بنیان گذار تلگرام

بنیان گذار تلگرام

بنیان گذار تلگرام

بنیان گذار تلگرام چه کسی است ؟ (بنیان گذار تلگرام)

همان طور که می دانید امروزه مسنجر تلگرام ، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است . خیلی از افراد از طریق پنجره های گفت و گوی این اپلیکیشن ، راهی آسان و ارزان را برای ارتباط با دوستان و آشنایان خود پیدا کرده اند . همچنین کاربردهای دیگر این اپلیکیشن مانند کاربردهای تجاری آن نیز جایگاه ویژه ای در بین افراد پیدا کرده است .

تا به حال برایتان پیش آمده است ، که از خود بپرسید بنیان گذار این برنامه ی پرکاربرد چه کسی است ؟ بنیان گذار تلگرام؟!

او کسی نیست جز آقای ” پاول والریویچ دوروف Pavel Valeryevich Durov  “

او در تاریخ ده اکتبر سال هزار و نهصد و هشتاد و چهار میلادی به دنیا آمد .

پاول والریویچ دوروف بنیان گذار سایت وی کی دات کام قبل از تلگرام نیز می باشد . پاول دوروف یک بنیان گذار روس است .

او متولد سنت پترزبورگ می باشد . اما به دلیل آن که پدر او به نام والری دوروف در شهر ایتالیا کار می کرد پاول دوروف بزرگ شده ی ایتالیا شهر تورین می باشد .

پاول دوروف دوران تحصیلات ابتدایی خود را در یک مدرسه ی ایتالیایی سپری کرد . سپس در سال دو هزار و یک به روسیه یعنی زادگاهش بازگشت . او در سن پترزبورگ به آکادمی Gymnasium برای ادامه ی تحصیل خود رفت . سپس در سال دو هزار و شش در رشته ی زبان شناسی تاریخی فارغ التحصیل شد .

پاول دوروف در سال دو هزار و شش شبکه ی اجتماعی vkontakte را بنیان گذاری نمود . در سال دو هزار و یازده گروهی از ضربت اطراف خانه ی او را پر کردند و وقتی که علت را جویا شد ، گفتند که در صفحاتی از شبکه ی اجتماعیش صحبت های افراد سیاسی معترض ، بعد از انتخابات پارلمان قید شده است . گروه ضربت پس از یک ساعت بالاخره منزل دوروف را ترک کردند .

پاول دوروف اپلیکیشن تلگرام را در سال دو هزار و سیزده تأسیس کرد .

در تاریخ بیست و یک آوریل سال دو هزار و چهارده پاول دوروف از پست مدیریت ارشد وی کی برکنار شد . شرکت وی کی ادعا کرد پاول دوروف یک ماه قبل نامه ای جهت استعفاء از پست خود نوشته است . در صورتی که دوروف از این نامه کاملاً بی اطلاع بود .

پاول دوروف در صحبت های خود به این موضوع اشاره کرد که شرکت وی کی زیر نظر طرفداران آقای ولادیمیر پوتین قرار گرفته است . و به دلیل اینکه دوروف حاضر نشده است که اطلاعات شخصی کاربران و اعضای گروه وی کی را در اختیار آن ها قرار دهید او را کنار گذاشته اند .

سپس در سال دو هزار و چهارده  پاول دوروف طبق گفته ی خود روسیه را برای همیشه ترک کرد و گفت روسیه با فعالیت و تجارت در اینترنت سازگاری ندارد .

دوروف در سال دو هزار و چهارده عنوان آینده دار ترین رهبر اروپای شمالی را که زیر سی سال سن دارد از آن خود کرد .

 خرید ممبر تلگرام