تبلیغات گسترده تلگرام

تبلیغات گسترده تلگرامی

تبلیغات گسترده تلگرام

تبلیغات گسترده تلگرام چطور کسب و کار ما را متحول خواهد کرد؟!

آیا می دانید که به راحتی می توانید در تلگرام مطرح شوید؟

با فست تلگرام می توانید به راحتی و با سرعت بسیار بالا برند و کانال خود را با کمترین هزینه مطرح کنید.راهکار پیشنهادی ما به شما تبلیغات گسترده تلگرامی می باشد که در مدت زمانی کوتاه می توانید هزاران هزار بازدید در کانال های مطرح و سوپر گروه های تلگرامی داشته باشید.

با کمک فست تلگرام تبلیغی موثر و مفید و پر بازدهی را در تلگرام داشته باشید.فست تلگرام راهکاری سریع برای پیشرفت برند شما دارد که می توانید از آن استفاده کنید.تبلیغات گسترده راه کاری موثر برای دیده شدن شما در تلگرام است. با بازدید گرفتن در کانال های معتبر و معروف به راحتی می توانید برای پست تبلیغاتی خود در مدت زمانی کوتاه به صورت روزانه دریافت کنید.

با تبلیغات گسنرده تلگرام می توانید اعضایی فعال و کار آمد و پر بازدهی دریافت کنید و نه تنها بازدید کانال خود را به شدت افزایش خواهید داد بلکه می توانید به راحتی برند خود را به همگان در مدت زمانی کوتاه معرفی کنید.

این نوع تبلیغات به سه روش تبلیغات نوتیفیکیشن اندوریدی و تبلیغات سوپر گروه پر بازده و تبلیغات در پیج های معروف تلگرامی از جمله کانال های خبری، کانال های موزیک، کانال های ورزشی و کانال های عمومی و تفریحی و کانال های پزشکی تلگرام تبلیغاتی مفید و موثر داشته باشید.

در ادامه این مقاله سه روش تبلیغات محبوب تلگرامی را بررسی خواهیم کرد پس تا انتها با ما همراه باشید

تبلیغات گسترده کانال های تلگرام

در این نوع تبلیغات بنر تبلیغاتی شما را به چندین کانال محبوب و مطرح تلگرام بر اساس موضوع تبلیغ ارسال خواهیم کرد و بدون شک شما بازدهی خوبی خواهید داشت چرا که این نوع تبلیغ بسیار کار آمد و موثر می باشد و شما می توانید به راحتی محصول و کالای خود و یا کانال خود که هر موضوعی در چهار چوب قوانین کشور داشته باشد را تبلیغ کنید حتی اگر که کانال شما تفریحی باشد و حتی اگر کانالی پزشکی داشته باشید به راحتی می توانید بنر تبلیغاتی خود را به چند صد هزار نفر نمایش دهید و بازدهی بالایی خواهید داشت.

تبلیغات گسترده کانال های تلگرام روشی خوب برای برند شدن و مطرح شدن می باشد و باید در نظر داشت که این روش به نسبت ارزان و موثر است و برای کانال های فروشگاهی پیشنهاد می شود و یا چنانچه کانال شما به دلایل مختلف از بازدید کمی برخوردار است باید در نظر داشته باشید که با روش تبلیغات گسترده کانال شما می توانید بازدید کانال خود را بسیار بهتر از قبل کرده و ثابت کنید چرا که اعضایی که وارد کانال شما خواهند شد با میل و علاقه خود به کانال شما می پیوندند.

تعرفه تبلیغات گسترده کانال های تلگرام


دسته بنده های دلخواه

تبلیغات گسترده تلگرام به طور کلی در سه نوع دسته بندی انجام می شود که پیشنهاد می شود دسته بندی مناسب خود را به هنگام تبلیغات استفاده نمایید:

  • تبلیغات در کانال های خبری و اقتصادی
  • تبلیغات در کانال های بانوان
  • تبلیغات در کانال های عمومی و تفننی

شما می توانید پس از انتخاب میزان تبلیغات گسترده نسبت به نوع آن که در چه کانال هایی درج شود اقدام نمایید در نظر داشته باشید که پس از انتخاب بسته تبلیغاتی بررسی های تخصصی بر روی کانال و بنر تبلیغاتی شما که توسط ارتباط با ما ارسال می شود انجام می شود و بهترین نوع تبلیغ برای شما لحاظ خواهد شد. به عنوان مثال چنانچه تبلیغات شما در خصوص مزون و یا فروشگاه های زنانه باشد تبلیغات شما در کانال های بانوان و چنانچه موضوعی عمومی دارد در کانال های عمومی و در صورتی که نیاز دارید تبلیغات ارز دیجیتال انجام دهید پیشنهاد می شود که تبلیغاتتان در کانال های خبری و اقتصادی انجام شود.


