تغییر دادن ادمین اصلی کانال

تغییر دادن ادمین اصلی کانال

تغییر دادن ادمین اصلی کانال

تغییر دادن ادمین اصلی کانال : کانال هایی وجود دارند که مدیران آن ها در زمینه های مختلف فعالیت می کنند . مثلاً کانال های تجاری که جهت کسب و کار ساخته می شوند .

بعضی از این کانال ها اعضای زیادی دارند و مدیران آن ها ( که اینجا منظور مدیر اصلی و سازنده ی کانال می باشد ) پس از مدتی ممکن است ، به دلایل خاص خود قصد واگذار کردن کانال خود را به شخص دیگری داشته باشند .

تغییر دادن ادمین اصلی کانال تلگرام بسیار مهم است . زیرا باید به موارد زیادی در این مورد توجه نمایید . بهترین گزینه این است که چندین ادمین برای کانال خود معرفی کنید و خود همچنان ادمین اصلی باقی بمانید ، که قبلاً به طور کامل آموزش اضافه کردن ادمین به کانال را برای شما توضیح دادیم .

اما در صورتی که قصد دارید مدیریت کانالتان را کلاً به شخص دیگری واگذار نمایید ، باید سازنده اصلی و مدیر اصلی کانال را تعیین کنید .

نکته بسیار مهمی که در این قسمت وجود دارد این است که در زمان واگذاری کانال خود به دیگری اختیار مدیریت تمام گروه های شما ، کانال و اکانت شخصی شما به شخصی که مدیر اصلی جدید می شود داده می شود .

بنابراین در صورتی که هنوز قصد واگذار کردن مدیریت اصلی کانال خود را به شخص دیگری دارید با آگاهی کامل این کار را انجام دهید .

آموزش تغییر دادن ادمین اصلی کانال تلگرام :

ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . روی آیکن سه خط بالا و سمت چپ تلگرام تپ نمایید . سپس گزینه ی setting  را انتخاب نمایید . همان طور که مشاهده می کنید ، پنجره ای باز می شود ، در قسمت info شماره ی سیم کارت اکانت خود را می بینید که باید روی آن تپ کنید . در پنجره بعدی که باز می شود ، باید در قسمت change number شماره ی سیم کارت اکانت خود را به شماره ی شخصی که ادمین جدید است و کانال شما را خریده تغییر دهید . پس از تأیید نمودن در قسمت بعدی کد پنج رقمی برای مدیر جدید ارسال می شود .

برای ادامه ی مراحل باید این کد پنج رقمی را از خریدار بگیرید و پس از وارد کردن آن کد ، مراحلی که انجام دادید تأیید شوند .

به همین صورت ادمین اصلی و سازنده ی کانال تغییر می کند .

 

خرید ممبر تلگرام