تغییر ابعاد تصویر در تلگرام

تغییر ابعاد تصویر در تلگرام

تغییر ابعاد تصویر در تلگرام

آموزش تغییر دادن ابعاد عکس و چرخش عکس در تلگرام (تغییر ابعاد تصویر در تلگرام): زمانی که می خواهید عکس هایی را در تلگرام به اشتراک بگذارید ، گاهی اوقات بعضی از عکس های ذخیره شده در گوشی شما نیاز به ویرایش و همچنین چرخش دارند .

امروز با آموزش تغییر دادن ابعاد عکس و چرخش آن در خدمت شما عزیزان هستیم . با فست تلگرام همراه ما باشید .

نحوه ی تغییر دادن ابعاد عکس ها در تلگرام :تغییر ابعاد تصویر در تلگرام

اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید .

حال از لیست مخاطبان تلگرام خود یکی را انتخاب نمایید و وارد پنجره ی گفت و گو با او شوید . اکنون در قسمت پایین پنجره ی گفت و گو بر روی آیکن گیره تپ نمایید .

سپس از میان عکس هایی که مشاهده می کنید ، عکسی را برگزینید و یا گزینه ی گالری را انتخاب کنید .

از عکس های ذخیره شده در گالری خود عکسی را انتخاب نمایید ، که نیاز به ویرایش داشته باشد . اکنون بر روی عکس مورد نظر خود تپ نمایید تا باز شود .

حال بر روی عکس تپ نمایید ، تا به ابعاد صفحه در آید . اکنون بر روی آیکن ” قاب بندی ” که در پایین صفحه و در کنار گزینه ی ” سِند ” قرار دارد ؛ تپ نمایید .

این ابزار عکس شما را در اندازه ای که دوست دارید ، تغییر می دهد . اکنون انگشت خود را بر روی گوشه های عکس بکشید و کار را به اندازه ای که می خواهید ، تغییر دهید .

اگر از الگوی کادر رضایت کافی نداشتید ، می توانید الگوی دیگری را انتخاب نمایید .

برای این کار آیکن سمت چپ درجه بندی را که در پایین صفحه قرار دارد ، و به شکل مربع است انتخاب نمایید .

سایز های کادر را مشاهده می نمایید ، که به صورت اورجینال ، اسکوآر ،  3 : 2 ، 4 : 3 ، 5 : 3 و غیره وجود دارد . که شما یکی را به انتخاب خودتان برگزینید ، تا ابعاد عکستان به صورت دلخواه ویرایش شود .

نحوه ی چرخاندن عکس در تلگرام :

اگر می خواهید ، عکس خود را به صورت نود درجه بچرخانید ، بر روی آیکن سمت راست درجه بندی که در پایین صفحه قرار دارد و شبیه فلش است ، تپ نمایید .

همچنین می توانید انگشتتان را بر روی بخش درجه بندی قرار دهید و به سمت راست و چپ بکشید . تا چرخش عکس را در زوایای مختلف ببینید .

اکنون گزینه ی ” کراپ ” را انتخاب نمایید ، سپس بر روی گزینه ی ” دان ” تپ نمایید تا تنظیمات شما ذخیره شوند و در آخر گزینه ی ” سِند ” ر انتخاب نمایید ، تا عکس شما ارسال شود .

همان طور که مشاهده می نمایید ، تغییرات بر روی عکس شما با موفقیت انجام شده است . خرید ممبر تلگرام