark می باشد که ، با انتخاب آن ها تم محیط تلگرام شماتغییر می کند . در کنار هر گزینه ، علامت سه نقطه ای وجود دارد که با کلیک بر روی آیکن سه نقطه ی آن گزینه ، آن را به اشتراک در می آورید .
در صورتی که تم های پیش فرض تلگرام را نمی پسندید ، می توانید با انتخاب گزینه ی ” create new Theme ” که در بالای همان پنجره ی تم ها قرار دارد ، تم اختصاصی برای خود بوجود آورید .
سپس در ادامه از شما نام تم اختصاصی را می خواهد . نام تم را به دلخواه تایپ نمایید و روی آیکن سه نقطه ی تم اختصاصی خود کلیک کنید. منویی باز می شود که شامل گزینه ی Share – Edit – Delete می باشد .
گزینه ی ” شِیر ” تم شما را به اشتراک می گذارد . گزینه ی ” اِدیت ” تم شما را ویرایش می کند و با انتخاب آن آیکنی را در گوشه ی بالا و سمت راست صفحه می بینید ، که پس از انتخاب آن می توانید رنگ پوسته ی تمام قسمت های تلگرام را تغییر دهید .
اکنون با انتخاب گزینه ی save Theme در قسمت پایین و راست صفحه تنظیمات خود را ذخیره نمایید .

 

 

1تغییر-دادن-تم-تلگرام-169x300 تغییر دادن تم تلگرام 1تغییر-دادن-تم-تلگرام-169x300 تغییر دادن تم تلگرام 1تغییر-دادن-تم-تلگرام-169x300 تغییر دادن تم تلگرام 1تغییر-دادن-تم-تلگرام-169x300 تغییر دادن تم تلگرام 1تغییر-دادن-تم-تلگرام-169x300 تغییر دادن تم تلگرام 1تغییر-دادن-تم-تلگرام-169x300 تغییر دادن تم تلگرام 1تغییر-دادن-تم-تلگرام-169x300 تغییر دادن تم تلگرام

 

خرید ممبر تلگرام