تبدیل گروه به سوپرگروه

تبدیل گروه به سوپرگروه

تبدیل گروه به سوپرگروه

آموزش تبدیل گروه به سوپر گروه در تلگرام (تبدیل گروه به سوپرگروه) : یکی از قابلیت های تلگرام ، تبدیل گروه به سوپر گروه است . که در این صورت باید تلگرام خود را به روز رسانی کنید ، تا از امکانات جدید آن استفاده نمایید .

امتیازات سازنده ی مدیر سوپر گروه و همچنین وظایف مدیر سوپر گروه از گروه به مراتب بیشتر است . زیرا به دلیل آن که در سوپر گروه ، اعضای بیشتری عضو هستند . بنابراین مدیریت آن نیز به مراتب مهم تر و سخت تر است .

همچنین اعضای سوپر گروه می توانند تا پنج هزار عضو باشند .

نحوه ی تبدیل گروه به سوپر گروه در تلگرام : (تبدیل گروه به سوپرگروه)

ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . اکنون در صفحه ی اصلی تلگرام که لیست تمام چت های خود را می بینید ، گروهی را که قصد دارید به سوپر گروه تبدیل کنید پیدا نمایید . سپس آن را انتخاب کنید و روی آن تپ کنید . اکنون به بالای صفحه ی آن بروید و روی اسم گروه یا عکس پروفایل گروهی که تپ کنید .

مشاهده می کنید که پنجره ای برایتان باز خواهد شد . سپس بر روی آیکن سه نقطه ای که در گوشه ی بالا و سمت راست صفحه ی گروه قرار دارد تپ کنید . تا منویی برای شما باز شود که شامل گزینه های زیر است :

تنظیم ادمین Set admin

ویرایش Edit

تبدیل گروه به سوپر گروه convert to super group

حذف و ترک گروه Delete and leave group

اضافه کردن میانبر Add short cut

گزینه ی convert to super group را که به معنی تبدیل کردن به سوپر گروه است را انتخاب نمایید . پنجره ای باز خواهد شد . در این پنجره نیز گزینه ی convert to super group را انتخاب نمایید .

پنجره ای با عنوان   warning به معنی اخطار برای شما به نمایش در می آید که می گوید امکان تبدیل سوپر گروه به گروه معمولی وجود ندارد . بدون توجه به اخطار فوق گزینه ی ok را انتخاب نمایید ، تا سوپر گروه ساخته شود .

حال عبارت زیر را می بینید :

This group was upgraded to a super group

اکنون می توانید ، برای سوپر گروه خود چند مدیر دیگر انتخاب کنید که در نبود شما به سوپر گروه نظارت داشته باشند . برای این کار روی نام اعضاء گروه چند ثانیه تپ کنید و از منویی که باز می شود گزینه ی اول یعنی Promote to admin را انتخاب نمایید . مشاهده می کنید که به صورت ادمین در می آیند و همان طور که می بینید ، ادمین های سوپر گروه کنار اسمشان ستاره دارند .

 

خرید ممبر تلگرام