تبلیغات گسترده سوپر گروه های تلگرام

در روش تبلیغات گسترده به کمک سوپر گروه های تلگرام ما بنر شما را در چندین هزار سوپر گروه بزرگ و کوچک تلگرامی ارسال خواهیم کرد این روش بدون شک بازدهی بالایی دارد چرا که شما تبلیغات خود را داخل گروه ها انجام می دهید و بی تردید باید گفت که بازدهی این نوع تبلیغات بسیار بالا می باشد چرا که پست شما در گروه های تلگرام به صورت گسترده پخش خواهد شد و همین امر باعث می شود که بنر شما خیلی بهتر از کانال دیده شود و مورد بحث و گفت و گوی اعضای گروه نیز باشد. باید در نظر داشته باشید که متاسفانه با وجود ربات هایی که در گروه های تلگرامی می باشند انجام این نوع تبلیغات بسیار سخت و محدود می باشد اما یکی از بهترین تبلیغات گسترده تلگرام و حتی تبلیغات تلگرام نیز می باشد.


تبلیغات گسترده پوش نوتیفکیشن

تبلیغات گسترده پوش نوتیفکیشن یکی از بهترین روش های جذب مخاطب در تلگرام می باشد. در واقع تبلیغات پوش نوتیفیکیشن یک تبلیغات موثر در تلگرام می باشد و شما می توانید اعضایی را خیلی سریع و خیلی هدفمند جذب کنید. این روش مخاطبان و مشتریان بسیاری دارد چرا که این افراد از بازدهی تبلیغات به کمک اندروید نیز خبر دارند و می خواهند خیلی سریع به بازدهی برسند. ضمناً باید در نظر داشته باشید که روش تبلیغات گسترده پوش نوتیفکیشن به گونه ای است که تبلیغ شما با متنی خاص و مرتبط به کاربران چندین برنامه کاربردی اندرویدی ارسال می شود و مخاطبانی که در تبلیغی که رویت می کنند شاید احساس نیاز کنند و بر روی تبلیغ ارسال شده کلیک کنند و وارد کانال تلگرامی شوند و به کانال بپیوندند. توجه داشته باشید که تبلیغات گسترده تلگرامی پوش نوتیفیکشن به دو روش ارسالی و تعداد جذب شده توسط این روش صورت می گیرد و انتخاب با شماست که کدام روش را انتخاب می کنید.

موردی که مهم می شود این است که کدام یک از این دو روش را باید انتخاب کرد بهتر است توضیحی مختصر برای انتخاب شما ارائه دهیم. در روش پوش نوتیفیکیشن تضمینی شما میزان اعضایی که نیاز دارید را جذب خواهید کرد و فرقی نخواهد کرد که موضوع کانال عام پسند باشد و یا خیر و اما در روش تبلیغات گسترده پوش نوتیفیکیش به صورت ارسالی برای شما چند صد هزار تبلیغ به کاربران ما ارسال خواهد شد شاید شما بسیار بیشتر از روش تضمینی کاربر جذب کنید و شاید هم بسیار کمتر که این میزان جذب بستگی به موضوع کانال و همه پسند بودن آن دارد و پیشنهاد می شود چنانچه از موضوع کانال خود مطمئن هستید و می دانید که روشی این روش از لحاظ هزینه برای شما به صرفه تر است پس آن را انتخاب نمایید.

در صورتی که شما قصد خرید ممبر تلگرامی با روش پوش نوتیفیکیشن را داشته باشید ما به شما این صفحه را پیشنهاد می کنیم.و چنانچه که شما قصد خرید روش تبلیغات گسترده پوش نوتیفیکیشن را به صورت ارسالی دارید ما با در بخش ارتباط با ما و یا با کمک تصویر ابتدای این صفحه که راه های ارتباطی ما ذکر شده است می توانید تماس حاصب نمایید.


سوالات متداول:

-تاریخچه تبلیغات گسترده تلگرامی چه بود؟

تبلیغات گسترده تلگرامی در همان ابتدای پیدایش کانال های تلگرام شکل گرفت و ابتدا در کانال های معروف صورت می گرفت و پس از مدتی با ازدیاد کانال های تلگرامی و مطرح تر شدن تلگرام شدت گرفت و همه گیر شد و هنوز هم از بهترین نوع تبلیغات و به صرفه ترین نوع تبلیغات می باشد. این نوع تبلیغات در ابتدا با استفاده از کانال های تلگرامی و سپس تبلیغات گسترده پوش نوتیفیکیشن و به تازگی بر روی سوپر گروه نیز انجام می شود.

-چرا باید از تبلیغات گسترده تلگرام استفاده کرد؟

بهترین روشی که شما می توانید کالا و برند خود را معرفی کنید و اعضایی مفید و موثر و پر بازدید دریافت کنید تبلیغات پر بازده تلگرام است که نه تنها اعضایی هدفمند به شما می دهد بلکه بازدید و بازدهی کانال شما را ثابت خواهد کرد.

