تبدیل متن به استیکر

تبدیل متن به استیکر

تبدیل متن به استیکر

تبدیل متن به استیکر توسط ربات Text_To_Sticker_bot  @ (تبدیل متن به استیکر) : یکی دیگر از امکانات تلگرام این است ، که شما می توانید استیکر های مورد علاقه ی تلگرامی خود را در این اپلیکیشن بسازید .

حتماً استیکر های متنی را مشاهده کرده اید .

استیکرهای متنی با موضوعات متنوعی ساخته می شوند ، که می توان به موضوعات زیر اشاره نمود : تبدیل متن به استیکر

تبریک عید ، تبریک سال نو ، تبریک روز های خاص ، تبریک تولد ، تبریک ازدواج ، تبریک قدم نو رسیده ، سالگرد ، شهادت ، تسلیت ، اشعار ، طنز و موارد دیگر

حتماً برایتان پیش آمده است که یک سری متن زیبا دارید و تمایل دارید که این متون را در قالب استیکر در تلگرام خود داشته باشید ، تا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید .

این کار توسط رباتی به نام  Text_To_Stickerانجام می شود . به این صورت که متن های شما توسط ربات Text_To_Sticker به استیکر تبدیل خواهند شد .

با آموزش تبدیل متن به استیکر توسط ربات با ما همراه باشید .

نحوه ی تبدیل متن به استیکر توسط ربات Text_To_Sticker :

اکنون اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید . حال به یکی از مخاطبان خود ( یا خودتان ) یک پیام ارسال نمایید که متن این پیامText_To_Sticker_bot @ باشد . سپس پیام شما آبی رنگ و فعال می شود . روی آن تپ کنید تا به صفحه ی گفت و گو با ربات Text_To_Sticker هدایت شوید .

صفحه ی گفت و گو با ربات باز خواهد شد . روی دکمه ی استارت که در پایین پنجره ی گفت  و گو با ربات قرار دارد تپ نمایید ، تا ارتباط شما با ربات Text_To_Sticker  آغاز شود .

اکنون متنی که تمایل دارید ، به استیکر تبدیل شود را در پنجره ی گفت و گوی ربات تایپ نمایید و سپس متن را برای ربات ارسال کنید .

خیلی سریع ربات متن شما را به استیکر متنی تبدیل خواهد کرد .

همچنین در صورتی که به کمک نیاز داشتید یا سؤالی ذهن شما را مشغول کرده است می توانید ، از آیکن ” هِلپ ” که در پایین صفحه ی گفت و گو با ربات است استفاده نمایید . این آیکن به شکل یک مربع می باشد .

 

1تبدیل-متن-به-استیکر-169x300 تبدیل متن به استیکر 1تبدیل-متن-به-استیکر-169x300 تبدیل متن به استیکر  1تبدیل-متن-به-استیکر-169x300 تبدیل متن به استیکر

خرید ممبر تلگرام