-انواع روش های تبلیغات گسترده تلگرام چیست؟

تبلیغات گسترده سوپرگروه، تبلیغات گسترده کانال، تبلیغات گسترده نوتیفیکیشن(تبلیغات کلیکی اندرویدی)

-در روش تبلیغات گسترده سوپر گروه تبلیغات به چه صورت انجام خواهد شد؟

در این روش پست منتخب شما در بیش از بیست هزار گروه و سوپر گروه تلگرامی با موضوعات مختلف انتشار داده خواهد شد و افرادی که پست شما را رویت می کنند به شما مراجعه خواهند کرد.

-در روش تبلیغاتی گسترده تلگرام به صورت کانالی تبلیغات به چه صورتی انجام خواهد شد؟

در این روش پست دلخواه شما که جنبه تبلیغات برای کسب و کار و یا برند و کانال شما را دارد در بیش از ده ها کانال محبوب و مطرح تلگرام به صورت گسترده به نمایش در خواهد آمد و بازدهی بالایی خواهد داشت.

-روش تبلیغات گسترده پوش نوتیفیکیشن چیست و چگونه انجام می شود؟

در روش تبلیغات گسترده پوش نوتیفیکیشن تبلیغات منتخب شما به صورت متنی برای صدها و میلیون ها کاربر بسته به نوع انتخاب شما از لحاظ تعداد ارسال خواهد شد و اعضا در این روش تبلیغات شما را رویت و در صورت تمایل بر روی آن کلیک نموده و به کانال شما منتقل خواهند شد.

-چرا تلگرام را باید برای انجام تبلیغات گسترده انتخاب کرد؟

تلگرام امروزه با داشتن بیش از یکصد میلیون کاربر فعال و بیش از چهل میلیون کاربر ایرانی فعال توانسته است بازدهی بالایی را نسبت به سایر شبکه های اجتماعی داشته باشد پس انتخاب درست تبلیغات گسترده تلگرام می باشد که بازار هدف شما را به راحتی مهیا می کند.

-روش انجام این نوع تبلیغ به چه صورت می باشد؟

این نوع تبلیغات با سه روش مذکور انجام خواهد شد و برای انجام تبلیغات ابتدا از این طریق با ما در تماس باشید تا بنر شما را مشاهده و نوع تبلیغات شما و برند شما را رویت کنیم چرا که برای اجرای این نوع تبلیغات برای تمامی کانال های تلگرامی قابل اجرا نیست و مشکلاتی به همراه خواهد داشت.توجه داشته باشید که برای تبلیغات حتماْ قبل از ثبت سفارش با فست تلگرام در ارتباط باشید چرا که هیچ گونه تبلیغات غیر اخلاقی و خلاف قوانین صورت نمیگیرد.

-تعداد ارسال تبلیغات برای روش پوش نوتیفیکیشن چه مقدار است؟

تعداد ارسال در روش پوش نوتیفیکیشن بسته به در خواست کاربر است و باید توجه داشت که در این روش تمامی کاربرانی که تبلیغات برای آن ها ارسال می شود تبلیغ شما را رویت نخواهند کرد چرا که این نوع تبلیغات ارسالی است نه کلیکی و بازدیدی.

-تعداد ارسال تبلیغات برای روش تبلیغات گسترده کانال چه مقدار است؟

تبلیغات کانالی گسترده نیز به صورت بازدیدی محاسبه خواهد شد و سقف سفارش شما نیز پانصد هزار کاربر می باشد و این نوع تبلیغات می توانید بازدیدی بیش از دو میلیون برای پست منتخب شما به همراه داشته باشد.

-تعداد ارسال تبلیغات برای روش تبلیغات گسترده تلگرام سوپر گروه چه مقدار است؟

برای روش تبلیغات گسترده سوپر گروه میزان کمترین سفارش شما باید ده هزار باشد و تا یکصد هزار امکان پذیر می باشد.

-آیا تبلیغات گسترده تلگرام موضوع های خاصی دارد و یا اینکه تنها یک نوع دسته بندی وجود دارد؟

شما می توانید بسته به نوع انتخاب خود دسته بندی های عمومی، بانوان، و حتی خبری را نیز انتخاب کنید که بسیار پر کاربرد و مفید هستند.

-نحوه محاسبه هزینه در روش گسترده چگونه است؟

به راحتی می توان با دیدن عدد سین پست تبلیغاتی متوجه میزان بازدید آن شد.

-و اما چرا فست تلگرام را باید برای تبلیغات گسترده تلگرام استفاده کنیم؟

فست تلگرام با سابقه درخشان خود در امر تبلیغات پر بازده تضمینی و گسترده تواسنته است کاربران زیادی را به خود جلب کند و به رضایت بالای مشتریان خود همراه بوده است.